{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

Jesper K
Jesper K
Tilmeldt:
19. okt 2008
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 39

Hva ska jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Gør lige en lang historie kort..Købte en iPhone 4 Januar, i sidste uge kunne jeg ligepludselig ikk ringe op fra den- men internet,sms og modtage opkald virked fint.

Smed den så ind til nærmeste Telia butik, de sendte den til rep, har lige fået den tilbage med melding om at den er vand/fugt skadet!
Ved med 101% sikkerhed at jeg aldrig har fået vand i den. Men nu har jeg den igen, kan stadig ikk ringe fra den, men skal betale 600,- de næste 3 mdr. på en mobil hvor jeg ikk ka ringe.

De siger de intet kan gøre da garantien er væk pga vand/fugt. Og købe en ny kan jeg heller ikke, da jeg er bundet til mit abonnement. Og køber jeg en ny 4/7-09 starter jeg på 600,- om mdr. igen.

Altså for fanden- det ka da ikk være rigtig jeg ska rende rundt og betale 600,- pr mdr til en tlf jeg ikk ka ringe fra?
Er målløs.
Har i nogle ideér ? Håber nogen kan hjælpe..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva ska jeg gøre?
Kommentér på:
Hva ska jeg gøre?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce