2.171 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Er min problemformulering god? Er min problemformulering god?

Er den god? Nogle der evt har en tilføjelse eller en rettelse??? smiley Ville være super dejligt smiley
:::

Jeg har valgt at skrive om Vietnam-krigen. Vietnam-krigen er en krig af meget stor betydning, som har berørt mange mennesker. Jeg har ikke den store indsigt i krigen, og jeg ser det som en mulighed for at lære om en krig, som er af meget stor betydning for mange mennesker. Under dette forløb vil jeg gå ind hvad historien om krigen er, og undersøge hvad baggrunden for krigen var? Hvilken rolle spillede USA under krigen, og hvilken betydning havde det at USA spillede en sådan stor rolle? Hvad gik Tet-offensiven ud på, og hvad gjorde Tet-offensiven? Hvilken rolle havde Diem under sit styre (1955-1963)? Hvem var Diem, og hvilken funktion havde Diem under krigen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er min problemformulering god?
  • #1   28. nov 2008 du har ALT for meget med smiley

Hold dig til 3 trin :
    Redegør, analyser og vurder.
    Vælg 2-3 punkter ud og kør efter dem ..

• #2   28. nov 2008 Kunne du foreslå en rettelse? smiley

• #3   28. nov 2008 Nu vil jeg jo ikke sidde og lave dine lektier..
    Men f.eks. redegør for USA's deltagelse, analyser grunden til krigen og vurder ´samlet..
    Ska selv skrives mere fyldestgørende, men det var alt herfra smutter i seng..

• #4   28. nov 2008 du kan jo altid spørge din lærer smiley hun skal godkende den i sidste ende spørg pænt om hun gider at hjælpe dig med at lave den?

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 388
    #5   28. nov 2008 Jeg går ikke ud fra at det er et speciale du skla til og skriv om krigen men det virker altså sådan

Du vil omkring ALT for mange enmer og kigger alt for bredt... Hvis du skulle skrive alt det i din problem formulering ville det blive til en bog inden at du er færdig...

Så begræns dig...!!! Håber det hjalp

Kommentér på:
Er min problemformulering god?

Annonce