Er min problemformulering god? Er min problemformulering god?
Er den god? Nogle der evt har en tilføjelse eller en rettelse??? Ville være super dejligt
:::
Jeg har valgt at skrive om Vietnam-krigen. Vietnam-krigen er en krig af meget stor betydning, som har berørt mange mennesker. Jeg har ikke den store indsigt i krigen, og jeg ser det som en mulighed for at lære om en krig, som er af meget stor betydning for mange mennesker. Under dette forløb vil jeg gå ind hvad historien om krigen er, og undersøge hvad baggrunden for krigen var? Hvilken rolle spillede USA under krigen, og hvilken betydning havde det at USA spillede en sådan stor rolle? Hvad gik Tet-offensiven ud på, og hvad gjorde Tet-offensiven? Hvilken rolle havde Diem under sit styre (1955-1963)? Hvem var Diem, og hvilken funktion havde Diem under krigen?
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 12 Svar: 322
Hold dig til 3 trin :
Redegør, analyser og vurder.
Vælg 2-3 punkter ud og kør efter dem ..
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 96 Svar: 671
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 12 Svar: 322
Men f.eks. redegør for USA's deltagelse, analyser grunden til krigen og vurder ´samlet..
Ska selv skrives mere fyldestgørende, men det var alt herfra smutter i seng..
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 17 Svar: 124
okt 2007
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 388
Du vil omkring ALT for mange enmer og kigger alt for bredt... Hvis du skulle skrive alt det i din problem formulering ville det blive til en bog inden at du er færdig...
Så begræns dig...!!! Håber det hjalp
Er min problemformulering god?