1.906 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
16 Svar
smerter ved graviditet smerter ved graviditet
Min datter er først i graviditeten... hun har lige været ved lægen her i formiddag... og ER gravid ... Det er bare SÅ fantastisk !!!!! ved ikke om hun er ...måske 4 - 5 uger eller mindre henne.
Men hun har jagende smerter i underlivet...hun er derfor nu på vej til scanning for en sikkerheds skyld...
Hun er / de er så bange for at der er noget galt...
Hun er / vi er så glade for at hun endelige er gravid... så det ville bare være så synd..
Har i ikke noget berogligende at sige ???? imens jeg venter på at hun ringer ...
0 synes godt om
dec 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 40 Svar: 303
Jeg havde os smerter da jeg var i 5-6 uge. Men nu er der ingenting. Kun lidt kvalme :s
aug 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
Jeg havde osse selv smerter da jeg ventede hende for 24 år siden...men hun har bare haft så svært ved at blive gravid og ønsker det så meget.... så ååååhhh.. ventetiden er ulidelig
dec 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 40 Svar: 303
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 23 Svar: 786
er så synd og trist når folk med den største drøm om et barn ikke kan få det og andre så går og spytter dem ud længe før de er klar til det.
men ja gennem en graviditet sker der jo meget med ens krop, og du siger du selv havde smerter, så bliver hendes nok meget lign. din egen.
som de andre siger så ta det roligt og slap af... for er man nervøs gør det det ikke bedre og slet ikke for din datter for det smitter helt vildt
så prøv at slappe af og nyd den gode nyhed indtil andet er bevist.
det bedste din datter er for at holde smerterne nede er at holde sin krop igang med motion og spise sundt man skal ikke bare ligge sig ned på sofaeen og spise slik når man har ondt...derimod er det bedste imod smerter fysisk aktivitet.
husker fra min egen graviditet min jordemoder sagde jeg skulle dyrke al den sport jeg kunne klare samt sex..hvor jeg troede man ikke måtte gøre så meget med den bette i maven... men er bare med at holde sig igang
aug 2008
Nu har de ringet
Enten er det et foster uden på livmoderen, eller os er hun er ved at abortere ( det tror lægerne mest på ) - eller os er det som vi håber mest - men som lægerne tror mindst på...at hun er megt tidligt i graviditeten....det forstår jeg så ikke helt.
Men for fanden ...hvor er det bare træls og æv !!!
Hun skal scannes igen på mandag...
dec 2008
Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
nov 2008
aug 2008
Lige nu kan vi bare vente ...men - Og Tak allesammen...fordi i lagde øre til..
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 118
hvis ikke hun er længere henne kan det også være svært at fange et foster der sidder hvor det skal da det er meget småt.
jeg har selv været gravid udenfor livmoderen og det gjorde ikke ondt. var nok omtrænt ligeså langt henne da vi fandt ud af det.
men jeg krydser da fingre,
hun må ned og ligge på langs
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Emner: 184 Svar: 2.743
aug 2008
nov 2008
aug 2008
aug 2008