1.906 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

l t
l t
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

smerter ved graviditet smerter ved graviditet

Min datter er først i graviditeten... hun har lige været ved lægen her i formiddag... og ER gravid ... Det er bare SÅ fantastisk !!!!! ved ikke om hun er ...måske 4 - 5 uger eller mindre henne.
Men hun har jagende smerter i underlivet...hun er derfor nu på vej til scanning for en sikkerheds skyld...
Hun er / de er så bange for at der er noget galt...
Hun er / vi er så glade for at hun endelige er gravid... så det ville bare være så synd..

Har i ikke noget berogligende at sige ???? imens jeg venter på at hun ringer ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  smerter ved graviditet
  • #1   26. feb 2009 Ja, det er fordi kroppen er ved at tilpasse sig, til graviditeten.
    Jeg havde os smerter da jeg var i 5-6 uge. Men nu er der ingenting. Kun lidt kvalme :s

• l t
    l t Tilmeldt:
    aug 2008

#2   26. feb 2009 åååhhhee.. hvor jeg håber i har ret.. jeg sidder her og småhyler og kan ikke andet end at vente på at hun ringer tilbage og fortæller at alt er i skønneste orden..
    Jeg havde osse selv smerter da jeg ventede hende for 24 år siden...men hun har bare haft så svært ved at blive gravid og ønsker det så meget.... så ååååhhh.. ventetiden er ulidelig

• #3   26. feb 2009 Håber for jer det bare er kroppen der ska til passe sig. Og forresten tillykke (:

• #4   26. feb 2009 tillykke til jer håber også alt går godt.

er så synd og trist når folk med den største drøm om et barn ikke kan få det og andre så går og spytter dem ud længe før de er klar til det.

men ja gennem en graviditet sker der jo meget med ens krop, og du siger du selv havde smerter, så bliver hendes nok meget lign. din egen.
    som de andre siger så ta det roligt og slap af... for er man nervøs gør det det ikke bedre og slet ikke for din datter for det smitter helt vildt smiley

så prøv at slappe af og nyd den gode nyhed indtil andet er bevist.

det bedste din datter er for at holde smerterne nede er at holde sin krop igang med motion og spise sundt man skal ikke bare ligge sig ned på sofaeen og spise slik når man har ondt...derimod er det bedste imod smerter fysisk aktivitet.

husker fra min egen graviditet min jordemoder sagde jeg skulle dyrke al den sport jeg kunne klare samt sex..hvor jeg troede man ikke måtte gøre så meget med den bette i maven... men er bare med at holde sig igang smiley

• l t
    l t Tilmeldt:
    aug 2008

#5   26. feb 2009 tak skal i ha´
    Nu har de ringet smiley
    Enten er det et foster uden på livmoderen, eller os er hun er ved at abortere ( det tror lægerne mest på ) - eller os er det som vi håber mest - men som lægerne tror mindst på...at hun er megt tidligt i graviditeten....det forstår jeg så ikke helt.
    Men for fanden ...hvor er det bare træls og æv !!!
    Hun skal scannes igen på mandag... smiley

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
    #6   26. feb 2009 Tro ALDRIG på hvad lægerne siger med mindre det er læger uden for landets grænser..

• #7   26. feb 2009 øv hvor surt nu de endelig var blevet gravide smiley har selv haft et familie medlem der ikke kunne få... så da jeg selv blev gravid lidt ved en fejl følte jeg mig meget uretfærdig.

• l t
    l t Tilmeldt:
    aug 2008

#8   26. feb 2009 Tusind tak..for opmuntringen....jeg håber af hele mit hjerte at det er som du Liserie har en masse..... siger smiley
    Lige nu kan vi bare vente ...men - Og Tak allesammen...fordi i lagde øre til..

• #9   26. feb 2009 det er da ikk den fedeste besked at få, men igen ro på smiley
    hvis ikke hun er længere henne kan det også være svært at fange et foster der sidder hvor det skal da det er meget småt. smiley

jeg har selv været gravid udenfor livmoderen og det gjorde ikke ondt. var nok omtrænt ligeså langt henne da vi fandt ud af det. smiley så mon ikk det er som en anden siger noget med musklerne.. jeg mener nu også at have hørt at hvis ikke man er længere henne så vil det tit bare være en omgang mens, med lidt mere kræft når man abortere..

men jeg krydser da fingre,

hun må ned og ligge på langs smiley

• #10   2. mar 2009 Lyder helt sikkert som ligament smerte - det er uden betydning og ganske ufarligt...

• l t
    l t Tilmeldt:
    aug 2008

#11   2. mar 2009 jubiiiiiiiii...hun er gravid - min datter ...4,5 uge henne ...det var bare ikke til at se i sidste uge....yes....vi jubler....mormor jubler.... tak for jeres søde og opmuntrende kommentarer...knussssssssssssss

• #12   2. mar 2009 weeeeeeeeeeeeeeeh hvor dejligt smiley og det sidder som det skal?

• l t
    l t Tilmeldt:
    aug 2008

#13   3. mar 2009 Yes..... det sidder som det skal smiley så nu kan det kun blive et forrygende forår og en skøn sommer ...Vi glæder os alle helt vildt til midt i nov !!!!

• l t
    l t Tilmeldt:
    aug 2008

#14   3. mar 2009 hovsa ....men hun skal bare tag den med ro...her den første tid...så længe hun har smerter.....

• l t
    l t Tilmeldt:
    aug 2008

#15   3. mar 2009 TaaaaaaaaaaaaaaaKKKK - jeg blir verdens lykligste mormor

• #16   3. mar 2009 lækker lækker smiley tillykke

Kommentér på:
smerter ved graviditet

Annonce