939 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Min veninde skal have barn.. Min veninde skal have barn..

Hej..
Jeg har en veninde der skal have barn, da de lige er flyttet i ny lejlighed, vil jeg hjælpe dem med at finde ud af hvordan de forbereder deres hund Nala, at der kommer en lille ny, så Nala oplever det bedst muligt..

Så vil meget gerne høre alle jeres erfaringer!
På forhånd tak :O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min veninde skal have barn..
  • #1   1. mar 2009 De må for guds skyld bare ikk glemme hunden...
    gjorde mine forældre og jeg blev bidt fordi den var jaloux

• #2   1. mar 2009 Jeg har lige for 7mdr siden fået en lille dren, og da havde jeg en lillehund... vi gjorde det at hun under kontrolleret forhold fik lov at snuse til ham, og den første til fik hun ikke lov at være alene med ham.. hun knurrede af ham en gang, og det fik hun a vide at det måtte hun ikke, uden det var en skideballe, men stille og roligt at det ville mor og far ikk ha... siden har de været bedste venner....

• #3   1. mar 2009 Tim R. Det er en blanding. Lab og amstaff.. Men de har familiemedlemmer der har børn, som de har besøgt, så hun er vandt til børn..

• #4   1. mar 2009 Ronnie - en ting er andres børn, men en anden er ens egne børn :O))

De skal bare huske den, og stadigvæk nusse og kæle, og pute som de plejer... det har vi gjord med vores tøs.. og der er slet slet ingen problemer mere... eller der har faktisk ikk rigtig været nogen...

• #5   1. mar 2009 Jah glem for guds skyld ikke hunden, for så bliver den jaloux på barnet. Meeeen det skal nu nok gå. Jeg er selv opvokset med 2 hunde og der har aldrig været noget. Mine forældre lod hundene snuse til mig, da jeg kom hjem fra sygehuset og ellers ikke mere smiley

• #6   1. mar 2009 Camilla H. Det er bare iorden.. :O) Tillykke..

Simons osv. Jeg har sagt til dem at de stille og roligt skal vænde Nala til at der ikke er så meget tid til hende, så det ikke pludselig sker når den lille kommer.

Sonne og Jesper osv. Tillykke med din lille dreng.. Og tak for dine erfaringer.

• #7   1. mar 2009 Tak alle sammen, det er dejligt at der er nogen der vil give sig tid til at skrive..

• #8   1. mar 2009 Ronnie og michèle - mange tak, og det var så lidt smiley

• Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 55 Svar: 250
    #9   2. mar 2009 jeg snakkede med en af mine kollegaer om det engang og han sagde noget som jeg ikke havde tænkt på før.. de havde nemli gjort det at imens mor og barn lå på sygehuset havde de svøbt baby i et tæppe, inden de kom hjem med baby, havde faderen givet tæppet til hunden med babyduft, så havde hunden snust lidt til baby inden de kom hjem og da de kom hjem kendte den duften.. Men ellers som de andre siger, glem ikke hunden, så kan de gå galt..

• #10   2. mar 2009 den er nem nok bare smør ungen ind i leverpostej og hunden ind i nutella og slip dem løs sammen, inden der er gået 3 sek er de bedste venner i verden smiley

• #11   2. mar 2009 Killah - dette er os en god idé, hvis man da ligger så længe at dette kan nåes... Jeg fik kejsersnit, og fik det lørdag aften 20.57..
    Mandag efterminnda ved 16-17-tiden valgte vi at tage hjem igen.. derfor kunne vi ikke nå det med tæppet..
    nu til dags ligger man kun max 2½ døgn med mindre der er noget galt med mor eller barn...

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 389
    #12   9. mar 2009 Det er ydermere også vigtigt for de kommende forældre at være opmærksom på barnet når han/hun kommer i lømmelalderen. Det er tit kæledyret, de tager fat i, som kan resultere i at et dyr kradser eller bider. Så barnet skal bestemt også lære omkring "god omgang med dyr".

Det oplevede jeg selv med min egen kat og min mindste kusine, da hun tog fat i ham og hev ham i halen, hvilket resulterede i et fint kradsmærke i ansigtet.
    - Det er ikke nogen hemmelighed, at det ikke var katten, der fik et møgfald.

Kommentér på:
Min veninde skal have barn..

Annonce