{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.325 visninger | Oprettet:

snart 1 år {{forumTopicSubject}}

Wee så er det næsten lige rundt om hjørnet hvor han blir 1 år .... han starter i dagpleje på mandag ....men hvordan blir det mon.... han ka jo ikk gå eller kravle endnu :S
Eller han prøver at kravle men blir sur.... hehe
han sover heller ikk igennem endnu men gør ikke så meget ....

men ellers er han en glad lille bandit

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  snart 1 år
  • #1   23. aug 2007 din dreng. det er da en tidelig alder at have børn i.. btw det spændene

• #2   23. aug 2007 Smiler lækkert...

Ammer du ham om natten siden han ikk sover igennem endnu?

• Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396
    #3   23. aug 2007 min nevø er selv 1 år og et par mdr. da han startede i børnehave fik han hurtigt en kæreste men da han så begyndte at kaste legetøj efter hende var det forhold slut.. haha.

• #4   23. aug 2007 Det er rart at se at folk kun har "positive" kommentarer til overs for pigen. I skulle jo nødig tage del i hendes glæde.

• #5   23. aug 2007 Mr. Pappi - Det der er simpelthen for usselt. Du skærer alle over én kam. Har du aldrig hørt om at lade tvivlen komme folk til gode?

• #6   23. aug 2007 prøv at hør her ..... hvis i siger 17 er tidligt .... hvad er 14 så ???
    har set en på 14 som er gravid ! ....og jeg er endlig ligeglad hvad i sys om det er tidligt eller ej.... jeg er glad for min dreng .... ..... og nej jeg er ikke sammen med faren han kunne ikke klare ansvaret plus en masse andet lort ....

• #7   23. aug 2007 og desuden er jeg ikke på kontant hlæjp .... jeg tjener mine egen penge .........

• #8   23. aug 2007 Hvis man vil have et barn, er det vel ligegyldigt hvor gammel man er, bare man har tænkt over de risici man tar' ved det - om nogle af mine skattekroner går til det, er jeg sådan set ligeglad med - for så ved man da, at nogle af dem i det mindste går til noget lidt fornuftigt - istedet for rødvin og caviar til alle de forpulede politikere.

• #9   23. aug 2007 Egeberg..... nej jeg ammer ham ikke.... stoppede da han var 3 mdr. da han vågnede op til 10 gange om natten

• #10   23. aug 2007 Hmm der er jo stor forskel på børn, men mon ikke når han kommer i vuggestuen og der er andre børn der kravler at han nok skal følge efter dem. Tit det hjælper at få dem ud og "væk" fra mor lidt.
    Min steddatter på 2 år er også meget langsom hvad sprog angår specielt når vi henter hende ved moren for der går hun med sut hele tiden, men når vi har dem er det kun når hun sover sutten er tilladt og det har da fremme hende meget.
    Dette er ikke noget negativt til dig eller noget. Håber ikke du opfatter det sådan.

• #11   23. aug 2007 trine p ....

jo men problemet er dem i dagplejen går.... de kravler slet ikke .... vi skal over at kigge på den imorgen ..... så må vi se om han er glad

• #12   23. aug 2007 Pappi - nu skriver pigen så at hun tjener hendes egne penge, dvs hun er en del af den sidstge 1 % - husk nu hvad jeg sagde om at lade tvivlen komme andre til gode.
    Det er unfair at overfalde pigen på den måde, når det er noget helt andet hun spørger om. Hun bad jo ikke om jeres mening mht unge mødre.

• #13   23. aug 2007 Han skal nok komme efter det hurtigt. Han skal nok finde ud af det så han kan komme med de andre.
    Han skal nok lærer det meget hurtigt. Men kan godt forstå din tvivl.
    Min sted datter på 2 år siger som sagt næsten ikke noget. Og det hun siger betyder ikke noget. Han siger ikek engang ja eller nej. Det bekymre også mig. Når hun skal have noget rækker hun bare hånden ud og forventer vi giver hende det. Det er hun jo vant til hjemme fra. Og vuggestuen gør det også bare så hun tror jo bare man gør sådan.

• #14   23. aug 2007 den stakkels pige.... men de siger jo heller ikk mange ord i den alder

• #15   23. aug 2007 de plejer jo at sige lidt og ikke bare række hånden ud. Hendes far og jeg gør alt hvad vi kan når vi har dem, hans børn, for at hun skal sige noget meget. Hun pludre næsten heller ikke. Men det er jo klart når man er vant til at gå med sut hele tiden.

• #16   23. aug 2007 Greve S: Ganske enig.... Og ja 16 år er da tidligt, men er det ikke mere vigtigt om man kan tage vare på sit barn? At barnet har en mor der er der for barnet og elsker det mere end alt andet? Så er det vel underordnet om man er 16 eller 42 år....

• #17   24. aug 2007 Trine P: jeg er ening med Leona C min datter på 2 kan også synge sange og snakke.
    Jannie. Jeg syntes det er flot at du har taget det ansvar som 16-17 årig og jeg syntes det lyder til at du klare det flot, med hensyn til det med at kravle det skal nok komme og det er jo ikke engang sikkert at han kommer til det. min datter kravlede ikke, og hun fungere i bedste velgående idag.

• #18   24. aug 2007 eona og Christia:
    Vi kan ikke blive mere enige, men da vi desværre kun har dem hver anden weekend og åt moren derhjemme ikke gør noget for det er det meget svært, men jeg gør også det at jeg siger hvd alt hedder, prøver at få hende il at lytte efter. prøver at fåhende til at sige sådan noget som ja, hej og sådan noget. Sprger hende hvad det er hu vil bede om når hun bare ræker arme ud. men det meget frustrende.

• #19   24. aug 2007 Det kan jeg godt forstå, Kan hendes mor ikke se at det er forkert eller nej undskyld jeg spurgte, vi har selv en i familien på 3 år som ikke rigtig har noget sprog fordi hendes forældre ikke stimullere hende eller taler til hende sådan nogen burde bare ikke få børn.

• #20   24. aug 2007 Nogle børn er altså bare langsomme til at snakke.. Der er jo forskel på børn - jeg snakkede flydende da jeg var 16 mdr.. (Jep 16mdr...) Hvorimod min bror var 3,5 før han faktisk sagde en hel sætning... altså forståelig sætning

• #21   25. aug 2007 hehe han har lært at kravle på numsen her igår og idag så nu kravler han stærkt på numsen *SS*

Og han var glad for dagpleje igår selvom det var børn på 2 og 2,5 år

• #22   25. aug 2007 kunne ikke sige det bedre pappi... der er mange grunde til at skatten er så høj i DK

• #23   26. aug 2007 Michael B: Du har ikek overvejet at en grund til at skatten er så høj lige så vel er fordi der er så mange unge studerende, som pjækker hver og hveranden dag? Eller fordi du skal på sygehuset? Eller fordi dine forældre rygere? Eller at du skulel have bøjle på inden du blev 18? Osv osv osv...

Og nej som Greve S siger, så er det da et godt formål.

Synes godt nok det er at skære alle over en kam...

• #24   26. aug 2007 *EGEBERG UDEN J !!! *
    Selvf har jeg overvejet det, men har også overvejet at DK er et kanon land at være "nasser" i, og der er mange der benytter det. Man kan da godt være moden når man er 16 år, men fordi man "kan" få børn er man jo ikke tvunget til det, og der er jo noget der hedder kondom, eller i værst fald abort.

• #25   26. aug 2007 Michael B: Og det er åbenbart dig der skal sidde og udpege hvem der skal have børn eller ej? Doh! Det er da op til folk selv hvornår man vil have børn.. Hva med en på 42?

• #26   26. aug 2007 Arh come on, det skrev jeg ikk noget om. Når man er såung skal man overveje om man overhovedet "selv" kan passe sit barn, og man har råd til det, for hvis man ikk har råd, så er det kommunen der skal hjælpe.

• #27   26. aug 2007 Hmm, godt jeg ikke er politiker!

• #28   26. aug 2007 MIchael B: Der er væsentlig forskel på om man kan tage vare på et barn og hvordan man priorterer økonomi...

Og hvad så hvis hun har fået kontanthjælp i to år? Vil da hellere at mine</i> skattekroner går til bleer og allomin frem for stoffer og bajer til bumsen nede på pinden..

Du skrev <i>Man kan da godt være moden når man er 16 år, men fordi man "kan" få børn er man jo ikke tvunget til det, og der er jo noget der hedder kondom, eller i værst fald abort</i>

Hvorn skulle den så forståes?

• #29   26. aug 2007 Kunne i evt ikke finde noget andet og tage jer til ....
    Kunne i slet ikke sige noget positivt ???

Eller det er i bare for dumme til .....

JEG kunne IKKE Få abort da jeg var i uge 35 og have min mens som jeg plejede og jeg lå syg i 4-5 mdr. !

Gider i virkelig ikke nok skride eller sige noget Ordenlig ..... Istedet for at hakke på en .....

Jeg kan godt tage vare på mit eget barn ... ellers have jeg nok ikke gået fra min ex ..... !! Pga. personlige grunde

• #30   26. aug 2007 Godt Jannie... smiley

• #31   27. aug 2007 smiley sys bare det er for meget folk ikke kan sige noget pænt....

• Hille .
    Hille . Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #32   27. aug 2007 Tillykke med din søn. Lyder som om du er glad for ham, og det er jo vigtigt. smiley

• Tanja A
    Tanja A Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 54
    #33   27. aug 2007 Ja tiden går sq alt for hurtig...

Nu er min baby sq 3½år og han mener bestemt ik han er mors baby... Hehe..

Bare vent når de først kommer i dagpleje går det alt for hurtig.... smiley

Synes sq det er noget værre pis at fyrre af, ved godt jeg var noget ældre da jeg fik min knægt men har i dag en udd, 2 biler og alt hvad man ellers ønsker....

Ved godt der er mange der ender sådan, men sq ik alle...

Held og lykke med knægten....

Kram

• #34   27. aug 2007 Jannie: Ganske ganske enig smiley

Men tillykke med din Møffe smiley

• #35   27. aug 2007 han var i dagpleje idag .... dagplejen ringede en time efter og sagde jeg godt kunne hente ham fordi han savnede sin mor hehehe lidt sjovt for han plejer ikk at være sådan

• #36   27. aug 2007 Smile r hvor sødt.. Det er jo også helt nyt for ham smiley Hvor lang ti bruger du ca på indkøring? Har selv tænkt på en uge...?

• #37   27. aug 2007 jeg har sat 2 uger af men regner med det tar en uges tid ......

• #38   27. aug 2007 Oki lyder super smiley Ellers må jeg jo tage en ug mere smiley Så har jeg haft over 13 mdrs barsel og glæder mig SÅ meget til at komme i gang igen smiley

• #39   27. aug 2007 hehe det blir os dejligt ..... jeg har dog tjent penge de gange jeg kunne få ham passet ..... så det er skønt

• #40   27. aug 2007 Smiler ej hvor lækkert smiley

• #41   27. aug 2007 tillykke med ham..:D

• #42   27. aug 2007 Tark smiley

• #43   27. aug 2007 så lidt da.

Kommentér på:
snart 1 år

Annonce