{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Dagpleje?? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Min søn er begyndt i dagpleje for en måned siden, og har allerede været i gæstedagpleje i to dage, fordi min dagplejemor blev syg. Da hun så melder sig rask og jeg kommer med min søn til morgen, snakker hun allerede om ferie.
Hvordan skal jeg tackle den?
Gider hun overhovedet vores børn?
Gider hun i det hele taget jobbet?
Mon han har det godt hvor han er så?
Giver hun ham den tid han har brug for?
Det er disse spørgsmål jeg kommer til at tænke..
Hvad havde i gjort, hvis det var jer?

Skal lige siges, at den samme dag han var der alene, havde hun taget hans halskæde a, fordi den må han ik have på dernede, hun vil ik bruge hans sutteflaske, så han får ik det drikkelse han har behov for, da han ik er god til det med kop endnu.
Hun vil ik åbne 15min før tid, hvis jeg sku have været på job.
Hmm, Ja, overvejer at skifte dagpleje til en der åbner halv syv i stedet for kvart i syv. Og til en der er lidt mere sød, og viser hun elsker sit arbejde.
Hva sys i jeg sku gøre??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagpleje??
  • #1   3. sep 2007 Jeg har lige ringet til dagpleje centret men hende jeg skal snakke med var der ik lige nu. så hun ville ringe til mig, så må jeg finde mig en ny. jeg har sagt til dagplejemoren at det er vigtigt han får noget mere at drikke, så må hun bruge hans sutteflaske og det siger hun at det må hun ik...
    hmm eller os er det fordi hun ik vil

• #2   3. sep 2007 ja det må du nok have lov at sige. håber på at de finder en ny en til mig hurtigst muligt..

• #3   3. sep 2007 rebel girl, så lige din profil. passer meget godt på os også.. har bare kun en søn, en mand bor i lejlighed og har en fiat punto. hehe. sjovt

• #4   3. sep 2007 ja.. jeg er bare ik den type der kan sige det sådan. hvor imod min mand godt kan, så det kan være det er ham der skal hente ham idag, så han kan sætte hende på plads.. selvfølgelig skal hun lærer ham at drikke a kop, men hvis han kun får a kop så får han ik det han har behov for. men det er sku svært

• #5   3. sep 2007 jmmy b, vi har os overvejet meget kraftigt at få ham i vuggestue, men det er så svært for os økonomisk, da det er 700kr dyrer om måneden.. jeg har ik fået fast job endnu, og har svært ved at få job da jeg intet erfaring har, da jeg kun har gået i skole.

• #6   3. sep 2007 frank a. jeg kan godt se det når du siger det, at hun har ret til sin ferie osv. men jeg føler bare ik hun lige gider min søn. hun har 3 andre børn i alderen a 2 år og min søn er ti mdr. når jeg kommer og henter ham ligger han altid på gulvet alene, og hun farer rundt og laver boller osv. en dag jeg sku hente min søn tidligt og kom da de sku til at have mad, havde hun givet dem deres overtøj på og sat dem udenfor så de ku spise derude, men alle ungerne græd og hun gjorde ingenting. nå nu har hun lige ringet og sagt at jeg skal hente patrick for hun sys han er pylret og er ik blevet helt rask, og hun tror han har brug for en dag mere hjemme.

• #7   3. sep 2007 kommer om lidt..

• #8   3. sep 2007 så er jeg tilbage.. han er bare trær, så nu ligger han og sover. hmm.. vi kan ik få hjælp fra kommunen til vuggestue da min mand tjener for meget, men han har lige så mange udgifter som indtægt næsten, så det hjælper ik ret meget. og det samme hos mig. vi har undersøgt om vi kan få hjælp men det kan vi desværre ik

• #9   3. sep 2007 rebel girl- ja der er mange ting der spiller ind, man er nød til at betale husleje bil forbrug værkstedsregninger, og mange mange andre regninger.. ellers kommer man bare i rki

• #10   3. sep 2007 jo tak.. har lige hentet patrick og min mand siger at han ik kommer i den dagpleje mere, så jeg må i gang med at søge noget nyt til ham

• Tanja A
    Tanja A Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 54
    #11   3. sep 2007 Havde bestemt også forlangt at få en ny dagplejer...

Det havde jeg ik fundet mig i....

Den tid min søn gik i dagpleje havde hun 2 sygedage på 2 år...

Det er selvfølgelig svært at forlange, men synes at man lige skal køre et barn ordenlig ind inden man snakker om ferie....

Held og lykke med det...

Kram Tanja

• #12   5. sep 2007 jeg er 100 % på frank´s side.... bil forbrug.. værkstedsregninger...drop bilen og brug pengene på knægten

• #13   5. sep 2007 kennth l : det hjælper ik ret meget at droppe bilen når vi bor i den anden ende a byen hvor der er meget langt til nærmeste indkøbscenter og jeg kan heller ik lige frem gå til dagplejen med min søn. han har fået en ny dagplejeplads. og han er bare så glad.. og dagplejemoren er bare rigtig sød, rigtig mormoragtig hygge en.. så vi har fundet en løsning

• #14   5. sep 2007 jeg bor selv i udkanten af byen og vi har ski ikke bil der må cykles..og ok det er kun godt i er tilfredse. lykke til frem over smiley

Kommentér på:
Dagpleje??

Annonce