2.147 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Gode råd til juniorseng. Gode råd til juniorseng.

Da min datter fylder 2 år her næste måned syntes jeg hun skal have en juniorseng, men ved ikke rigtig hvilken. Kan i anbefale nogen gode nogen? :-).

Det skal lige siges at hun har en trækud seng nu, men hun er så bange for at sove i den, så ligenu sover hun i min seng. Så kom gerne med råd, tak :).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode råd til juniorseng.
  • #1   22. maj 2011 Det er helt normalt at de er bange for at sove i deres store seng i starten - og det har nok ik noget med sengen at gøre smiley

Min ældste datter havde også en udtræksseng med sengehest som den første, og hun vænte sig hurtigt til den selvom den var uhyggelig i starten smiley

• #2   22. maj 2011 Okay mange tak for svaret, det gør bare rigtig ondt at se hende skrige når hun kommer ind i sengen ): Så hun har sovet ved mig siden, så ville høre om jeg evt skulle finde en anden seng eller bare prøve igen?

• #3   22. maj 2011 Mange tak for rådet. Jeg gør det ikke for min skyld, hun har sovet på sit eget værelse fra hun var 1 år med siden hun fik trækud sengen har hun ikke villet sove på sit værelse, så ved ikke om det er sengen eller hvad? Hun har en spilledåse som spiller hver nat når hun skal sove, og har hun vænnet sig til siden hun var spæd. - Men ved ikke om det er sengen eller om det er fordi hun har mareridt. For selvom hun sover ved mig vågner hun stadig tit om natten og græder ):

• #4   22. maj 2011 Har du fået tjekket hendes øre? Det er et typisk symptom på ørebørn at de græder når de ligger ned.

• #5   22. maj 2011 Hun har haft noget med ørerne før, men det er gået iorden igen. Jeg syntes det er helt vildt underligt, for der plejer ikke at være noget med hende ):

• martin h
    martin h Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Svar: 8
    #6   16. okt 2011 nu detgodt nok længe siden det inlæg her.. men min knægt sov i trammeseng.. til små børn.. og valgte a købe en junior seng til ham.. og det gik fint... selv om han også havede problemer med ørene og hyllede nogle gange han fik lagt dren... i og sov første gang i sengen mens jeg sad vedsiden af og holdte hans hånd... det gjorde vi 2 dage i træk og det spiller bare.. udover det købte jeg sengen i gennem dba til 300.. med helse madres..
    det burde du sagtens kunne prøve også..

Kommentér på:
Gode råd til juniorseng.

Annonce