655 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Snart være forældre Snart være forældre
Kæresten og jeg har længe snakket om at skulle have en lille en sammen. Vi har dog haft en masse ting der skulle på plads først.
I dag snakkede vi så igen om det og vi er begge enige om at der ikke skal gå længe inden at vi dropper p-pillerne og prøver at få en lille en.
Vi vil gerne at hans børn ikke bliver alt for store inden vi får vores første barn. Så de kan have noget sammen.
Er bare så glad. Det var så dejligt at høre ham sige at der ikke skal gå længe. Og med længe mener han et par mdr. Det er så dejligt...
0 synes godt om
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 17 Svar: 90
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 47
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 195
Ja børn er bare det bedste. Nej nemlig og hans børn er nu 5 og snart 2 år. for mig er alt over 2 år for meget.
Men vi når dog op på ca. 3 og 6 år inden vi selv bliver forældre.
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 47
jan 2007
men ja 3 år er ok, men jeg vil helst ikke mere end 3 år...
jan 2007
I min verden skal man heller ikke planlægge det til punkt og prikke men man skal jo lige som snakke om det så begge parter er enige. så begge virkelig ønsker disse børn. Derfor er man i min verden nød til at snakke om hvornår man skal droppe p-pillerne...
jan 2007
Hlene *i seng med Pandora *
Nemlig, man kan aldrig vide om det går hurtigt eller ej... Men kan kun håbe på at man er heldig, som du jo var..:-)
jan 2007
Hlene *i seng med Pandora *
Det er jo det ingen ting er ens og slet ikke når det gælder ens krop.
Dejligt med 3 børn, jeg vil også gerne har 3 børn (5 børn)..:-) Min kæreste er dog ikke helt enig han mener 2 børn (4 børn) er ok, men mon ikke jeg får det sidste ord...
jan 2007
Men nogle rigtig dejlige børn alle sammen..
Desværre har vi kun kæresten børn hver anden weekend...:-(
jan 2007
jan 2007
Skal jeg i hvert fald nok... Det kan I roligt regne med. Sådan noget skal man da bare fortælle til alt og alle når det sker...:-)
Snart være forældre