Andre forumemner med "Jeres mening?"
jeres mening
Hejsa nu skal i høre: jeg købte en bil for 4 måneders tid siden med automatgear, jeg bemærkede med det samme at den ikke skiftet gear normalt. Derfor kørte jeg selvfølelig op og snakkede med mekanik...
Hejsa nu skal i høre: jeg købte en bil for 4 måneders tid siden med automatgear, jeg bemærkede med det samme at den ikke skiftet gear normalt. Derfor kørte jeg selvfølelig op og snakkede med mekanik...
Skrevet af: Martin C - 11. jul 2011
Jeres mening
Godmorgen :) Jeg sider her og fumler med 9.klasses projekt.. Og jeg skal finde ud af hvorfor unge tager stoffer, så vil lige høre jeres mening, hvorfor i mener at unge begynder..
Godmorgen :) Jeg sider her og fumler med 9.klasses projekt.. Og jeg skal finde ud af hvorfor unge tager stoffer, så vil lige høre jeres mening, hvorfor i mener at unge begynder..
Skrevet af: catharina f - 1. feb 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
- Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
- Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
- Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
- Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
- Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.
jul 2013
Følger: 1 Svar: 19
jul 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 3 Svar: 33
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 3.322
Fatter ikke folk der er imod det på f.eks. caféer.
jul 2012
jul 2012
nov 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 41
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 865
feb 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 390
Nej der er da intet usikkert i dét....
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.246
Lad os få indført en lov om, at man SKAL amme offenligt
jan 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 56 Svar: 330
feb 2011
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.038
feb 2010
feb 2011
Jeg påpegede skam bare at begge dele er naturligt, så det er et fuldstændigt ligegyldigt argument.
Og props til dit profilbillede foresten. Det får dig til at fremstå meget moden. Og ikke det mindste primitiv.
feb 2010
Hvorfor jeg kalder din din tankegang for primitiv? Hvad referere dit profilbillede til?
Mit nick og billede har et sammenhæng og har intet med modenhed at gøre
feb 2011
Jeg bad dig ikke forklare. hvorfor sex og amning ikke har noget med hinanden at gøre, gjorde jeg? Nej, jeg er ret sikker på at jeg bad dig forklare "hvordan jeg forbandt de to ting".
Og nej, jeg spurgte heller ikke hvorfor du kaldte min tankegang primitiv. Den fangede jeg godt.
Og jeg mener nu ikke at min billede referereR (det kaldes et nutids-r) til noget som helst. Det er mig ved siden af et skilt hvor der stå Pikhede. Ingen skjulte symboler i det.
Men ja, jeg er sikker på at dit billede og nick har et hav af skjulte budskaber og betydning. Du fremstår super kultiveret!
jul 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 412
feb 2010
Jeg synes ikke amning skal forbydes, men cafeejere skal helt klart have lov til at forbyde amning på deres cafeer, ligesåvel som at de må lave dresscodes.
jan 2007
feb 2010
Det er derfor jeg synes at cafeejere skal have lov til at nægte, eller sige god for amning på deres cafeer, da folk så ved hvordan situationen kan ende inden de sætter sig ind på cafeen.
I offentlige rum som parker osv. er det nemmere at forvente at eventuelle tilskuere må flytte sig hvis de ikke kan lide showet.
Også er det bare Typisk dansk - at sige typisk dansk!
jan 2007
Ejeren kan sagtens "forbyde" amning, men ingen gør det. Fordi det ville skade deres forretning meget mere end det ville gavne den.
For hvem tror du, der er bedst kunder, de ammende mødregrupper eller de meget få sarte personer der ville fravælge caféen?
feb 2010
Og såvidt jeg har forstået er en stor del af debatten gået på at man ville forbyde caféejeren at forbyde amning.
Jeg tror ikke nødvendigvis nogen er bedre kunder end andre på baggrund af lige det, jeg bryder mig ikke om amning på caféer og spisesteder da jeg ser det som noget intimt.
jan 2007
Nej man kan ikke bede folk om at gå, men de kan da vende ryggen til. Men set fra en forretningsmæssigt synsvinkel, vil et forbud være en utrolig dårlig beslutning for stort set alle i branchen. For det vil jo ikke kun være dem der ammer der bliver væk, da det er et spørgsmål om holdning.
feb 2010
Jeres mening?