Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres mening?
  • Henrik W
    Henrik W Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 19
    #1   31. aug 2013 Det naturligt samt patter i sigte intet at klage over

• #2   31. aug 2013 Hvad så hvis det var en mor, der ikke var ligeså heldig med kroppen som hende her? smiley

• #3   31. aug 2013 Amning skal selvfølgelig tillades overalt, dog lidt mere tildækket end på det billede der.

Fatter ikke folk der er imod det på f.eks. caféer.

• #5   31. aug 2013 Jeg syntes det er forkert, du ammer ikke i trafikken! smiley

• #6   31. aug 2013 Så stor en pige kunne sagtens vente, eller hun kan sætte sig ind i vejkanten med hende.. I mine øjne er det der forkert smiley

• Kerian
    Kerian Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 41
    #7   31. aug 2013 Jeg har ikke noget imod at mødre ammer deres børn på caféer bare brystet er tildækket og ikke totalt synligt.

• #9   31. aug 2013 Jeg synes det er dobbeltmoralsk at moderen ikke har cykelhjelm på når datteren har!

• #13   31. aug 2013 Unsub, så skulle ungen evt. bide hinde, så ville det ikke tage hendes opmærksomhed fra trafikken?
    Nej der er da intet usikkert i dét....

• #15   31. aug 2013 GOGOGO!!
    Lad os få indført en lov om, at man SKAL amme offenligt smiley

• #16   1. sep 2013 at amme er en naturlig ting, synes ikke det skal forbydes! så det ligemeget hvor man gør det ! smiley

• #17   1. sep 2013 Trine s, det er masturbation også.

• #18   1. sep 2013 Adrenaline - Hvordan kan du forbinde de 2 ting med hinanden?

• #19   1. sep 2013 Men ok, så lige dit profilbillede, så forstår egentlig godt din primitive tankegang smiley

• #20   1. sep 2013 Kan du ikke lige forklare min primitive tankegang, hvordan jeg forbandt de to ting? smiley
    Jeg påpegede skam bare at begge dele er naturligt, så det er et fuldstændigt ligegyldigt argument.

Og props til dit profilbillede foresten. Det får dig til at fremstå meget moden. Og ikke det mindste primitiv. smiley

• #21   1. sep 2013 Hvorfor skal jeg forklare dig at Sex og amning INTET har tilfælles og slet ikke kan sammenlignes, uanset om det er naturligt eller ej.

Hvorfor jeg kalder din din tankegang for primitiv? Hvad referere dit profilbillede til?

Mit nick og billede har et sammenhæng og har intet med modenhed at gøre smiley

• #23   1. sep 2013 Hehe, det er sjovt at du svare på det du lige føler, men overhovedet ikke på noget af det jeg spørger om smiley
    Jeg bad dig ikke forklare. hvorfor sex og amning ikke har noget med hinanden at gøre, gjorde jeg? Nej, jeg er ret sikker på at jeg bad dig forklare "hvordan jeg forbandt de to ting". smiley
    Og nej, jeg spurgte heller ikke hvorfor du kaldte min tankegang primitiv. Den fangede jeg godt.
    Og jeg mener nu ikke at min billede referereR (det kaldes et nutids-r) til noget som helst. Det er mig ved siden af et skilt hvor der stå Pikhede. Ingen skjulte symboler i det.
    Men ja, jeg er sikker på at dit billede og nick har et hav af skjulte budskaber og betydning. Du fremstår super kultiveret! smiley

• Hej Søde <3
    Hej Søde <3 Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 412
    #25   1. sep 2013 Nej. Hun skal helt klart også have hjelm på.

• #26   1. sep 2013 Jeg gider snart ikke der ammedebat mere -.-' Ja amning er naturligt, det samme er nøgenhed! så det argument er bare ikke gyldigt vil jeg mene.

Jeg synes ikke amning skal forbydes, men cafeejere skal helt klart have lov til at forbyde amning på deres cafeer, ligesåvel som at de må lave dresscodes.

• #27   1. sep 2013 Har hørt om mange der ikke kan lide det. Men nu min kæreste ammet fra december til juni, vi har været ude og spise 20-30 gange i den periode. INGEN har nogensinde påtalt det. Folk er noget så utilfredse når de sidder ved deres computer, men når situationen udspiller sig, tør de ikke ytre sig. Typisk dansk.

• #28   1. sep 2013 Martin J: Det kan der jo være flere årsager til, for det første kan det være svært at vide hvordan man skal reagere i sådan en situation osv. også er det heller ikke særlig velanset at påtale den slags - desuden kan jeg også godt forstå hvis folk er bange for at få et møgfald.
    Det er derfor jeg synes at cafeejere skal have lov til at nægte, eller sige god for amning på deres cafeer, da folk så ved hvordan situationen kan ende inden de sætter sig ind på cafeen.

I offentlige rum som parker osv. er det nemmere at forvente at eventuelle tilskuere må flytte sig hvis de ikke kan lide showet.

Også er det bare Typisk dansk - at sige typisk dansk! smiley

• #29   1. sep 2013 Ja for de ville få et møgfald, jeg ville bede dem spise deres mad et andet sted.
    Ejeren kan sagtens "forbyde" amning, men ingen gør det. Fordi det ville skade deres forretning meget mere end det ville gavne den.
    For hvem tror du, der er bedst kunder, de ammende mødregrupper eller de meget få sarte personer der ville fravælge caféen?

• #30   1. sep 2013 Martin J: Hvad gør din mening mere rigtig end deres? jeg mener ikke at man bare kan bede folk om at gå fra et sted de har betalt for at være.

Og såvidt jeg har forstået er en stor del af debatten gået på at man ville forbyde caféejeren at forbyde amning.

Jeg tror ikke nødvendigvis nogen er bedre kunder end andre på baggrund af lige det, jeg bryder mig ikke om amning på caféer og spisesteder da jeg ser det som noget intimt.

• #31   1. sep 2013 Kan da godt være at der ikke er forskel på kunderne, men der er forskel på størrelsen af kundegrupperne og den med jer der er imod amning er bare meget mindre end den gruppe vi andre tilhøre. Det er grunden til at du kun vil se meget få caféer hvor bliver forbudt.

Nej man kan ikke bede folk om at gå, men de kan da vende ryggen til. Men set fra en forretningsmæssigt synsvinkel, vil et forbud være en utrolig dårlig beslutning for stort set alle i branchen. For det vil jo ikke kun være dem der ammer der bliver væk, da det er et spørgsmål om holdning.

• #32   1. sep 2013 Martin J: Jeg har intet sagt om et direkte forbud, tror ikke du forstår hvad jeg skriver, men bare læser det du ønsker... også præcis derfor jeg egentlig ikke gad debatten om amning, det er et af de (for mange) "hellige" emner hvor folk går helt kolde hvis det skal debatteres og man bliver rakket ned (ikke at du har været sådan) hvis man har en "forkert" holdning, uden forbehold for deres argumenter osv. God søndag (eller mandag) ^^

Kommentér på:
Jeres mening?

Annonce