Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres mening
  • #1   1. feb 2011 mangel på kærlighed hjemmefra ..

• #3   1. feb 2011 Kedsomhed = mangel på opmærksomhed

• #6   1. feb 2011 Taak smiley

• #8   1. feb 2011 forkerte venner, miljø..
    bliver presset, eller fordi man harr det psykisk svært og tager stoffer for at komme væk fra problemerne...

• #9   1. feb 2011 hehe

Folk har godt nok mange meniger.

jeg er vokset op i en normalt famile/hverdag. Har en uddannelse og har eget firma med en kammerat.

jeg vil godt indrømme at jeg kan godt finde på at syge nogle snitter en fredag/lørdag aften med nogle af kommeraterne. eller for den sag skyld en onsdag aften.

mange gør problemer være end de faktisk er. efter min mening.

jeg gør det for hyggen skyld. en god coke til en god film det sku iorden smiley

• #10   1. feb 2011 Det er jo din mening smiley

• #12   1. feb 2011 lol hvorfor læse faglitteratur og undersøgelser om dette udpinte emne når man kan spørge de ufaglærte på Baboom?

Way to go projektopgave i folkeskolen!

• #15   1. feb 2011 'DanielXavier '

Det er da en konstatering.. Tager man stoffer, så mangler man et eller andet i hjernen, som siger, at det er forkert og det skal jeg ikke gøre.

Hva fanden er det for noget ???

Tordenkylling .

hehe det er typisk folk. Han har fået af vide at man ikk må tag stoffer så derfor at han såden. men det er jo normalt at folk drikke sig i hegnet så det må jo være okay.

• #16   7. feb 2011 Kenneth og Torden kylling, i er da ikke for kloge at høre på vil jeg mene.. Rigtig mange mennesker undgår stoffer fordi det er så skide farligt, og man bliver så hurtigt afhængif af det pis.. Men Kenneth forsætter du på den måde, har du nok ikke de firma ret meget længere....... Og jeg vil fandmer hellere hygge mig med rødsodavand, end stoffer..........!!

• #17   7. feb 2011 Unge mennesker søger af natur grænser. De søger hvordan de kan overskride dem, og hvor langt de kan tillade sig at gå..

Og til en vis grad kan man sige at det har at gøre med hjemmemiljøet.
    For er man 15 år, er mor og far (og resten af familien) en stor indflydelse - om man vil indrømme det eller ej.
    Ofte kan der trækkes en meget tydelig streg med manglende grænser i hjemmet, hos de unge som ender med et forbrug af narkotika.
    Nogle unge eksperimenterer jo "bare" med det, og dropper det derefter, og for andre bliver det til en livsstil. Et sidespor, som det er svært at komme væk fra igen.

Vil du have lidt bedre svar, så kontakt din lokale misbrugskonsulent og tag en snak med vedkommende. H*n kan måske også sætte dig i kontakt med unge som tager stoffer til hverdag, og selv kan svare dig på hvorfor de gør det.

Kommentér på:
Jeres mening

Annonce