{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.151 visninger | Oprettet:

Dreng/pige - Gravid eller ej? {{forumTopicSubject}}

tja, det her er egentligt bare fordi jeg går og spekulere lidt..

Til jer der er gravide og kender kønnet;
Kender i kønnet på jeres barn? og hvad var jeres reaktion da i fik det a vide, var det det i ønskede?

Til jer der ikke er gravide, og jer der er gravide, men ikke kender kønnet;
Hva ønsker i? dreng eller pige?

Kan jo ligge ud med at jeg selv er godt og vel 23 uger henne, og venter en sund og rask dreng.
jeg havde hver nat i en måned op til scanningen drømt det blev en dreng, så inden vi gik ind sagde jeg til min kæreste " vi får en dreng".. ganske rigtigt..
kæresten ville allerhelst have en pige, men er meget glad for det bliver en dreng.
som vi begge blev enige om fra starten af, bare barnet er sundt og raskt..

Dette er bare et spørgsmål for sjovt, og bare noget jeg kom til at tænke på..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dreng/pige - Gravid eller ej?
  • #2   18. mar 2008 jamen Maj, hva kunne du tænke dig, når du en gang skal have børn? en dreng eller pige? hehe..

Takker mange gange.. har nu vist det 4 ugers tid.. hehe..

• #3   18. mar 2008 Jeg er heller ikke gravid og har ingen planer om det pt.
    Men til den tid vil jeg også være fuldstændig ligeglad med hvilket køn det er smiley
    Har det sådan, at hvis man kun ønsker sig det ene køn, så skal man sgu slet ikke børn.. Min veninde er 6 måneder henne og har for ikke så længe siden fået at vide det blev en dreng, hvilket hun var utrolig skuffet over..

Jaja...

• #4   18. mar 2008 Jeg er ligeglad.. jeg nægter at sige "jeg vil helelre have det køn frem for det andet" for så ved jeg at jeg vil være skuffet resten af livet over det ikke blev det køn jeg ville have..

• #5   18. mar 2008 Oliver - mener også at bare barnet er sundt og raskt, så er kønnet underordnet..
    kender bare en der spurgte hvordan jeg havde det når nu det blev en dreng.. synes det var et underligt spørgsmål, som om det var et must at få piger..
    er så glad for jeg får en dreng, men var blevet lige så glad hvis det var en pige..

• #6   18. mar 2008 Smidtz - nemlig rigtigt.. bare barnet er sundt og raskt, så kan kønnet være underordnet..

T.J - ville aldrig være skuffet, forventninger eller ej..
    bare mit barn er sundt og raskt..

• #7   18. mar 2008 * Sonne - Skal være mor til juli * - Det siger jeg heller ikke, jeg siger det ville jeg være, hvis jeg forventede det ene køn og fik det andet..

• #8   18. mar 2008 et sundt og raskt barn er langt det vigtigste. men hvis der var frit valg så vil jeg helst have en dreng til den tid

• #9   18. mar 2008 hmm egentligt ret underligt

Jeg hsagde til min kæreste at der var tre ting jeg ville have hvis vi fik et barn ...

1) Det skal være en pige
    2) Hun skal have blå øjne (har moren)
    3) hun skal have blond hår

Jeg fik alle tre ønsker opfyldt fik en sund og rask blond pige med de største blå øjne smiley så der var jeg heldig så smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #11   18. mar 2008 Tjaeeee, vi venter en dreng. Da jeg fik kønnet af vide, var jeg hverken skuffet eller gladere end hvis det havde været det modsatte. Efter 3 aborter er det vigtigste bare at det er et barn.

• #12   18. mar 2008 blev lige kastet af.. så prøver igen..

Smidtz - vi har snakket om at prøve at lave en pige om et par år, men bliver det en dreng, så har vi bare to vildbasser..

T.J - uanset hvad, om jeg forventede det ene, men fik det andet, så ville jeg aldrig være skuffet over mit barn..

Maria - vi er 6 som venter os/har født - 3 har født en pige, en har lige fået a vide hun venter en pige, 1 har ikke fået kønnet a vide, og jeg venter en dreng.. er nu egentligt meget glad for jeg får en dreng.. men havde det været en pige var det også fint..

Stefan - kæresten ville helst have en pige, men da vi fik a vide det var en dreng var han lige så glad.. han kunne dog godt tænke sig at "lillemanden" får mine øjne og næse.. mon han får sit ønske??

Maj - et sundt og raskt barn er klart at fortrække, er mere fordi en veninde, spurgte om ikke jeg var skuffet over det blev en dreng, som om det var et must at få en pige.. derfor fik jeg denne idé, aå spørge andre.. hehe..

Tosse - stort tillykke med barnet, hvor langt er du/hun henne?

• #13   18. mar 2008 jeg synes at det var rart at få kønnet at vide så står man ikke der med et lyserød værelse og kun pigeting og så kommer der en dreng :S

Havde nogle kammerater som der havde alt i lyserødt... lyserød værelse, lyserød seng samt sengetøj lyserødt tøj osv HELDIGVIS fik de en pige men altså se lige det var en dreng .....

• #14   18. mar 2008 * Sonne - Skal være mor til juli * - Det skriver jeg netop helelr ikke, jeg skriver at JEG ville gøre det, og derfor vil jeg ikke forvente det ene eller andet køn..

• #15   18. mar 2008 Stefan G - jeg ville også helst kende kønnet.. heldigvis var kæresten med på den..

• #16   18. mar 2008 Sonne man kan da kun håbe vores lillepige liger sin mor alt for meget smiley hvilket heller ikke gør så meget jeg er 100% stensikker på at når hun vokser op bliver hun en flot og pæn pige smiley

• #17   18. mar 2008 ellers må han da vente udenfor hvis han ikke ville have det at vide =)

• #18   18. mar 2008 T.J - ja, og jeg skriver at jeg aldrig ville blive skuffet over mit barn uanset forventning..

• #19   18. mar 2008 * Sonne - Skal være mor til juli * - Nej det skriver jeg helelr ikek du gør :S

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #20   18. mar 2008 Syntes det er forkert at gå at håbe på et bestemt køn. Allerede inden barnet kommer til verden, har man så dannet sig en ide om hvor yndig denne pige bliver i det nye tøj og det ene og det andet. Og så er denne idyliske drøm brast, og man står lettere skuffet over sit barn hvis det så bliver af det modsatte køn.
    Tænk at blive skuffet over sit barn, allerede inden det er født...

• #22   18. mar 2008 Stefan - ja, lige præcis, altså han må vente uden for hvis han ikke ville vide det.. hehe.. Og selvfølgelig bliver hun smuk.. er sikker på min dreng også bliver lidt for lækker.. hehe..

T.J - du skriver din holdning og mening, jeg min..

• #23   18. mar 2008 hehe smiley

• #24   18. mar 2008 Tosse - sm sagt ønskede min kæreste en pige, men han er så sandeligt lige så glad for det bliver en dreng.. men forstår godt din tanke gang.. dog kan nogen jo godt have en idé om hvad de helst ville have..

Maj - tror at uanset hvad vil man altid elske sit barn..
    eller det må man da håbe :O)

Trust - som skrevet tidligere spekulere jeg så ment bare fordi en veninde nærmest var skuffet på mine vegne over det ikke blev en pige men en dreng.. måtte jo så forklare at jeg havde det helt fint med det blev en dreng, efter som barnet var sundt og raskt..

• #25   18. mar 2008 Hehe det er sgu sjældent fyren ønsker sig en pige...

Jeg sagde selv for sjov jeg ville ha en dreng, men er udemærket tilfreds med min lille pige.

• #27   18. mar 2008 Hyundai - Ja, var godt nok også overrasket da han sagde det..
    men som sagt så er kønnet egentligt underordnet.. var bare nysgerrig om andre var lige så snerpet som min veninde..

Maj - det må man sige. absolut også i den grad..

• #29   18. mar 2008 Nå folkens.. nu vil jeg gå i seng.. er godt nok noget træt..

• David  N
    David N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 31
    #30   19. mar 2008 hmm skal ikke have barn..
    men min storebror og hans kone skal have barn til september og de har bestemt at de ikke vil vide barnets køn,,

• Frank T
    Frank T Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 53
    #31   19. mar 2008 Hej.

Har 2 unger. En dreng og en pige. Var fuldstændig ligeglad med om det var det ene eller det andet når ungen bare var sund og rask.

Det eneste jeg forlagte var at få en dreng på et tidspunkt. Hvis der var 2 piger i forvejen måtte vi forsøge at få en dreng som nr. 3,4,5,6 smiley

Havde jeg kun fået drenge var det godt nok...

• #32   19. mar 2008 * Sonne - Skal være mor til juli * - Ja, men jeg kan ikek se hvorfor jeg skal rettes på, når jeg netop ikke skriver noget om hvad du gør :S

• #33   19. mar 2008 Maj - der er scannings billeder af vidunderet.. og så snart han titter ud, skal jeg nok ligge billeder ind :O)

David - synes bare det kunne være skægt at vide hva folk ønskede sig, og i så fald om de ville blive skuffet hvis det blev det modsatte..

Frank - hehe.. min kæreste vil forfærdeligt gerne have en pige.. ser dog flere fordele for ham ved en dreng.. hehe.. da vi fik a vide det blev en dreng, så var han lige så glad som hvis det blev en pige..
    så længe barnet er sundt og raskt.. smiler..

• #34   19. mar 2008 T.J - jeg retter ikke på dig ? :S jeg skriver bare min egen mening.. altså hvordan jeg ville have det..

• #35   19. mar 2008 * Sonne - Skal være mor til juli * - Jamen jeg kan ikek se hvorfor den lige skulle rettes til mig :S Når du allerede har skrevet din mening i det 1. indlæg

• #36   19. mar 2008 T.J - jeg forklare dig bare at jeg aldrig ville være skuffet.. og kan ikke forstå nogen ville være det, uanset om det er som forventet eller ej..
    og skrev bare som svar til dig, fordi du var den der skrev det?? men undskyld, skal da nok lade være med at svare dig ? :S

• #37   19. mar 2008 * Sonne - Skal være mor til juli * - ja fordi det var min mening til emnet, jeg forventede ikke noget svar :S Jeg kan jo læse din menign i det første indlæg, så er der ingen grund til at jeg skal have den at vide igen, når det netop er det indlæg jeg svare på :S

• #38   19. mar 2008 Mica, hvorfor vælger du at adoptere frem for selv at være gravid? (skal ikke opfattes negativt, blev bare nysgerrig :O))

• #39   19. mar 2008 Mica, man behøver jo ikke ligefrem så så meget op.. smiler.. man kan jo blive insamineret.. der piller de jo æggene ud, befrugter dem og sætter dem op igen..

synes dog det er et helt fint aggument (taget i betragtning af din baggrund)

• #40   19. mar 2008 det skal jeg fortælle dig om et par måneder.. der skla jeg jo selv føde.. hehe..

Sig mig en gang, skulle du ikke til egypten? eller er jeg helt forkert på den?

• #41   19. mar 2008 mente bare det var omkring nu.. hehe..
    bliver så lækkert for dig.. der er jeg i 7. måned..

• #42   19. mar 2008 9. måned.. hehe.. så skal fde d. 16/7.. og der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar..

• #43   19. mar 2008 vi er stort set klar..
    vi har;
    Barnevogn
    Alarm system
    Pudsle taske
    Babytøj
    Sutter
    Sutteflasker
    Bærgesele
    ........................
    så vi mangler kun sådan nogen små ting lige umiddelbart.. :O)

• #44   19. mar 2008 mica ja det er det.. men det hele værd.. hehe..

• #45   19. mar 2008 er ikke gravid.. Endnu smiley

Men øsnkede mig en dreng- og fik en dren indrømmer gerne at jeg var blevet skuffet hvis det var blevet en pige

Er nok bare mest en drengemor smiley

• #46   19. mar 2008 Som skrevet tidligere var jeg aldrig blevet skuffet uanset køn.. bare barnet var sundt og raskt.. det er det vigtigste for mig..

Kommentér på:
Dreng/pige - Gravid eller ej?

Annonce