791 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

Barnløshed ;o( Barnløshed ;o(

Jah,, vi har prøvet gennem 2 år..Er ikk sket noget. Jo, blev gravid med det samme når jeg smed p pillerne, Men tabte, og er ikk blevet gravid siden.. Har været hos lægen og sygehus.. men både mig og min kæreste er raske og normale.. Det går os virkelig meget på... nogen der har prøvet det samme?? Har gode råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barnløshed ;o(
  • #1   8. apr 2007 er jeg ked af at høre.. min kæreste blev heller ikk gravid de i 2 år. og da hun blev gravid mistede vi barnet for 3 måneder siden.. og nu er hun gravid igen.. og det er rigtig svært og miste et barn..
    men der er ikk andet at gøre end bare og prøve og prøve...

håber det lykkes for jer..
    mvh lasse

• #2   8. apr 2007 mig og exen prøvede dagligt i 15 mdr hvor vi bevidste prøvede at blive gravide,men så stoppede vi med at prøve da det ik passede så godt ind i vores karriere planer lige der,og vupti så var der gevinst...

nogen gange prøver man for hårdt,kender flere hvor det først er lykkedes da de faktisk droppede tanken... det ene par var det efter de havde droppet det efter 4 år.

men du er stadig ung,og har mange år til at forsøge i.

• #3   8. apr 2007 men leller så prøv metoden hvor du finder ud hvornår du har ægløsning

• #4   8. apr 2007 Lasse: er da glad for de lykkes så hurtigt for jer igen.. ja, men nu har vi set på hus.. Så håber at ku få noget andet i tankerne, så det kan lykkes. smiley Og tillykke med graviditeten. smiley

• #5   8. apr 2007 Brownie: Ja, man skal lade være med at tænke på det.. prøver os.. smiley Ja, jeg er ung.. men vil os være ung når jeg får mit første barn... smiley

• #6   8. apr 2007 mange tak... men det er oss helt rigtig hva brownie siger.. efter vi mistede det første barn, ville vi oss vente til det skete igen, uden at vi prøvede for hårdt.. så brownie har helt ret.. lad være med at tænk på det og lad endelig være med at prøv for hårdt..

mvh lasse

• #7   8. apr 2007 Ja... Syns os jeg ikk har tænkt så meget på det.. men det ligger jo alligevel i baghovedet!! Men får jeg noget andet at tænke på, håber jeg det lykkes... Tak for det... Begge 2.. smiley

• #8   8. apr 2007 det var så lidt.. held og lykke fremover..

• #9   8. apr 2007 Tusinde tak.. smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #10   8. apr 2007 Du skal kontakte din læge, og få en henvisning til en gynækolog.
    Så skal du have ham til at skrive en recept på Pregnyl. Det skal du tage 8-10 dage ind i cyklus, og lige inden ægløsning skal du forbi gynækologen og have en indsprøjtning.
    Det sikrer en optimal ægløsning, og så burde der være gevinst.

• #11   8. apr 2007 Adobtere.. Der er mange børn der mangler hjem, og så slipper du får at have barnet i maven i 9 måneder med en masse smerte

• #12   8. apr 2007 Ok.. takker tosse...

• #13   8. apr 2007 en henvisning til en gyn er altså ikke bare lige så let som du skriver tosse. her i vejle området der er der langt ventetid. jeg er heldigvis selv igang og fejler ikke noget andet end jeg ikke får min æggeløsning. men det med at det er så skide nemt som du skriver det passer ikke. de tager ik bare folk ind og skriver en resept du skal igennem en masse prøver, undersøgelser osv har ventet 1 år nu og får først mine homoner osv sidst i april...

• #14   8. apr 2007 Merete.. de giver vidst heller ikk bare liiige de piller.. jeg måtte hvertfald ikk få dem endnu!!! Ska derind 1.maj til en samtale.. håber de giver mig dem der.. held og lykke

• #15   8. apr 2007 Ellers kan man jo heldigvis købe alt medicin på nettet......

• #16   8. apr 2007 Per: hvor????

• #17   8. apr 2007 du skal ikke sætte næsen op efter noget, de er meget rolig med et give både piller og sprøjter og de kigger også på ens alder og hvor længe man har været sammen med ens kæreste osv det er til at brække sig over. men skal nok krydse fingre for dig .)

per: du kan squ nok ik få det her på nettet... ..

• #18   8. apr 2007 (link fjernet)

• #19   8. apr 2007 Jeg tror bare det hedder noget andet i det store udland men det er 100 % sikkert at det kan købes på nettet. Det er nok bare ikke lovligt og man skal nok tage det med omtanke, så er man jo sin egen læge.

• #20   8. apr 2007 Merete.. Ja sådan noget er til at brække sig over.. de sagde os jeg jo var så ung. Ja men fuck det altså, hvis jeg vil ha barn nu!!!!! Ska de sq ikk bestemme...

• #21   8. apr 2007 hehe.. det er vi os begyndt på...

• #22   8. apr 2007 (link fjernet)

• #23   8. apr 2007 åhh jeg kender din smerte der er intet andet end et barn mig og min mand ønsker.

har forsøgt i 5år og har været til utallige undersøgelser, men må nok indse det ikke bliver et barn vi får medmindre vi adoptere

• #24   8. apr 2007 mig og konen har selv samme problem, bortset fra at der hos mig er noget galt, vi er nu igang med andet forsøg i og blive kunstigbefrugtet...

Kryds fingre for os alle sammen

• #25   9. apr 2007 Ja held og lykke til os alle.. smiley

• #26   9. apr 2007 Jeg kan nok heller ikke få børn da jeg ikke får mit lort :o(

• #27   9. apr 2007 Det ska du da gå til lægen med....

• #28   9. apr 2007 Der er sikket alligevel ikke noget at gøre ved det.

Kommentér på:
Barnløshed ;o(

Annonce