{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

En rejse {{forumTopicSubject}}

Min mor arbejde min far arbejde, og jeg måtte være babysitter, ikke at jeg fortryder det, jeg elsker min søster, så da der gik en børne film i Bolbro 7 km væk, så hende i klapvognen og så gik jeg 7 km. Det er dælme langt og vi skulle tilbage igen. Men dengang var afstand ikke frustrerende som i dag. - sådan var det bare.

Allerede dengang var jeg besat af kunst, og elskede museer, så hun røg i klapvognen og afsted, Hun kiggede rundt og pegede og så ud til at nyde det. Men det gjorde hun også i Centrum når hun så noget.

Jeg har aldrig været far, så det er nok det nærmeste jeg kan komme, senere studerende min søster kunst historie og blev ansat i udlandet.

Det er altid spændende tanke om hendes besøg på museer som jeg elsker har været den vej hun valgte.

Men jeg tror det ikke - det har bare ligget til hende og mig. Mine forældre var ligeglade med kunst, de kan have et grimt billede hængende af en fisker med en pibe, eller hunde som spiller poker. Faktisk havde de den mest grimme indretning i huset.

De havde endda et kukur, som jeg hadede som pesten med den forbandede pis fugl som røg ud hver ½ time. Den fik jeg aflivet.

Men den røde tråd er at når andre ikke kan tage sig af søster så må jeg.

Det var bare et lille indspark af min ungdom som ung dreng.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En rejse
Kommentér på:
En rejse

Annonce