{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Rejse {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skal rejse godt nok først om et par år men de gamle snakker om at tage til ægypten eller tenneríffe (staves) jeg har været på tennerife før men er der nogen der har været i ægypten er det fedt? er det rigtigt at der er sådan et eller andet med at man bor i en by hvor der nærmest er en kuppel over og der er masser af vagter rundt omkring?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rejse
  • #1   30. dec 2008 Kommer an' på, hvor i Egytpen du er vil jeg sige. Boede der nede sidste år. Men vil sige sharm el shiek er et rigtig nice ferie sted, men massere af dykker muligheder. smiley Boede selv i cairo, os en fed nok by hvis du kender den og ved, hvor du skal gå i byen så er den simpelhen for nice! smiley

• #2   30. dec 2008 ok jeg er ik helt sikker på hvor det var vi skulle bo men kender du noget til det med kuplen og vagterne?

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
    #3   30. dec 2008 Det lyder som om du har set for mange tegnefilm..

• #4   30. dec 2008 Mekker det er skam seriøst?

• #5   30. dec 2008 Kuppel? Hvad mener du med det? :S jamen der er meget politi der nede, og sikkerheden er meget stor for tourister, man skal ihvertfald ik bekymre sig om sikkerheden det er helt sikkert.

• #6   30. dec 2008 jamen altså den kuppel skulle bare være en rund kugle rundt omkring hele turist-byen.. hvor der så er lukket for andet end turister? altså der står vagter og sørger for at det kun er turister der kommer ind og ud smiley

• #7   31. dec 2008 Nej nej slet!!! Der er skam fler egyptere end der er tutister. smiley

Kommentér på:
Rejse

Annonce