{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slettet børn - hvorfor??
  • #1   14. apr 2007 Fluen på væggen, hvad er dit fornavn ?

• #2   14. apr 2007 Modesty - skriver da bare det hele en gang til.. *G*
    Vi skal have en pige mere.. Eller det er ihvertfald hvad de påstår.Så nu vil jeg da håbe de har ret for jeg har været ude og købe girliestuff i dyre domme.. En dreng er nu også velkommen men han blir bare lidt feminin de første par måneder.. *G*

• #3   14. apr 2007 Bandit Racing

Det er vel da min hemmelighed*S*

• #4   14. apr 2007 Ahh, det er heller ikke dig smiley

Så bare lige din profil tekst, og det passede ufatteligt godt til noget min bror kunne ha sagt smiley

• #5   14. apr 2007 er bestemt ikke enige om noget endnu.. Men eftersom det er mig der har båret barnet i alle måneder, haft kvalme, madlede og blevet noget tungere er det også kun fair det er mig der ender ud med at bestemme navnet.. hehe..
    Men desværre er jeg den eneste af alle der synes om de navne jeg finder... KArolinf, Fillippa og Isabella... Det sidste er der nogenlunde enighed om - men det kan jo nå at ændre sig mange gange

• #6   14. apr 2007 hvad handlede den om ?? smiley

• #7   14. apr 2007 Bandit racing - håber da ikk det er din bror der er gravid?!...*G*

• #8   14. apr 2007 Lena - er nu mest til Fillippa.. Men det lyder for meget som et æble siger de.. Så Fillippa er blevet til cox orange, ingrid marie, Granny Smith osv (alle æblesorter)

Men havde også et navn klar til den første - men det blev lavet om i det jeg så hende.. Faktisk til et navn ingen af os have snakket om!..

• #9   14. apr 2007 DOn Coreleone - synes at navnene er gode sammen.. er de alle søskende??

Det er svært at få navne til at passe sammen uden at det blir for meget som Dennis og Denise ellerAnne og Sanne...*S*

• #10   14. apr 2007 JA det sidste er noget specielt.. Er det godkendt?? Er du dansk eller har du italienske aner??? De lyder italienske og tænker oss på dit profil navn..

Lena - ja det er sku svært med de navne... Det skal både være npget der er nemt at stave - som andre kan sige og som ikk gir anledning til mobning osv...Ja og så må det jo da også godt være et navn som ikke alle andre hedder...

• #11   14. apr 2007 Don - tror desværre ikke at navnet er godkendt i DK.. Brug evt det her link...

http://www.familiestyrelsen.dk/navne/1/?no_cache=1

Lena det er nogle meget specielle navne hun har valgt.. KAn godt lide Aquicha... Går ud fra det er pigenavn *s*..

Jeg må hellere sige tak for i aften da jeg ikk helt kan finde ud af hvad det blir til med mavsen.-.. Hellere frisk og udhvillet end totalt smadret når fødslen går i gang... I må ha det..

• #12   14. apr 2007 hey så er vi to der venter barn... jeg har kun fundet drenge navne, kan bare ikke komme på nogle pige navne... he he

• #13   15. apr 2007 ...fars dreng kommer racende til august...

• Mizz B
    Mizz B Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #14   28. apr 2007 Synes det er nemmere med drengenavne end det er med pige navne smiley
    Tillykke med det lille spir iøvrigt *Ss*

• #15   29. apr 2007 Nu er "lille My" jo blevet 12 dage gammel... Og hun er stadig navneløs....Ingen af de navne jeg havde planlagt passer til hende.. Så hun hedder bare trunte... Mon Tunte er et godkendt pigenavn?? *G*
    Jeg er bare helt blank.... OG panikken breder sig mere og mere - for folk spørger hvad hun skal hedde. Selv hendes storesøster er blevet træt a at hun ikk har noget navnog fortalt oppe i børnehaven at hun da hedder Katrine.. *G*

• #16   20. jul 2007 en masse naven til piger...Rebekkex
    Gemmax
    Frejax
    Beckyx
    Nikolinex
    Roxannex
    Amyx
    Jaquelinex
    Mikkelax
    Lulux
    Celestinex
    Lillanx