1.154 visninger
|
Oprettet:
slettet børn - hvorfor?? {{forumTopicSubject}}
Det var da smart den bev slettet den tråd... Blev den for seriøs???
Synes nu ellers det var en meget hyggelig tråd - så jeg starter da min egen op da jeg tvivler på det var admin der sletttede den...
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 345
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 70 Svar: 666
Vi skal have en pige mere.. Eller det er ihvertfald hvad de påstår.Så nu vil jeg da håbe de har ret for jeg har været ude og købe girliestuff i dyre domme.. En dreng er nu også velkommen men han blir bare lidt feminin de første par måneder.. *G*
feb 2007
Det er vel da min hemmelighed*S*
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 345
Så bare lige din profil tekst, og det passede ufatteligt godt til noget min bror kunne ha sagt
feb 2007
Men desværre er jeg den eneste af alle der synes om de navne jeg finder... KArolinf, Fillippa og Isabella... Det sidste er der nogenlunde enighed om - men det kan jo nå at ændre sig mange gange
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 51 Svar: 614
feb 2007
feb 2007
Men havde også et navn klar til den første - men det blev lavet om i det jeg så hende.. Faktisk til et navn ingen af os have snakket om!..
feb 2007
Det er svært at få navne til at passe sammen uden at det blir for meget som Dennis og Denise ellerAnne og Sanne...*S*
feb 2007
Lena - ja det er sku svært med de navne... Det skal både være npget der er nemt at stave - som andre kan sige og som ikk gir anledning til mobning osv...Ja og så må det jo da også godt være et navn som ikke alle andre hedder...
feb 2007
http://www.familiestyrelsen.dk/navne/1/?no_cache=1
Lena det er nogle meget specielle navne hun har valgt.. KAn godt lide Aquicha... Går ud fra det er pigenavn *s*..
Jeg må hellere sige tak for i aften da jeg ikk helt kan finde ud af hvad det blir til med mavsen.-.. Hellere frisk og udhvillet end totalt smadret når fødslen går i gang... I må ha det..
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 23
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 13 Svar: 141
apr 2007
Følger: 1 Svar: 2
Tillykke med det lille spir iøvrigt *Ss*
feb 2007
Jeg er bare helt blank.... OG panikken breder sig mere og mere - for folk spørger hvad hun skal hedde. Selv hendes storesøster er blevet træt a at hun ikk har noget navnog fortalt oppe i børnehaven at hun da hedder Katrine.. *G*
jun 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 37
Gemmax
Frejax
Beckyx
Nikolinex
Roxannex
Amyx
Jaquelinex
Mikkelax
Lulux
Celestinex