{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Svær tid {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg været sammen med kæresten i 7 måneder og alt går bare som det skal. vi glade for hinanden og alt det. kort sagt udadskillige. problemet er bare det at jeg er startet i lære som mekaniker her i torsdags og hun skal igang med 9. klasse. så vi ser ikk hinanden i hverdagen mere og kun i weekeden. hendes forældre er skilt og hun er hos moderen hver anden weekend. så det vil sige vi kun kan være sammen 2 dage hver 14. dag. Faren vil ikk se hende mere og vil smide hende ud af huset inden længe fordi hun ikk bryger sig om hans nye kone som ikk vil have at hun for noget og spise og drikke. ( så hun sulter faktisk og har været RIMELIG syg af det ) moderen vil ikk have hende boende da de har 5 børn i forvejen med hendes nye mand osv. hendes farfar vil ikk kendes ved hende og mormor har ikk plads til hende. min mor vil ikk hun bor her pga. plads, økonomi osv. så søger lidt råd til hvad man så kan gøre? kan ikk undvære den hende:( hun betyder simpelthen alt og det er bare svært og tænke på hvad hun vil gøre når hun ikk kan være nogen steder og heller ikk ved mig:( håber ikk kan hjælpe:(

Alt useriøst bliver slettet og meldt til admin!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svær tid
  • #1   29. jun 2008 flyt i lejlighed sammen, hvis i er så glade for hinanden. start jeres eget liv

• #2   29. jun 2008 Jeg ved sgu ikke lige hvad I kan gøre, men føler sgu med jer begge to smiley ikke en rar situation.. Men snak med hende, vis at du er der 100 procent for hende.. Og det er umiddelbart det du kan gøre, tror jeg

• #3   29. jun 2008 Vil gøre alt for hende og er der ALTID for hende 1000%! ikk noget der! men man kan bare ikk få en lejlighed når jeg er 16 og hun 15 ( næsten 16 )