812 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Heinrich E
Heinrich E
Følger: 1 Emner: 53 Svar: 142

Hjælp til køb af hus ? Hjælp til køb af hus ?

Hej. Jeg har kigget lidt på et hus til 745.000kr og det er jeg blevet ret lun på. Men jeg har nogle spørgsmål med hensyn til udbetalingen på huset. Hvad er en udbetaling ? Og hvis en udbetaling er 40000kr, lægger man så det oven i de 745.000kr ? Eller er det regnet sammen ? Nu giver jeg lidt af det jeg er i tvivl om:

Kontantpris 745.000
Udbetaling 40.000
Brutto 4.390
Netto 3.790

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til køb af hus ?
  • kennet L
    kennet L Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 37
    #1   5. aug 2010 udbetalingen er med i prisen. de tal som er skrevet er somregl beregnet ud fra atdu kan ligge 40.000 selv

• kim p
    kim p Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 97
    #2   5. aug 2010 det er med i prisen, men er det beløb du skal smide kontant for at kunne købe huset.

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #3   5. aug 2010 men det er squ billigt. hvis det er noget værd

• johnny m
    johnny m Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Svar: 6
    #4   5. aug 2010 lars s prøv at kigge lidt bolig annoncer herovre fra jylland af, du kan faktisk få temmelig meget bolig for de penge, vi gav ikke mere for vores, det ligger inde i hobro og er på 168 kvm. i 2 plan. det havde da nogle småfejl da vi flyttede ind men de kunne/kan rettes for små penge..

• johnny m
    johnny m Tilmeldt:
    okt 2007

#5   5. aug 2010 lars s vi havde også besøg af en københavner for nylig, han ville ikke tro på vil fik så mange kvm. inde i en by for under 1.5 mill.

• johnny m
    johnny m Tilmeldt:
    okt 2007

#6   6. aug 2010 lars s det er sgu første gang jeg har hørt en øboer sige det, og så endda om randers, er selv lige flyttet fra randers for et års tid siden, da men nu bliver ældre og har barn osv. så er det ikke den bedste by at bo i hehe

• johnny m
    johnny m Tilmeldt:
    okt 2007

#7   6. aug 2010 tror som byen er god nok for børn, det var nok mere bydelen der var skidt, vi boede i det nordlige randers faktisk i et pænere villa kvarter.
    men vi blev trætte af folk der kastede flasker efter hinanden ude på gaden, mange af vores naboer var temmelig kriminelle, så politiet var på vejen hver anden dag.
    har fået totalskadet en bil fordi en eller anden bums manglede penge, så han rendte med alt af værdi fra bilen.

nu kommer det sig også lidt af at min daværende underbo godt kunne li at pille ved børn og når man selv har barn er man ikke specielt begejstret for sådan nogle mennesker. så kom til at tjatte lidt til ham.
    så jeg fik en dom for vold og han går stadig og jagter børn.

derfor valgte vi at flytte fra randers.

men det skal da ikke skræmme dig fra at flytte til jylland, der er masser af super steder herovre, endda i den modsatte ende af randers.

• Heinrich E
    Heinrich E Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 53 Svar: 142
    #8   6. aug 2010 Hej og tak for hjælpen.. Huset som jeg har kigget på ligger i nordjylland..

Kommentér på:
Hjælp til køb af hus ?

Annonce