{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til kamera køb :)
  • #1   8. jul 2012 Gerne spejlreflekskameraer

  • #2   8. jul 2012 til 2000 kan du købe et brugt. Hvis du godt kan lide og tage billeder, synes jeg du skulle smide yderligere 2000 i, og købe et pakke tilbud som kan være bestående af kamera m. taske og ekstra objektiv evt.

  • #3   8. jul 2012 Hvor kigger i henne når i på udkig efter kamera.. Det er jo bare hobby brug så gider ikke og smide alt for meget i det smiley

  • #4   8. jul 2012 http://www.pricerunner.dk

    http://www.elgiganten.dk

    http://www.pixmania.com


    Ja det er en hyggelig hobby, du især vil sætte pris på når du skal ud og rejse!


  • #5   8. jul 2012 Hvad skal jeg være opmærksom på når jeg kigger på kamera?

  • #6   8. jul 2012 Hvad med det her? smiley (link fjernet)

  • #7   8. jul 2012 Dette kamera er jeg slet ikke kendt med.

    Men du kan prøve at finde nogen billeder som er taget med det, og vurder om det er noget for dig, på den måde?

    Phosee har ikke lige den model du linker til, men der er nogen andre som minder om, under "Panasonic".

    http://www.phosee.dk/equipment

    Jeg vil tro at det nærmeste vi kommer på dette er.
    http://www.phosee.dk/camera/68-dmc-fz50


  • #8   8. jul 2012 Generelt skal du være opmærksom på hvordan det er holdt, hvis du køber brugt, kik efter tydelig slidtage, antal skud, og om den føles behagelig at bruge (både menuen, og til at skyde billeder med) Du skal også kikke efter hvor mange klik den har på lukkeren, i hvert fald hvis det er spejlrefleks, og slutteligt skal du lytte til din mavefornemmelse.
    Om du kan få et spejlrefleks for 2000 kilo, tja måske et gammelt et, men forvent ikke det vilde, du skal op og runde en 4 kilo mindst, hvis du skal have noget brugbart (vil jeg mene)
    Det Panasonic er et systemkamera, og har intet med spejlrefleks at gøre, men dermed ikke sagt det ikke kan tage gode billeder, har selv haft to dem, inden jeg fik spejlrefleks, så det er et fint sted at starte, dog har du ikke så mange indstillings muligheder på et sådan.

    Men hvis du er heldig kan det være at du kan finde en gammel nikon D40x / D60 med en 50mm 1,8 glas til, eller en Canon 350 /400d
    Hvis du går efter spejl, ville jeg vælge en af de store mærker, da det er nemmest at få glas til, samt reservedele (både ukorente og originale) til nogle fornuftige penge. Andre mærker laver måske lidt billigere kameraer, men deres objektiver, koster bare mere end til Canon/Nikon, og i sidste ende bliver de dyrere. (samt at objektiverne måske kan være sværere at få fingre i, da de er sjældnere til de andre spejlrefleks kameraer)
    Håber det hjalp lidt.


  • #9   8. jul 2012 2000 kilo burde hun kunne få et hus for smiley haha.

    Jeg har et 400D fra Canon som jeg er rigtig rigtig glad for. For det er kunne huset der er det vigtigste, men det glas du sætter på huset.

    Jeg vil hellere have et gammelt hus med godt glas, end et godt hus med dårligt glas. For så kan du kun tage dårlige billeder.


  • #10   8. jul 2012 Jeg er super glad for mit Canon EOS 1000D


  • #11   8. jul 2012 Enig med lolwut
    Hellere et ældre hus og bedre glas end omvendt.


  • #12   8. jul 2012 Kenneth L: fint råd, men man skal lige huske på at næsten alle kamera har nogle dårlige pixel, selvom de er nye.
    så jeg ville ikke sige nejtak til et godt tilbud, bare fordi der var nogle dårlige pixels, self hvis der er en masse så er det noget andet.


  • #13   8. jul 2012 Jeg har evt et til salg hvis det er.

  • #14   8. jul 2012 HAr sgu aldrig oplevet pixelfejl på nogen af mine huse, så kan ikke råde om det overhovedet. Har efterhånden haft en del af dem. smiley

  • #15   8. jul 2012 Min D60 ramte 65000 godt og vel, D80 havde nået godt 60000, min D90 havde nået noget der ligner 50000, min D300 har dog ikke nået andet end små 15000 og min D800 tja måske 300 smiley Men har ikke set pixelfejl på nogen af dem.

  • #16   8. jul 2012 Hvor kan man se hvor mange billeder det har taget?
    Har et Canon EOS 1000D smiley


  • #17   8. jul 2012 Tja nu har jeg haft 2 canon slr, et 300D og 40D, de har begge haft pixel fejl fra nye, ikke nogen du kan se på billeder, men tager du et 30sek billede med hætten på, også kører det igennem et pixel fejlfinder program, så er der altså nogen, og vil væde alle mine mange ingen penge med at der er det på alle kamerae.
    Men så længe det ikke er synligt så er det sq lige gyldigt.
    er ligesom at de fleste lenser har fokus fejl hvis man tester dem, men det er ting du ikke vil opdage hvis du bruger kameraet til at tage billeder med smiley


  • #18   8. jul 2012 (link fjernet) < der er et program til at lede efter pixel fejl, kør jeres "perfekte" huse igennem det, så er de ikke så perfekte længere smiley

  • #19   8. jul 2012 Hvis du køber 1100D får du et kamera der er så plastik som linse kessler.

    Og vil du sammenlignes med linse kessler?


    Det tror jeg ikke.


Kommentér på:
Hjælp til kamera køb :)

Annonce