{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Hjælp til kamera... {{forumTopicSubject}}

Jeg søger et godt kamera, da min far vil give mig et i julegave..

Det skal kunne tage gode og klare billeder selvfølgelig, men skal også kunne tage gode billeder af ting der bevæger sig. Tager bl.a. mange billeder af mine katte osv, både nærbilleder og hvor de leger og sådan og det er mit nuværende kamera ikke særlig god til..

Nogle der kan anbefale nogle?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til kamera...
  • #1   15. dec 2007 Sif og Sandie - det vil jeg lige kigge på :o)
    Tak skal i have


  • #2   15. dec 2007 Har lige tjekket på nettet, men det ser godt nok stort ud smiley
    Er det det? Det skal helst ikke være en kæmpe klods


  • #3   15. dec 2007 Altså har selv et eos 400d, men det er altså en stor klods, hvis man ikke skal bruge billederne til noget specielt og ikke har den store interesse vil jeg til enhver tid anbefale et compact kamera istedet for et spejlrefleks.. og ud over det er den der 18-55 linse der følger med til atlukke op og skide i, så hvis man vil udnytte kameraet fuldt ud skal man ofre endnu flere penge.. så mit råd ville være et fornuftigt compact kamera, det kan sagtens tage fine billeder af katte smiley

  • #4   15. dec 2007 Rasmus - Hvem har også sagt jeg har tænkt mig at lege prof? ;o)


  • #5   15. dec 2007 Nu må vi lige slå koldt vand i blodet, med et godt compact kamera kan man sgu godt tage nogen gode billeder.. Det er vigtigere at kunne betjene sit kamera optimalt end at have grej for 10.000.. Kender flere der har gode kameraer der ikke fatter det mindste af hvordan man tager et godt billede, vil våge og påstå at jeg kan lave bedre billeder end flere af dem med et compact kamera..

  • #6   15. dec 2007 Jeg tror ikke helt du forstår hvad det er jeg skriver.. Jeg kan skam godt tage billeder.. men der er mange der tror de er gode til at tage billeder bare fordi de har et godt kamera, hvis man ikke har teknisk snilde og lyst til at sætte sig ind i at bruge et spejlrefleks kamera ordentligt, så kan man sgu lige så godt købe et compact kamera..

  • #7   15. dec 2007 Ja det kan man, og jeg skriver jo også at jeg selv har et eos 400d, så det er ikke fordi jeg ikke selv synes det er sjovt at lege med.. men hvis man bare vil knipse nogen billeder kan det gøres nemmere og billigere..

Kommentér på:
Hjælp til kamera...

Annonce