701 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til Objektiv (kamera) {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige købt et: Canon EOS 1000D, Digital Spejlrefleks (som nu er udgået hører jeg) MEN vi har kun fået standard objektiv med til det, og det funker ærligt talt IKKE særligt godt.
Jeg er lidt skuffet, men har fået fortalt at med et nyt og bedre objektiv blir det meget finere. Jeg tager RIGTIG mange billeder og før havde jeg et mega godt zoom kamera fra Lumix-panasonic med 18x zoom.
Så det savner vi nu! Nogle som kender et billigt med ok zoom på??? vi er studerende og lever på SU så intet voldsomt.
Tak på forhånd!
dec 2007
Følger: 1 Svar: 17
dec 2008
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 449
feb 2007
Følger: 37 Følgere: 37 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.190
Hvis hun derimod havde sagt hun søger et bestemt objektiv så var det til marked.
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 809
Sæt dig lidt mere ind i hvad kameraet kan, og nogle foto regler med iso/blænde/lukketid så skal du bare se
Standard optikken på et Canon EOS er udemærket. Ikke det bedste men det kan stadigvæk lave nogle fine billeder.
dec 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Emner: 26 Svar: 122
aug 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
Jeg har samme objektiv, og det virker perfekt her, og tager nogle gode billeder. Som Peter H skriver, er det nok mere spørgmål om at du skal lære at bruge kameraet.
Men hvilken slags billeder skal dit næste objektiv bruges til, og hvilket prisleje taler vi om?
Hjælp til Objektiv (kamera)