{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Hjælp til Objektiv (kamera) {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt et: Canon EOS 1000D, Digital Spejlrefleks (som nu er udgået hører jeg) MEN vi har kun fået standard objektiv med til det, og det funker ærligt talt IKKE særligt godt.

Jeg er lidt skuffet, men har fået fortalt at med et nyt og bedre objektiv blir det meget finere. Jeg tager RIGTIG mange billeder og før havde jeg et mega godt zoom kamera fra Lumix-panasonic med 18x zoom.

Så det savner vi nu! Nogle som kender et billigt med ok zoom på??? smiley vi er studerende og lever på SU så intet voldsomt.

Tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Objektiv (kamera)
  • thomas m
    thomas m Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 17
    #1   15. apr 2011 Elgiganten har et 70-300 objektiv til 1300.. Billigere bliver det hvis ikke.

  • #2   15. apr 2011 Hun søger råd om et objektiv, hvorfor skulle det dog blive slettet!?

  • #3   15. apr 2011 Hun spørger jo til hva hun skal købe. Det kan da overhovedet ikke ses som en købs annonce.

    Hvis hun derimod havde sagt hun søger et bestemt objektiv så var det til marked.


  • #4   15. apr 2011 Nu er det ikke for at være flabet. Men hvis du ikke kan ta' "gode" billeder med standard optikken. Så kan du heller ikke med et nyt optik.

    Sæt dig lidt mere ind i hvad kameraet kan, og nogle foto regler med iso/blænde/lukketid så skal du bare se smiley

    Standard optikken på et Canon EOS er udemærket. Ikke det bedste men det kan stadigvæk lave nogle fine billeder.


  • #5   15. apr 2011 Hvis det er til et Canon kamera skal du huske at stabilliseringen skal være i ovjektivet.. Så et objektiv uden stabillisering duer ikke til et Canon kamera. smiley

  • Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #6   15. apr 2011 Først må du uddybe hvad der "ikke funker særligt godt"

    Jeg har samme objektiv, og det virker perfekt her, og tager nogle gode billeder. Som Peter H skriver, er det nok mere spørgmål om at du skal lære at bruge kameraet.

    Men hvilken slags billeder skal dit næste objektiv bruges til, og hvilket prisleje taler vi om?


Kommentér på:
Hjælp til Objektiv (kamera)

Annonce