Boligportalen Boligportalen
Ja jeg ved dette måske er et langt stretch, men hvor intet vover, intet vinder. Hvis du efter at have læst emnet føler en pludselig trang til at sable mig eller omtalte person ned, eller bare svine, så gør det venligst i privaten.
Men jeg har denne skønne veninde der nu er røget ud hjemmefra, begge hendes forældre er røget i spjældet for salg af narkotika og står til at sidde inde længe. Hun har længe prøvet at komme væk hjemmefra, men eftersom at hendes forældre er voldelige og utroligt kontrollerende har det været svært.
Og nu er chancen der, jeg hjælper hende derfor med at søge en bolig, og håber på at en venlig sjæl kan hjælpe med at finde nogle numre på nogle annoncer på boligportalen. Hun har desværre absolut ingen penge selv, hun er på hjemmeboende SU, og ja alle pengene der gik på hendes konto har forældre haft taget fra hende.
Jeg kan desværre hverken gøre fra eller til i den sag da jeg ikke ligefrem har råd til at købe et abonnement.
Og jeg kunne have udeladt problemerne ja, men det gør folk mindre forstående.
Så hvis der sidder en venlig sjæl derude, så kan er vi desperate efter din hjælp.
(Hun søger self. også alle andre steder end lige på boligportalen)
dec 2008
Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
mar 2010
Følger: 19 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 50 Svar: 1.521
Første prioriteten er enlige med børn, og hvis vi skal tage kampen op kommer der til at gå meget lang tid, og det kan vi simpelthen ikke vente på, pt. crasher hun her, men det kan ikke blive ved da der simpelthen ikke er midler til det.
Hvis vi finder hende en bolig i Odense nu og her så ryger hun automatisk over på udeboende SU og kan forsørge sig selv.
mar 2010
www.studiebolig-odense.dk tjekker vi også dagligt ud
mar 2010
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 46 Svar: 1.325
mar 2010
Hun er ikke på stoffer selv, og ved godt hvordan verden hænger sammen ja
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 46 Svar: 1.325