894 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Boligportalen Boligportalen

Ja jeg ved dette måske er et langt stretch, men hvor intet vover, intet vinder. Hvis du efter at have læst emnet føler en pludselig trang til at sable mig eller omtalte person ned, eller bare svine, så gør det venligst i privaten.

Men jeg har denne skønne veninde der nu er røget ud hjemmefra, begge hendes forældre er røget i spjældet for salg af narkotika og står til at sidde inde længe. Hun har længe prøvet at komme væk hjemmefra, men eftersom at hendes forældre er voldelige og utroligt kontrollerende har det været svært.

Og nu er chancen der, jeg hjælper hende derfor med at søge en bolig, og håber på at en venlig sjæl kan hjælpe med at finde nogle numre på nogle annoncer på boligportalen. Hun har desværre absolut ingen penge selv, hun er på hjemmeboende SU, og ja alle pengene der gik på hendes konto har forældre haft taget fra hende.

Jeg kan desværre hverken gøre fra eller til i den sag da jeg ikke ligefrem har råd til at købe et abonnement.

Og jeg kunne have udeladt problemerne ja, men det gør folk mindre forstående.

Så hvis der sidder en venlig sjæl derude, så kan er vi desperate efter din hjælp.

(Hun søger self. også alle andre steder end lige på boligportalen)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boligportalen
  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
    #2   17. jan 2011 Hvis hendes forældre virkelig er som du beskriver så er den eneste rigtige vej at gå til kommunen. De kan skaffe hende en bolig og økonomisk hjælp.

• #3   17. jan 2011 Vi har allerede været igennem kommunen, og Odense kommune kan ikke hjælpe hende når hun er over 18 og ikke har barn, jeg har selv været samme tur igennem, og ja vi har allerede været dernede.

Første prioriteten er enlige med børn, og hvis vi skal tage kampen op kommer der til at gå meget lang tid, og det kan vi simpelthen ikke vente på, pt. crasher hun her, men det kan ikke blive ved da der simpelthen ikke er midler til det.

Hvis vi finder hende en bolig i Odense nu og her så ryger hun automatisk over på udeboende SU og kan forsørge sig selv.

• #6   17. jan 2011 Julie P - Hun er over 18 smiley Dermed ikke sagt hun er under 20. Men kender godt reglerne for SU, men som det ser ud nu får hun altså stadig den hjemmeboende SU.

www.studiebolig-odense.dk tjekker vi også dagligt ud smiley Som sagt søger lige nu hjælp til at finde nogle numre på boligportalen, vi ringer på ALT der er ledigt.

• #8   17. jan 2011 Julie P - Det har været svært for hende at komme hjemmefra grundet de forældre som hun har smiley

• #9   17. jan 2011 Skal det være på fyn ? . Er hun selv på stoffer eller ved hun godt hvordan verden hænger sammen " So to speak "

• #10   17. jan 2011 Tazz - Ja det skal være på Fyn. Hele hendes omgangskreds, ja støttepunkt kan man kalde det er i Odense, så hvis hun kommer væk herfra så er jeg bange for at hun falder fra hinanden.

Hun er ikke på stoffer selv, og ved godt hvordan verden hænger sammen ja smiley Hun er bare utroligt skrøbelig, meget genert og har svært ved at finde venner, hun er meget indelukket. Altså hun har sine ting at kæmpe med, men kan godt fungere normalt smiley

• #11   17. jan 2011 Fanme synd .. giv hende et stort knus , kender en del på fyn og skal nok høre dem ad ...

Kommentér på:
Boligportalen

Annonce