{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.108 visninger | Oprettet:

Torben N
Torben N
Følger: 1 Emner: 125 Svar: 469

Andre bud??? {{forumTopicSubject}}

Kan man godt risikere at ejendomsmægler lyver om at der er kommet andre bud? Bød idag på et hus der har været til salg et halvt år! Og så sagde mægleren at der lige var kommet et andet bud der var højere! Kan det være løgn eller er jeg bare mega uheldig?

Nogen der evt har købt hus hvor mægler sagde det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre bud???
  • #1   4. apr 2011 Ja det kan godt være løgn.

Jeg har købt en lejlighed for en del år siden, hvor det var noget af det samme. Jeg fik lejligheden

Omvendt så bød jeg på et hus for 6 måneder siden, hvor Mægler sagde at de havde fået et højere bud, meget tæt på udbudsprisen. Jeg fik ikke huset, men det gjorte den anden.

Så tjaaaa

• donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 237
    #2   4. apr 2011 begge dele smiley du kan godt risikere at de gør det og du kan også have været rigtig uheldig... jeg har ikke købt et hus men var ude og kigge på et hvor jeg gav et bud og mægler sagde sån og det viste sig så at det ikke var sandt og det var sælgerne der sagde det smiley

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

#3   4. apr 2011 Okay ja håber godt nok det er løgn for vil virkelig gerne have huset men der er desværre elvarme så skal jo nok gøres noget ved på et tidspunkt så derfor vil jeg ikke byde fuld pris!

• donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

#4   4. apr 2011 nej det er dyrt og fyre med især hvis det ikke er ordenlig isoleret.. man kan dog installere noget til en rimelig pris hvis der er plads.. og kan man selv lave noget af det kan man lave det rigtig billig

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

#5   4. apr 2011 Ja men det er okay isoleret og de bruger også koks at fyre med så er ikke så galt det hele! Men irritere mig virkelig at der pludselig også er et andet højere bud håber virkelig at det er løgn fra mæglers side!

• donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

#6   4. apr 2011 ja det er træls især når man har sat næsen op efter det... men sån er boligmarkedet desværre.. jeg nåede forelske mig i 3 huse før jeg endelig fik købt smiley og det jeg har nu der skrev jeg bare under med det samme for man har så vidt jeg husker 10 hverdage til og fortryde uden det koster en noget

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

#7   4. apr 2011 Gav du fuld pris eller fik du slået noget af? Ja er også det 3 vi har forelsket os i så håber 3 gang er lykkens gang;) hehe

• donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

#8   4. apr 2011 nej jeg bød 100.000 under prisen og så ringede mægler til sælger og han sagde ja og så skrev vi under med det samme for at være sikker... ja det må vi da håbe at det er 3 gang lykkens gang smiley

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

#9   4. apr 2011 Okay kunne være lækkert hvis det også sker for mig imorgen;)

• donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

#10   4. apr 2011 hvis jeg husker det skal jeg nok krydse fingre for dig smiley

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

#11   4. apr 2011 Hehe tak tak

Kommentér på:
Andre bud???

Annonce