1.775 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

EDDERKOPPER !!!!! GØR JEG ???? EDDERKOPPER !!!!! GØR JEG ????

Hej alle sammen .. Nogen som kan hjælpe mig, er ved at gå i panik .. Efter og komme fra 3sal og så kommer ned i et hus med edderkopper som næsten er på størrelse med en golf boldt vis ikk større !!! smiley ..

HJÆLP SERIØST det er virkelig SOS !!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EDDERKOPPER !!!!! GØR JEG ????
  • #1   27. feb 2012 De fortæller dug skam bare at der er et godt indeklima i dit hjem. Det er et bevis på sundhed i hjemmet...

Bare lad dem være, fjern deres spind og sig løseordet hver gang du går forbi dem. smiley

• #2   27. feb 2012 What??

• David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 150
    #3   27. feb 2012 Er løseordet stadig Alpha-Alpha ?

• #4   27. feb 2012 Kim .. det tror jeg ikk .. Jeg råbte bare efter kæresten men han er jo ikk hjemme hele tiden til at dræbe dem .. !!!!!

Miss ..
    JA ..

• #5   27. feb 2012 David

Nej, nu er det Alpha-Beta.... smiley

• #6   27. feb 2012 deo og lighter

• #8   27. feb 2012 Når du er færdig med at græde så gå HELT hen til en af dem, kig på den sådan her: http://myfacewhen.com/210/ - Og begynd derefter at skrige helt hysterisk. Åben din hoveddør for bedst effekt.

Før eller senere, vil der komme en fyr ned der tænker THIS IS MY CHANCE! og som så fjerner edderkopperne for dig.

• #9   27. feb 2012 til info .. de skal bare død . FÆRDI BUM.. smiley ..

Erika ..
    Vis jeg havde været gravid tror jeg kæresten havde troede jeg fødte hahah ..

• #11   27. feb 2012 Nyt forslag:
    Når du er færdig med at græde, gå hen til en af edderkopperne, og kig på den sådan her: http://myfacewhen.com/210/ og så spørg: Hvor meget koster du som privatunderviser i skriftlig dansk?

• David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 150
    #12   27. feb 2012 Shit jeg bliver nød til at få opdateret kodebogen så.

• N.S. N
    N.S. N Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 212
    #13   27. feb 2012 persomligt havde jeg sku nok brændt huset ned,,, Hader de svin!

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #14   27. feb 2012 Du kunne prøve at gøre rent. :=)(

• #15   28. feb 2012 Dette er helt seriøst.!

Bare lad din hund tage den efter mig og kæresten har fået hund der der næsten aldrig nogle mere det dejligt jeg ikke er på overarbejde mere smiley men vi har dog aldrig set ham tage nogle men de er der ihvertfald ikke mere

Ps. Hunden er en japansk spids smiley

• nemesis
    nemesis Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 23
    #16   28. feb 2012 arh slap da af smiley Hvad vil du helst have , 10 edderkopper i dit hus eller 40 fluer og masser af myg til sommer smiley

• #17   28. feb 2012 ja køb staldspay eller insektspay, og så spay hele huset en gang i mellem...

haha hvis edderkopper er tegn på godt indklima så må skimmelsvamp være godt indeklima... har boet i en lejlighed hvor jeg tog nok de første 10 edderkopper om dagen, og det var en lejlighed med skimmelsvamp=dårligt indeklima

• #18   28. feb 2012 Eriika .. Staldspray !! lyder til at være meget usundt for min hund ..
    Har du selv brugt det ??

The Boy..
    Kat .. Gider jeg ikk og havde igen .. Desværre ..

N.S.N .
    Jaa , det så lejet hus.. Og nej kunne ikk engang tænke på det for ville gerne havde det sener haha . smiley ..

Assviolater ..
    Puuuha , har rengøringsvandvid i forvejen så tror sku ikk det har noget med det og gør .. Da min svigerforældre har samme problem med MANGE edderkopper .. Og det er dobbelt så rent som mit da der er allergi .

Møgunge .. MANGE TAK ..

Ronni ..
    Nej vil jeg heller fluer tør jeg og slå ihjel .. og myg er mig total lige meget da jeg aldrig er blevet stukket smiley .. Haha ..

Pernille . har du brugt det staldspray . Og har du dyr ? .. Og hvor for man det ? ..
    Jaa det med lejlighed sådan var min første også smiley .. Såå .. hehe

• #19   28. feb 2012 ork jaja staldspay har vi brugt meget af hjemme ved mig.. når vi spayede gik vi lige ud i en time i mens det fik lov at virke...

men har også brugt meget i staldene jeg har været i, og er da ikk død af det endnu, og heller ikk nogen dyr, ud over incekter, og edderkopper

• #20   28. feb 2012 staldspay kan man som regl få i maskincenter( steder hvor de har ting til heste/kvæg/svin) og mener også man kan få dem i de forskellige byggemarkeder.. og ellers i grænsebutikkerne kan man vist også

• #22   28. feb 2012 Erika ..
    Kan du ikk sende billeder .. smiley ..

Men hvordan virker det altså skal man gør det flere gang i ugen , mdr eller holder det ..
    Er sku lidt nyskeri hvordan det virker har lige MØDT en til Og troede fandme jeg sku død .. !!!

Kommentér på:
EDDERKOPPER !!!!! GØR JEG ????

Annonce