Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal til og flytte hjemmefra?
  • Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #1   17. aug 2012 Åbn avisen, eller kig på nettet, find et sted du gerne vil ha, ta din telefon, indtast nummeret til ulejer, sig du gerne vil leje det sted du har fundet, betal indskud, få nøgler, pak møbler, kør til det nye sted, bær dine møbler ind, slut..? Måske du sku blive boende hjemme hvis du ikk ved hvordan man gør..?

• #3   17. aug 2012 det bedste man kan gøre er at leje igennem et boligselskab. ik alt det der privatleje. og der ringer du bare til et boligselskab og skriver dig op. men typisk er ventetiden mellem 6måneder og 15år fik min bolig efter 7 måneder i rødovre

• #4   17. aug 2012 jeg vil også holde mig langt væk fra privat udlejet, især når du slet ikke er inde i tingene, gør som kasper siger og meld dig ind i en boligforening

• #5   17. aug 2012 Prøv og gå ind på Boligsiden, der er en masse kategorier, du kan søge på eller Lejebolig, som de reklamere for på fjernsynet lige nu smiley

• #6   17. aug 2012 kontakter rolf barfoed groupe de har altid noget ledigt

• #7   18. aug 2012 Der er 3 muligheder.

Lejebolig.
    Andelsbolig
    Ejerbolig.

Lejebolig er den nemme, men her kan man sige at dine penge forsvinder i et bundløst hul. Du kan ikke vinde noget på det, men det er så heller ikke særlig risikofyldt.

Andelsbolig er løsnigen i mellem, hvor du køber en andel i en forening (du får din egen lejlighed, men "ejer" den ikke rigtigt, da du blot ejer en andel i hele bygningens værdi). Her skal man virkelig se sig for! Nogle andelsboliger koster ingen penge, men boligydelsen kan være enorm! Du kan heller ikke tage et lån i din bank til sådan en bolig, da du ikke rigtigt kan stille boligen som sikkerhed. Her skal du låne i en kredit forening.
    Du kan finde andelsboligere til 600.000 700.000 på 2 værelser med boligydelse på 600 kr til 4000 kr f.eks. om måneden.

så er der ejerbolig, hvor du jo ejer det hele. Her kan du vinde penge hvis markedet går op og priserne stiger smiley Samme gælder andelsbolig

• #8   19. aug 2012 kontakt Rolf Barfoed hvis du ikke vil have dit dep. tilbage når du flytter. Har endnu tilgode at møde nogen der ikke har fået en regning når de flytter. Der i blandt min søde, meget stille søster som afleverede en lejlighed der var spotless.

Kommentér på:
skal til og flytte hjemmefra?

Annonce