{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Har hverken bil eller hus og vejret er dårligt {{forumTopicSubject}}

Ja, det er ikke godt - jeg synes også vejret pt er ekstremt og drømme mig vil varmere himmelstrøg - dog faldt jeg lige over denne overskrift - og hvad skal vi tro på - men svært må det være, når disse "flygtninge" kommer fra bedre vilkår, er forvirret - men kan være, at du kan forklare mig bedre.

http://www.bt.dk/danmark/flygtninge-brokker-sig-over-forholdene-i-dansk-landsby-har-hverken-bil-eller-hus-o

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har hverken bil eller hus og vejret er dårligt
  • #1   30. nov 2015 ja jeg så lige det link, på Bt.
    jeg synes at det er grotesk hvis det altså ikke er sat på spidsen, center lederen siger at de er tilfredse nok, hvad det så betyder.

Men hvis det er som beskrevet så er det forfærdeligt, at man flygter fra , giftgas angreb og terror af civil befolkningen, og så klager over at man ikke får et hus og en bil forærende, og ikke mindst at klimaet er for dårligt.

• #2   30. nov 2015 ak, ak, hvorfor ringer de utilfredse ikke til Zenia Stampe? det forstår jeg slet ikke smiley smiley
    hun vil straks tage affære og skaffe dem de ting de mangler, vil hun ikke det smiley smiley

• #3   30. nov 2015 Man skal YDE før man kan nyde! smiley

• #5   30. nov 2015 Jeg hørte i går, at det vil tage op til 12 mdr før de kan komme til samtale angående asyl - det er ude i hampen.

• #6   1. dec 2015 Ja Det er uaceptabelt, og når de nu er så utilfredse så er det jo bedre at de kommer ud af røret, her er jo så koldt og rigdommen er til at overskue, øv de skulle måske have drejet til venstre på vej herop. Sort uheld for dem.
    Alexander du skal ikke regne med at der er nogen der kommer og hjælper dig. Du må klare dig selv. smiley smiley

• #7   1. dec 2015 Og er der nogen, som kan give mig en fornuftig forklaring på, hvorfor politikerne snakker så meget om, at de skal i job, der er jo ikke job til alle de arbejdsløse i forvejen, hvor vil de grave de job op, nogen der bliver fyret, eller skal vi til at skiftes til de få jobs, der er eller hvordan ??

• #8   1. dec 2015 Det er så utaknemmeligt, den måde som mange flygtninge omtaler deres indkvarteringer på. Virkelig utaknemmeligt!

I tv sås en far og søn, som havde et stort rum, kombineret soveværelse/stue. Ganske hyggeligt rum, med en fantastisk udsigt. Det var rent, pænt. De fik frisk god mad hver dag, bad, 4 dage om ugen med skole/aktiviteter.
    Men det var bare ikke tilfredsstillende for de herrer!

Det var for småt, der var 4 km. til nærmeste større forretning, og det skulle foregå på gåben eller cykel. Vejret var skidt, og........!

Intet ord om tak fordi vi har et godt trygt sted at være, får mad 3 gange om dagen, kan bade hver dag, og har aktiviteter. smiley

Vi har selv mange hjemløse familier, der ikke kan betale den dyre husleje som efterhånden er overalt. De lejligheder som er rimelige bliver givet til flygtninge, og det er på ingen måde fair.

De danske hjemløse familier, ville endda være mere glade for den indkvartering som flygtninge får.

Der er noget helt og adeles skub-forkert i den måde som ting foregår i dagens Danmark.

Ikke kun omkring dette problem, men om flere ting.

Hvor er den sunde fornuft? Hvor er det moralske/etiske kompas? Hvor er retfærdighed, som ikke skal tynges af love og regler, EU, menneskerettigheder?

• #9   1. dec 2015 Ja, de hjemløse, må hver aften omkring kl 22 stå udenfor og vente på at komme i sovesalen på Herberg, i håbet om, at de er så heldige, at deres nr bliver trukket, det går efter lodtrækning, da der ikke er plads til alle, der er ca. omkring 100, der gerne vil have en madras, hvorfor er der ikke i det mindste telte til dem, det er koldt om natten nu, men nej, de må sejle i egen sø .... smiley smiley

• #10   1. dec 2015 Ja det er totalt uretfærdigt, vores egne danske hjemløse kan ingen hjælp få, ihvertfald ikke i den grad som migranterne kan, det er skævt og burde rettes op.
    Men vi må da kunne gøre et eller andet, samle underskrifter og beklage os, men det er vi ikke gode nok til. smiley smiley smiley

• #11   1. dec 2015 Ja - for der er jo aldrig taletid hos de ansvarlige, jeg ved ikke, hvad man gør, for at blive hørt, taletid på talerstolen, kunne vel ikke være for meget smiley

• #12   1. dec 2015 Måske skulle jeg lige korrigere mig selv. Jeg taler ikke om hjemløse alkoholikere og narkomaner, for det er en helt anden sag.

Jeg taler om hjemløse familier, der har besvær med at finde et arbejde, et arbejde som kan betale den dyre husleje, Mange må bo hos forældre, hvis de er heldige, andre i små værelser. DE burde ha' førsteret til en billig bolig, frem for flygtninge.

Asyl, er middlertidigt, og ikke permenent.

• #13   1. dec 2015 ja, det har du helt ret i Cris - men der er nu også nogle alkoholikere og narkomaner, der er kommet lidt skævt ind på livet af mange sørgelige grunde, dem kunne jeg nu også unde fast tag over hovedet - og hjælp til at komme ud af deres misbrug.

Men bare vent, når disse asylansøgere har været i DK i en 3 års tid, så kan deres små børn tale dansk og går måske i dansk skole, så får de nok lov til at blive, det er skruen uden ende.

• #14   1. dec 2015 Ingen tvivl om at danske alkoholikere og narkomaner, har ret til et sted at være, og at der kan ligge triste skæbner bag.

Foran 'dem' mener jeg stadig at danske familier bør have første-ret til en billig bolig, fremfor en flygtning.

Jeg har heller aldrig forstået den/det hensyn til børn. Der er ikke nogen bedre til at omstille sig og lære nyt end børn.

Kun forældre stopper det, og deres manglende vilje til at lære selv!

Nåh, ja såmænd også de psyokolger der fokuserer på børnene, istedet for at fokusere på forældres støtte eller mangel på samme.

Børn kan leve 12 år her, få lærdom osv. mens de stadig hjemme lever i old-kulturen, fra deres forældres kultur.

Absolut skal de hjem, alle! Hjem og opbygge, tage det de har lært med sig.

' Ude er godt, hjemme er bedst '

• #15   1. dec 2015 Ja, og Isis synes også de er nogle kujoner, de flygter fra kampen og mener, at de skal jagtes - ja, det ser vi, så sent som i Paris - det er en demonstration smiley - de er faktisk overalt i Europa

• #16   1. dec 2015 Demonstationen i Paris er nu de sædvanlige idioter. Anarkister, som er helt uden for rækkevidde.

Alle andre ville ha' respekteret forbudet mod demonstation, og respekt for andres sorg over det skete, og ikke misbruge politiets tid.

• #17   1. dec 2015 Jeg har lige testet mig selv på de 40 spørgsmål, og jeg er sgu dansker... Også selvom testen angiver at Holger K. Nielsen er skatteminister.....
    Og ham undgik jeg så, og Bjarne Corydon ligeså.... Så mon ikke ikke det var Troels Lund Poulsen....
    Boing.... Så hvis i ikke ved det, så er Holger K. stadig skatteminister
    SURPRICE!!!!.

• #18   2. dec 2015 ja det er for dårligt de burde alle have en bmw når de kommer til Danmark, villa og en ged.

• #19   2. dec 2015 Jeg har hus og bil, men det er ikke noget staten har givet mig, .. Ja vejret er dårligt, men det har da ikke noget med Danmark og gøre, ... Er ikke racist, men kan de ikke lide at være her, er døren åben, til både norge og sverige

• #20   2. dec 2015 Naah .... jeg synes Sverige er begyndt at lukke døren smiley

Kommentér på:
Har hverken bil eller hus og vejret er dårligt

Annonce