{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Skal ud og se på hus {{forumTopicSubject}}

Jeg skal muligvis og se se på et hus som vi kan leje idag..
Men har bare en mærkelig føelse i maven..
Hvad nu hvis det lige er os og vi så gerne vil flytte, det gøe mig en smugle mærkelig i maven..
Her hvor kæresten og jeg bor til leje nu har vi 80m2 inden for og så en terrasse på ca 20m2 som bare er SKIDE lækker.. Men vi synes vi godt kunne bruge mere plads samt have.. Vi har 2 katte og vil også gerne have hund.. Men vi vil helst have hund når vi har mere plads samt have.. Det sted vi skal ud og se på er ca. 100 m2 måske større det var lejeren ikke helt sikker på, der er 3 værelser for oven samt badeværelse, køkken og stor stue neden under, samt gerge med terrasse på og en stor have.. Og til samme huslje som vi giver nu..

Men har bare den der mærkelig føelse i maven, vi bor jo god og terrassen er lækker, byen kender jeg or har boet her i 7 år sammen med mine forælder og 1 år i vores lejlighed.. Men er det bare fordi jeg er trygheds nakoman at jeg har det sådn ???

Hvordan har i det når i skal flytte, se på nyt sted ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal ud og se på hus
  • #1   22. mar 2007 Staveplade til mig tak !

• #2   22. mar 2007 Købte nyt hus for 2 år siden snart.. Selvfølgelig kan det være mærkeligt i starten, nye mennesker, nye omgivelser osv men det synes jeg nu hurtigt man vænner sig til... - Husk hvis i skal ha hund og der er trapper så skal den bæres i hvert fald det første år da det ellers kan gå grueligt galt med hofterne...

• #3   22. mar 2007 Da Mig og kæresten flyttede hertil den nye lejlighed (I KOLDING) gik der ca 2 - 3 uger før jeg følte det var MIT hjem.

Men om et par måneder skal vi begge flytte til herning sammen i helt nye omgivelser og igen venner eller bekendte eller jobs. Det bliver ikke rart i starten.

Håber bare på at vi begge finder nogle venner hurtigt.

Men Det lyder lækkert med et hus på 100m2, Men var det ikke bedere at købe et hus i stedet for at leje et.?

• #4   22. mar 2007 Kamilla V: Ja men det er nok bare det der med at man er lidt trygheds nakoman så det er lidt mærkeligt måske at skulle væk fra det gamle og kendte..
    Ja ved godt man skal passe på med deres ben men tak for oplysningen.

• #5   22. mar 2007 Morten H: Dejligt at høre at jeg ikke er alene om at det er lidt en mærkelig føelse at skulle væk fra det gamle og kendte..
    Jo vi ville gerne købe et hus..
    Men desvære vil banken ikke låne os de penge lige nu da morten min kæreste lige har skiftet bilen ud til en Audi a3 turbo og den kostede altså lige kassen..
    Så der kommer desvære til at gå et par år.. men sådan er det !

• #6   22. mar 2007 Altså..da jeg var 17 flyttede jeg fra midtjylland til kbh uden at kende andre end kæresten (som jeg flyttede over til).. Det gik fint og der er jo både telefon, tog, bus osv så man kan se dem man kender smiley

• #7   22. mar 2007 Ja det er rigtig nok.. Og flytter da hun ca 30 km fra de gamle det er slet ikke slemt..
    havde det heller ikke sådan da jeg flyttede hjemme fra og i vores ejen lejlighed.. Men føler nok mere at det der er her er mere MIT..

• #8   22. mar 2007 handler vel også om i har boet længe det gamle sted? så kender man jo selv de mindste detaljer men det gør man ikke det nye sted...
    tror der gik 2 eller 3 måneder før jeg følte mig rigtigt hjemme her smiley

• #9   22. mar 2007 Selvom jeg kun flyttede 20km væk fra vennerne så mistede jeg dem alle. De spurgte aldrig om jeg ville med i byen eller til fester. Så Der er ikke andre end familien der holder mig tilbage.

• #10   22. mar 2007 Ja vi har kun boet her i et års tid, så det er ikke vildt længe.. Men har boet i selve byen i 8 år.. Så man kender jo alt og alle her ude.. Det er en lille by.

• #11   22. mar 2007 Morten H: Sikke da nogle venner, de har sku ikke været vær at samle på så..
    Har ikke vildt mange venner og dem jeg har snkker jeg for det meste kun med..
    Vi ses sjældent..

• #12   22. mar 2007 Har sådan set kun 2 venner og ser dem ikke så tit. men det skyldes nu mest mit arbejde.

Men Glæder mig til at flytte til en ny by og lære nogle nye mennesker at kende.

• #13   22. mar 2007 Morten H: ja det er altid rrt med nu bekendtskaber..
    Og venner kan man vel aldrig få for mange af !

• #14   22. mar 2007 Det er nemlig rigtigt Christine, havde også rigtig rigtig mange inden jeg flyttede og fik fast kæreste på.

Blev nok for moden og kedelig (Voksen)

• #15   22. mar 2007 Morten H: ja det er nok det der er sket..
    Havde også bare en hav af venner, men så gik jeg ud af skolen fik fyr med bil (Havde igen af de andre), så flyttede jeg hjemme fra og ja jeg er brae MEGET længer end alle de andre..
    De har kun deres mobil regninger og måske forsikring og bil de skal betale og så måske skal de give 1000-1500 kr om mdr for at bo hjemme ved de gamle hvor mor vasker, laver mad og måske også gør rent.. De har kort sagt slet ikke det samme at tænkepå som os der bor ude.. Alle synes også at efter jeg gik ud af skolen var meget voksen/moden og var meget længere end dem.. Og lige pludselig var folk bare væk vi ar bare vokset fra hinanden.. Men sådan er det ! man finder andre og måske bedre venner..

• #16   22. mar 2007 Ja du har fuldstændig ret. Vi har meget mere at se til, oh det koster mere.

Og ja, for helt sikkert bedere venner.

• #17   22. mar 2007 Ja da.. Du virker som en sød fyr.. så du skal nok finde nogle gode venner..
    Held og lykke med det hele

• #18   22. mar 2007 Jeg takker. og i lige måde.

• #19   22. mar 2007 Vores vennepar skal se på hus for os i dag :o)
    Ja lyder måske lidt underligt, men vi skal flytte fra nordsjælland til vestjylland i maj så vi kan jo ikke rigtig lige køre der over og kigge på hus. Så vores venner gør det og så fortæller de så om det når de har kigget :o)

• #20   22. mar 2007 Morten H: Mange tak

Anita Æ: Hehe ej hvor sjov.. Må da være lidt underligt at få vender til at bedømme det hehe

• #21   22. mar 2007 Ja, men de har lige ringet og fortalt om det og det lyder til at være fint :o)
    Så vi flytter til vorgod (videbæk) til næste måned måske.

• #22   23. mar 2007 Anita Æ: Ej hvor skønt.. Tillykke med det så..

Kan fortælle at det vi så på igår bestemt ikke var noget for os.. Det var bare noget gammel l..t ! Så desvære.

• #23   23. mar 2007 Det ar da træls at det var noget lort.

Så må i søge videre.

• #24   23. mar 2007 Morten H: ja der er ikke andet for og det gør vi oså bare..
    Vi har ikke travl, så vi venter gerne på det helt rigtig =o)

• #25   27. mar 2007 Tøsen: ja uden tvivl.. der skal nok komme noget der lige er os !

• Kristian K
    Kristian K Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #26   9. apr 2007 Har selv lige købt en Gård 23 Km fra mine forældre men er ikke flyttet ind i enu så håber jeg kan holde på mine venner, men de har jo bil så de skal nok komme ofte på besøg, hvis jeg ikke lige tager en tur selv. Men hvor det fedt at havde sit eget kæmpe hus hvor man bare kan vælte rundt og hygge sig uden at ens far kommer og brokker sig hele tiden.

• #27   9. apr 2007 Kristian K: Okay hvor fedt tillykke med det..
    Jo det er bare dejligt når de gamle ikke kan blande sig.

Kommentér på:
Skal ud og se på hus

Annonce