Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste FLADSKÆRMS TV til prisen ??
  • #1   20. aug 2009 mit til 2000 ? smiley

• emil H
    emil H Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 33 Svar: 62
    #2   20. aug 2009 Naah, ellers tak vil helst have nyt (;

• #3   20. aug 2009 Panasonic Viera plasma

• emil H
    emil H Tilmeldt:
    sep 2007

#4   20. aug 2009 Tak for linkene, men hvilket af dem er så lige bedst ?? prisen er næsten den samme jo smiley Vil nemlig gerne have mest muligt for pengene, men så er jeg vidst ikke den eneste :b

• Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209
    #6   20. aug 2009 •Jacob • Er det ikke 42"? Jeg har lige købt et Philips i Bilka, til 4999, og det er rigtig godt. Mener nemlig det er det samme Elgiganten har...

• emil H
    emil H Tilmeldt:
    sep 2007

#7   20. aug 2009 okay lyder meget fornuftigt, men hvad så med garanti eller hvis nu der sker noget med det og man køber det over nettet så er det jo ikke lige til at smutte forbi med det hvordan løses det ?

Har også kigget meget på elgiganten, men det ligger ca 50km væk og har ikke bil men man kan vel altid få arrangeret noget hvis der er et rigtig godt tilbud smiley

• #8   20. aug 2009 (link fjernet)

den skærm i midten ville jeg anbefale så er der ikke noget med at bestille noget over nettet og ikke være sikker på om firmaet går ned og man beholder garrentien

• #10   20. aug 2009 Hvis et firma går konkurs er der ingen reklamations ret, kun den garrenti som firmaet yder.

• emil H
    emil H Tilmeldt:
    sep 2007

#11   20. aug 2009 Gigi - Kig mine annoncer! smiley ' - så føler jeg mig lidt mere tryg smiley

I'm emo ! - det er vel heller ikke hver dag firmaer går konkurs selvom det måske sker oftere for tiden (:

• emil H
    emil H Tilmeldt:
    sep 2007

#12   20. aug 2009 I'm emo ! - Kan det passe at du arbejder i thansen i hjørring ? Ellers ligner du i hvert fald meget en der gør smiley

• #13   21. aug 2009 gigi. Jeg tror jeg ville passe på med sådan udtagelser..

FKS. alfa view, du har sikkert hørt om dem i tv reklamer på tv 3 og i forbindelse med konkurencer, de er gået konkurs:
    http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=1252&zoneid=5
    Det kan sagtens ske at et lille firka går ned.

Girafen. Jo jeg har arbejdet i Thansen hjørring nu arbejder jeg i Aalborg thansen smiley kender du mig da smiley

• #14   21. aug 2009 At arbejde i thansen er et fritidsarbejde, jeg læser til maskin ingeniør på aau..

Det der var jo bare et eksempel. der er jo mange flere firmaer, primært dem som ikke er e mærket som går konkurs jævnligt

• #15   21. aug 2009 .... Det var merlin, Du udtaler dig om alt muligt som du ikke ved noget om...

• emil H
    emil H Tilmeldt:
    sep 2007

#16   22. aug 2009 I'm emo ! - Arhh kender og kender vil jeg nu ikke sige, men så tit jeg er forbi thansen kan jeg sagtens huske de fleste der har arbejdet der smiley

Kommentér på:
Bedste FLADSKÆRMS TV til prisen ??

Annonce