{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

R P
R P
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9

TV hjælp?? {{forumTopicSubject}}

Hej skal have et nyt fjernsyn, det ska være 50", jeg går ikke mega meget op i det så det behøves ikke at være noget fancy, bare det er grande.

Har fundet dem her, hvilket et skal jeg vælge?:

(link fjernet)

(link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TV hjælp??
  • #1   20. aug 2007 Du skal jo så bare lige huske på, at bare fordi det er stort er det ikke nødvendigvis godt. For du skal jo trods have STOR afstand til dit tv for ikke at blive vanvittig af at glo på det.
    Jeg ville anbefale en minimums afstand på 5 meter på et 50 tommer.
    Vi har 40 tommer og knap tre meters afstand.
    Man bliver tosset i øjnene hvis det er for stort og afstanden for kort smiley

• #2   20. aug 2007 Tag ud i en Fona eller noget og få vejledning, du kan blive så skuffet over kvaliteten, og så kan det godt være det var billigt, det bare stadig flere tusinde ud af vinduet.

• #3   20. aug 2007 Damn... Ser lige at de tv vi gav 24.000 kroner for i januar nu kan fåes til knap 12.000 kr. *hyler*

• #4   20. aug 2007 jeg ville vælge samsung da Kontrasten er meget bedre .. det os det flotteste.. men som rikke siger fjernsynet skal stå et stykke væk

• R P
    R P Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
    #5   20. aug 2007 Som sagt går jeg ikke så meget op i hvor sindsyg god kvaliten er, jeg har set nogen af de 50"ers, for mig virker de ok, min fætter har et Pioneer til 50.000 jeg kan da godt se forskel men ikke noge jeg vil betale så meget for.

Jeg ryger nok på det samsung så smiley

Kommentér på:
TV hjælp??

Annonce