Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste gyserfilm ?
  • #1   23. maj 2011 Den der gjorde mest indtryk og mareridt var Alien (nr. 1)

Desuden var Poltergeist også MEGA uhyggelig da den kom frem.

• #2   23. maj 2011 Ondskabens Hotel.. Det er ikke så meget chok effekt. Så den to gange i sidste uge, og den holder sku..

• #3   23. maj 2011 mine favoritter er paranormal activity filmene, da det lige er den slags film der skal til for at skræmme mig =) men skal vi bare hygge så ryger der en "....of the dead" film på....

• #5   23. maj 2011 Dennis D >> Ok, jeg går ned og køber Rec, hvis den ikke lever op til den flotte omtal får du en udstemme...

Okay, så ikke da. smiley Men der er satme langt mellem de gode zombie film nu om dage.

• #6   23. maj 2011 1408, fordi den er creepy på en helt speciel klaustrofobisk måde.

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #7   23. maj 2011 http://www.youtube.com/watch?v=TOsnRqrnhBc

- Den absolut mest skumle film, jeg nogensinde har set!

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178
    #8   23. maj 2011 Dennis:

Du kan have ret i at REC er en af de bedre gyserfilm i nyere tid, dog kan det godt ødelægge det lidt for nogle af det ikke er med engelsk tale. Gjorde det i hvert fald for mig. Foretrækker klart den amerikanske version af den - QUARANTINE.

Ellers synes jeg gysergenren har ufattelig lidt at byde på, måske hænger det sammen med at man bliver ældre og efterhånden kan forudse disse film.

The Shining (ondskabens hotel) er en klassiker, den ældre Texas Chainsaw Massacre.

Af nyere film synes jeg ikke rigtig der er noget der sådan skinner igennem, måske Darkness falls og The Collector - sidst nævnte hælder også over i thriller og splat genren, men fed er den!

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#9   23. maj 2011 BTW: Hvis ikke folk har fået set BURIED kan den klart anbefales. Det er ikke en gyser film, men den er klam alligevel - man sidder selv med tanken om hvordan det måtte være at blive begravet levende. Derudover kritiserer den stærkt det amerikanske bureaukrati.

Der kommer en ny gyser om ikke så længe - INSIDIOUS. Man kan se trailer på youtube blandt mange. Den ser fed nok ud også smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#11   23. maj 2011 Dennis:
    Kan måske have noget med i hvilken rækkefølge man ser dem. Så QUARANTINE først, og synes den var super fed - først derefter fandt jeg ud af at det var en genindspilning af REC. Den fik jeg så set, og blev slemt skuffet over at det var spansk tale. Siger nu heller ikke at REC er dårlig smiley Den overgår de fleste gyserfilm med længder, bare at jeg foretrækker QUARANTINE smiley

• #12   23. maj 2011 En zombie film der er fantastisk underholdning er House Of The Dead, i den der så-dårlig-at-den-rent-faktisk-er-sjov-agtige stil..

Review nr. 1 & 3 siger faktisk det meste.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#13   23. maj 2011 Michael F: Det har du ret i. Gyser kan faktisk være sjove smiley I den kategori kan man også sætte Cabin Fever og Cabin Fever 2. Cabin Fever 2 udkom i 2009, og det er mig virkelig en gåde hvordan man kan lave en så dårlig gyserfilm - den er mere sjov smiley

• #14   23. maj 2011 Rasmus B >> He he, jaa. Jeg har set 1´eren, Det er satme ikke særlig heldige. Der er også en der hedder The Breed, hvor man må spørge sig selv "Hva´ skete der der?"

• #15   23. maj 2011 bedste gyser er uden tvivl exorcisten. godt nok er den fra 73 men holder stadig 100, elsker emnet og effekterne er så nogenlunde. men den skal bare ses..

på en delt førsteplads er en amerikansk varulv i london, lad være med at snyde dig selv for denne film..

er nok ikke de helt store gys, men nu skriver du jo BEDSTE gyser, og der ligger de to helt i toppen

Kommentér på:
Bedste gyserfilm ?

Annonce