{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LG 55" smart tv eller samsung 50" smart tv??
  • #1   7. feb 2013 Jeg ville sige at de fleste dansker har nok samsung i hjemmet i dag pga. prisen og hvad man får for de penge.

LG og Samsung styr nærmest markedet hvor andre mærker er på vej op tildem....

Mit skud ville være: smart tv, WIFI, hor mange Hz det er.. er det det` samme på dem begge så kig på design og hvad der passer i din stue.... Tjæk evt. om hvordan deres support er hvis uhældet sku være der og du sku sende den til reperation.

Jeg har selv en Toshiba 46TL963 og er mega tilfreds. De har så oz en kanon support. dog mangler jer wifi i den smiley

• #2   7. feb 2013 en sidste ting... hvis ikke du skal op til 8 serien så ville jeg hellere vælge LG mellem de 2 du har linket til.

• #3   7. feb 2013 Tak for svaret, hvilket af disse to fjernsyn ville du anbefale, altså på lg får jeg jo 5" mere for 1000kr. Men ved ikke med styresystem og hvilket der er mest tilbehør på og alt det. Så hvis jeg kan få en svar på hvilke grunde til jeg skulle vælge det ene frem for det andet ville jeg blive sindssyg glad smiley

• #4   7. feb 2013 Hvis du ville have en topklasse tv skal du ramme mindst 8 serien på samsung efter min mening... Alt under 8 serie har ikke interasse hos mig. LG ville jeg sige at de følger sindsyg godt med i markedet og de har enda et tidspunk pakket samsung sammen og lagt på hylden da 3D teknologien lige kom på markedet men nu står det nok lige mellem de 2...

Altså du skal ikke gå ud fra hvad jeg siger men brug google til at undersøge hvad eksperter og forbruger siger om de 2 forskellige på verdensplan, søg ikke kun danske hjemmesider for så havner du med at købe samsung smiley

Det er mit bedste bud til dig... world wide research smiley hvis jeg stod med de penge og skulle vælge mellem de 2, så var det LG

• #5   7. feb 2013 Tusind tak for dit svar! smiley Indtil videre bliver det LG med mindre der kommer noget nyt info smiley

• #6   7. feb 2013 Sku det være til en anden gang smiley Held og lykke med jagten smiley

• #7   8. feb 2013 Vil lige tilføje at LG ikke engang er tæt på at være lige så store som Samsung på det globale fladskærmsmarkede. Så vidt jeg husker har LG ikke mere end 15% markedsandel, hvor Samsung har 28%. Men begge skærme er rigtig lækre.

Ercan K >>

Kender du overhovedet forskellene på de forskellige Samsung serier?

• #8   8. feb 2013 Martin- Jeg tror at du snakker om for 6år tilbage.... lav en ny research. Forskellen kan enhver se, designet små forskeld på diverse ting som du kan læse dig frem til.... Som jeg også skrev tidligere som du kan læse dig frem til er markedet støre med samsung i Danmark, det kunne du da godt have regnet dig frem til i mit indlæg som var følgende:

"Altså du skal ikke gå ud fra hvad jeg siger men brug google til at undersøge hvad eksperter og forbruger siger om de 2 forskellige på verdensplan, søg ikke kun danske hjemmesider for så havner du med at købe samsung"

Adios

• #9   8. feb 2013 Her er lidt læsning, LG er faktisk mindre end jeg havde regnet med. Min research er skam på plads.

http://www.flatpanelshd.com/news.php?subaction=showfull&id=1343379899

Dem du kan finde hvor LG har 13% og Samsung 20% er jo grundet at LG levere paneler til et hav af producenter.

• #12   8. feb 2013 Det er fine tal du har fundet... Og du syndes at der er kæmpe forskeld? Kig på de tal igen om et halvt år, folk finder stille og rolig ud af at samsung ikke er dene ene og eneste på markedet mere, LG´s kvalitet har sparket samsung ud en gang, det ville samsung ikke finde sig i og gav den gas så de nogen lunde kør samme kvalitet i dag. Ja samsung er på banen igen men ikke som det var for 15år siden hvor man sagde at samsung billed teknologien var 2år længere fremme end alle andre... Hvis samsung ikke snart finder ud af en ny teknologi har jeg ikke det mindste tvivl om at LG ville ligge højere end samsung. For de er godt på vej...

Jeg ser personligt LG som en stigende mærke delvis pga. deres billed kvalitet og design OG at de ikke udgiver noget halvferdigt (ikke mig bekendt) hvor i mod samsung sender skærme ud med fejl. billedet flimre og man kan se det hvis man er opmærksom osv... undersøg også lidt om hvilket mærke der kommer hurtigere og fler af ind til rep smiley Self. skal der være plads til defekte vare, dog ikke halvferdige vare med kendte fejl. Ja går den så går den smiley Sikke dog en tankegang... TOP klasse...

Og nej, jeg snakker ikke af det frie uvidenhed men af erfaring!

• #13   8. feb 2013 Anyway, jeg er ude af emnet her... Håber du finder noget godt Alexander.

• #14   9. feb 2013 Ercan >>

Meget tydeligt at høre at du absolut ingen branche kendskab har på dette område. Men det er også fint nok. LG laver lige så gode skærme som Samsung, men der går mange år før de er lige store på markedet.
    Kig eventuelt på mit link højere oppe, fra Q3 2010 til Q3 2012 er LG steget 0,5% og Samsung 3,6%. Skal jeg forklare dig hvad de tal beviser eller kan du selv regne det ud?

• #15   9. feb 2013 Jeg er godt nok samsung tilhænger, men som forbruger idag er det fuldstændig umuligt hvor man bliver snyd og ikke. Samsungen har 400hz CMR, men det er noget med det faktisk kun er 200 hz.
    Den oplysning synes jeg slet ikke lige jeg kan se på LG Tv'et. Jeg synes du skal tage i en butik og kigge på nogle forskellige og se hvad du synes ser bedst ud. Det kan du ikke gennem en forhandler side.

Kommentér på:
LG 55" smart tv eller samsung 50" smart tv??

Annonce