{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

Anders E
Anders E
Tilmeldt:
19. jun 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

3D tv {{forumTopicSubject}}

Står og skal have nyt tv, og har derfor brug for hjælp. Har overvejet dette

http://fleggaardshop.dk/Produktkategorier/Elektronik/TV/Samsung/Samsung-UE-40ES6100.aspx

Men er det, det værd?
Har nogle krav, helst omkring 40"
Max 5000
Full hd, og led.

Er Itvivel med smart tv om det vil blive brugt, det sammen med 3D. Har afspiller med hvor godt virker det?
På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3D tv
  • Anders E
    Anders E Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #2   12. mar 2013 Hvilket mærke? For effekten er vel ikke ens for alle? smiley men har meget samsung i tankerne!

  • Anders E
    Anders E Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #6   12. mar 2013 Ja må ud og prøve! Men er vild med samsungs design, og pris er også god iforhold til hvad man får.
    Tak for hjælpen. Men synes det svært at finde test, der viser det virker, og hvor godt. smiley


  • Anders E
    Anders E Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #9   12. mar 2013 Ja det må jeg. smiley og tak, har kigget på det også. Men overvejer at smide det ekstra for at få 3D. Nu har jeg tros alt et surround med 3D så skal jo næsten prøves smiley

  • Anders E
    Anders E Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #10   12. mar 2013 Ja det må jeg. smiley og tak, har kigget på det også. Men overvejer at smide det ekstra for at få 3D. Nu har jeg tros alt et surround med 3D så skal jo næsten prøves smiley

  • Anders E
    Anders E Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #11   12. mar 2013 Aktiv eller passiv 3D?

  • dennis
    dennis Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 63
    #12   12. mar 2013 Mit TV har også 3D.. Jeg bruger det aldrig, men smart tv menuen bliver brugt jævnligt med Netflix osv.

  • #13   13. mar 2013 Jeg har et magen til hængende i soveværelset.. Det er ganske ok, men må indrømme, at 3D funktionen max. er blevet brugt 3-4 gange (før hang det i stuen)
    så ikke noget jeg ville gå ud og ofre på igen.


  • #14   13. mar 2013 Jeg har et 55" Samsung 8 serie. Jeg bruger heller ikke så meget 3D effekten. Syntes ikke der er så mange film hvor 3D er godt.

    Sådan en film som Avatar er rigtig flot i 3D.

    Så jeg syntes da det må være optil dig selv om det er noget du får brug for. Der skal nok komme flere film med tiden. smiley


  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #15   14. mar 2013 Det tv jeg pt. har stående i stuen. Giver det bedste billede jeg nogen sinde har set til dags dato. Rigtig kniv skarpt. Og så synes jeg også at det er det pæneste design på markedet lige ud over Beovision 11.

    Men jeg har et 55" D8005? Gav 21.000 for det. Men det er faldet meget. Hvis det stadig kan købes. Kan jeg varmt anbefale det. smiley Det fede ved det er, at der ikke er det der grimme kamera op over, som ingen alligevel bruger. smiley


Kommentér på:
3D tv

Annonce