{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Nicklas A
Nicklas A
Tilmeldt:
8. maj 2007
Følger: 1 Emner: 64 Svar: 247

3D tv? {{forumTopicSubject}}

Godaften..

Ja skal man købe et 3D tv eller er det spild af penge?

Jeg har prøvet at se lidt film på et samsung 3D tv i butikkerne og det virker fint synes jeg og billed er flot..

Men ja der er jo ikke særlig mange film på 3d endnu og det hedder jo 3D ready.
Når det hedder det, tænker jeg lidt på da HD ready kom, det blev jo hurtigt lavet om til full HD, så gad vide og der også kommer noget full 3D?

Men hva er jeres meninger, godt skidt, spild af penge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3D tv?
  • Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 64 Svar: 247
    #1   7. okt 2010 Ja kan du måske godt have ret i..

    Kan man i hvert fald håbe på, hehe..

    Da jeg købte mit første fladskærms tv var det HD ready og 1 måned senere kom full HD, håber ikke det samme vil ske hvis jeg køber et 3D ready tv smiley


  • Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 64 Svar: 247
    #2   7. okt 2010 Lars.. Kan jeg godt se.. Men igen, der kan hurtigt gå op til måske 2 år før de rigtig kommer til danmark og har en pris man kan betale og måske lidt surt at vente med at få 3D oplevelsen ind i stuen..

    Havde det kun været til film, havde det ikke gjort så meget, men man kan jo også spille 3D og kunne jeg rigtig godt tænke mig.. Men igen, er det pengene værd?

    Synes det er et svært spørgsmål..


  • Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 64 Svar: 247
    #3   7. okt 2010 Razz -- Nej det er rigtig og ja det er en jungle og de finder hele tiden på nye ting..

    Vil bare gerne have et tv der kan være up to date i mere end 1 år.. hehe..
    Skal ud og købe tv for 15000kr så det må sq godt være ordenligt..


  • #4   7. okt 2010 synes jeg ikke da når man så skal se det skide 3D skal man jo også lige have brillerne til venner og familie hvis man nu er flere end 2 der skal se en 3D film sammen smiley og de briller koster vil 500-800 kr stykket hvilket jeg ville være træt af at skulle bruge smiley og plus jeg købte en 3D film i blu-ray til mit almindelige tv og det virket da fint og der var da også briller med til den smiley

  • #5   7. okt 2010 synes det er for meget lir smiley altså den almindelige dansker vil ikke som sådan forbrug for det 3D der smiley det tror jeg squ ikke på smiley

  • Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 64 Svar: 247
    #6   7. okt 2010 Kan godt være i har ret.. Er sq også meget i tvivl.. Det er bare rigtig fedt at se 3d film..

    Nogen der ved om de overhoved begynder at udgive nogle dvd´er med 3d film, som avatar og lign?


  • #7   7. okt 2010 3D er en døgnflue lige som automobilet og det dersens internet.

    3D ready betyder at fjernsynet er i stand til at vise 3d men at 3d briller og IR afsender ikke følger med.
    Full 3D betyder at briller og IR afsender hører med i TV'et ....

    Så ikke helt det samme som Full HD og HD Ready.


  • #8   7. okt 2010 Lars S : det er stadig samme problem. Philips havde også et 3D tv på IFA i år hvor du kunne stå i et antal forskellige vinkler men det gav ikke særligt god 3D effekt.

    Der går mange år før der kommer ordenlige 3D tv uden briller.


  • #9   7. okt 2010 Der går ihvertfald minimum 4 år før der kommer en brugbar skærm med 3D uden briller er mit gæt. Tror ikke du skal regne med at den kommer i næste månede.

  • #10   8. okt 2010 Lige nu tror jeg det er spild af penge, i og med der ikke er rt mange 3D film ude endnu..

  • #11   8. okt 2010 Mig og min kæreste var ude og købe et tv.
    Det eneste vi krævede der var at det var god kvalitet og full et eller andet. Og nogen små andre ting.
    Det var en ny model fra marts 2010 vi købte og da vi kom hjem fandt vi ud af at der os var 3D. Det er fint nok men sku ikke noget jeg gider se hver dag.


Kommentér på:
3D tv?

Annonce