1.135 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Anja F
Anja F
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Må surround-højtalere stå koldt??? Må surround-højtalere stå koldt???

Sagen er den at vi har nogle surroundhøjtalere, hvor vi kun bruger de forreste, da der ikke er plads til de bagerste i vores stue.

Kan disse to højtalere tåle at stå ude i garagen, hvor der bliver rigtig koldt her i vinter, eller vil der danne sig fugt indeni dem???

Jeg kan evt. pakke dem lidt ind i f.eks. tæpper.

På forhånd tak for jeres svar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må surround-højtalere stå koldt???
  • #1   18. okt 2013 Tror sgu ikke et tæppe gør nogen forskel, og 1 vinter burde de ikke dø af, men står de der ude i flere år bliver de nok møre og dårlige smiley

• Anja F
    Anja F Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   18. okt 2013 Arhhh oki....så tør jeg sgi ikke sætte dem derud *S*

• #4   18. okt 2013 Sælg dem dog, der er jo ikke mere plads i stuen om 6 mdr smiley

Køb noget nyt når du engang flytter til noget større.

• #6   19. okt 2013 det sker der højstsansynligt ikke en skid ved, der kommer jo først kondens hvis der er en temperatur forskel, og du har vel ikke tænkt dig at bruge dem pakket væk ude i garagen... lige som højtaler enheder i biler ikke tager "skade" så tror jeg sQ heller ikke normale højtalere gør, med mindre du selvfølgelige giver dem forholdende for vild kondens...

• The Guru
    The Guru Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Svar: 21
    #7   7. nov 2013 Det du skal være opmærksom på, er at nogle højttalerenheder er oliekølede, og de har ikke godt at af spille op hvis de har stået i frost og fugt. I hvert fald skal de startes roligt op, ligesom en kold bilmotor!

• #8   7. nov 2013 The Guru hva fuck snakker du om?

• The Guru
    The Guru Tilmeldt:
    okt 2013

#9   7. nov 2013 Rasmus --> Jeg troller bare lidt smiley

Men jeg har dog selv oplevet at smadre 2 stk. Cerwin Vega højttalerenheder som havde stået i hård frost. Forhandleren forklarede mig, at der måske var kommet kondens / fugt ind i svingspolen, som er oliekølet, og dermed var den halvfrossen da jeg begyndte at spille = fail!

• #10   7. nov 2013 Endnu et bevis på at Cerwin Vega er noget opreklameret hobby lort.....

• #11   7. nov 2013 Mik S
    Hold din kæft.

• #12   7. nov 2013 han har da ret, Cerwin vega er da noget prut lyd

• The Guru
    The Guru Tilmeldt:
    okt 2013

#13   8. nov 2013 Ja, de spiller højt, men ganske forfærdeligt! Men så lærte jeg da dén lektie!

Efterfølgende blev det til B&W, og det har ikke ændret sig siden!

• #14   8. nov 2013 B&W styrer !!!!

• #15   8. nov 2013 Kører PT også selv b&w 604 setup.

men når pengene bliver til det investere jeg nok i noget ordentlig lyd smiley

noget focal tror jeg.

Kommentér på:
Må surround-højtalere stå koldt???

Annonce