{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er du mors lille dreng?????
  • #2   10. apr 2008 Gå derind og søg? =)

• #3   10. apr 2008 har prøvet ligesom!!!!

• #4   10. apr 2008 vis du finder ud a om man kan vil du så ikke lige sige til

• #5   10. apr 2008 årrh det var virkelig syndt for lille jørn at han ikke kom væk da han blev født eller bar den første uge efter han var blevet født....:¨(
    håber han er et godt sted nu sammen med en sød og kærlig familie

• #6   10. apr 2008 du kan med garanti gå på biblioteket og låne den

• #7   10. apr 2008 Ja seriøst FUCK nogle lorte forældre smiley

• #8   10. apr 2008 Her kan der ses lidt og ellers står der at der ka findes noget på SPUTNIK.:

http://programmer.tv2.dk/dok/

• #9   10. apr 2008 at nogen kan finde på at behadle det sådan....så sød var han ...så onde var forældrene mod ham....

man sidder virklig og tuder...prøv at tænk på alle dem som gør sådan noget.....jeg fik det dårligt over nogen mennesker er sådan

• #11   10. apr 2008 noget helt andet ! fuck ham Bjarne var da totalt idiot smiley

• #12   10. apr 2008 Jannie. Jeg har skrevet en psykologisk profil om dette program i en case.
    Forældrene gør det ikke med vilje for at være onde.
    Bjarne er som en 6-årig indeni. han er stadig i det stadie hvor han mangler omsorg og kærlighed og det kan ikke bygges op længere. Det er manglende læreevne fra han har været lille. og det samme med anni, De er unikke at skrive psykologiopgaver om, for man kan blive ved med at finde svagheder ved netop dem. Og hvis du ser dokumentaren nok gange vil du få et helt anderledes syn på bjarne og anni.

• mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #13   10. apr 2008 de forældre var jo ratarderet

• #15   11. apr 2008 jon .... ja jeg ved det godt...deter sku bare syndt for den lille dreng... han blir kastet rundt ... og får dynen op over hovedet ....

hvorfor får de så mange chancer ??
    og igen med den lille nye de fik ..får de også en chance for at bevise at de kan tage sig af barnet..... men jeg kan bar ikke forstå det ... det er så syndt

• #16   11. apr 2008 han fattede bare intet ham bjarne ! han kunne hverken behandle barnet eller hans kæreste:( det var så synd for jørn! han blev smidt rundt imellem mange mennesker og Bjarne var så voldsom imod ham! og så da Bjarne tog med en anden kvinde hjem PÅ DERES BRYLLUPSREJSE!!!! og og jørn mor fandt sig bare i det og løb efter bjarne i stedet for at tage sig a jørn! . og så siger idioten fandme "hvis vi ikke får jørn så laver vi bare en ny". det er da den dummeste replik jeg nogensinde har hørt:( han fatter ingenting den junkie:( og "du får fand'me ikke mig til at bruge gummi" !!!! så hellere få en masse børn som de alligevel ikke kan tage sig a???? kæft man jeg blev sur da jeg så sådan nogle fjolser ! glæder mig til at se hvordan jørn har det idag ! håber han har fået det bedre !

og stakkels kasper ! ham den anden dreng der måtte akut indlægges 2 gange inden han blev fjernet !

• #17   11. apr 2008 ja det er syndt for ham kasper også ....han skulle også ha været fjernet efter fødslen .... man han så jo ud til at have mere kontakt med forældrene .... men så der til sidst var han blevet fjernet så så man de drak alle sammen sammen .... det er syndt de ikke tænker så langt for deres børn.....

• #18   11. apr 2008 ja det var rigtig synd for kasper:( et helt år !

men sådan nogle sociale tabere skal bare ikke have børn! nårman er så uansvarlig så skal man sq lige lære at rulle et gummi på! bjarne var som et lille barn inde i hovedet , han flyttede bare lige så snart det var problemer ! og troede at han kunne løse det hele ved at behandle Jørn og Jørns mor som værdiløse ! smiley og han gifter sig med en han ingen følelser har for og slår ! han var da kun sammen med hende fordi han kunne få sex! han var ligeglad med både Jørn og hans mor !

• #19   12. apr 2008 Jeg går stadig ind for tvangsterrilassion.. Hverken Kasper eller Jørn burde have været hos de forældre... Hvordan var det lige der så ud hos Kaspers forældre? Og så holde fest men knægten sover på altanen! Hva fanden ligner det?

Synes simpelthen det er frygteligt at der ikek bliver gjort nget i tide for disse børn og nej! Tror simpelthen ikke på at der erret mange børn der bliver fjernt uden grund - slet ikke når man ser sådan et program om børn der først bliver fjernet når det er for sent... Håber på ingen måde at nogen børn kommer til at opleve det samme som disse børn.

Bjarne og Anni kunne jo på ingen måde tage sig af deres lille barn - allerede da han var 14 dage vigede han fra deres øjenkontakt! Det er simpelthen ikke normalt for et spædbarn... Ikke en gag basale ting som et spædbarn har brug for kunen de give ham.. F.eks. mad, bad, opmærksomhed, øjenkontakt eller rent tøj!

• #20   12. apr 2008 Man må huske på at det er en udsendelse der er 10 år gammel... Efter den blev vist dengang lød der et ramaskrig - og jeg mener man ændrede lovgivningen... DEt er jo ikke svært for almindelige mennesker at se at Jørn ikke trivedes - men lovgivningen var dengang så forbandet svær at omgåes. Der bliver jo også sagt i programmet at efter de er blevet erklæret uegnet går der yderligere 4 uger til behandlingstiden af papirene - i den tid padder forældrene ham

Jeg skal ikke forsvare Bjarne og Anni på nogen måde - for det der er sket er absolut forfærdeligt - både for Jørn og Kasper. Men det her er nogle mennesker der har haft nøjagtig samme opvækst - bjarne blir fjernet fra hjemmet som 11 mdrs. De kender ikke til andet de er selv blevet udsa for svigt, forsømmelse og mishandling - så hvorfor skulle de ikke føre det videre på deres eget barn - det er jo normalt for dem... Det sociale arv går i ring. Man kan så håbe den bliver brudt nu i og med at Jørn er blevet fjernet fra hjemmet

Jeg håber sådan på der kommer bare en lille update på kasper. For han vækkede min bekymring - han har levet det sølle liv i 1 år - være indlagt akut pga væskemangel og forsømmelse oplevet alverdens ting et lille barn ikke skal se. Man siger børn ikke opfatter ret meget før end de er et par år:Men se hvad 3 mdr i Jørn liv kan gøre. Hvad mon så ikke der er sket med Kasper??

• #21   13. apr 2008 Man siger børn ikke opfatter ret meget før end de er et par år

Har jeg så aldrig hørt nogen sige...

De først eår er netop de vigtigste.. Det er her det lille barn skal blive til et helt menneske - Det er her det danner alle indtryk og anlæg...

• #22   13. apr 2008 Det er jo netop også det jeg forsøger at pointere.
    Trods børn er så små opfanger de utrolig mange ting hele tiden. Det kan godt være de ikke kan tale eller udtrykke sig på anden måde en hyl - men derfor forstår de mere end man lige umiddelbart vil tro

• #23   13. apr 2008 Netop - og bliver deres krav ikke infriet bliver de jo passive - søger væk og ind i dem selv. De vil til sidst slet ikke brokke sig fr hvad nytter det? de har jo ikke lært at mor og far gør det eller kan analuserer hvad det lille barn behøver...

Anna som føler hun har et overstimuleret barn smiley

• #24   13. apr 2008 Jeg arbejdede engang indenfor rengøring. Skulle en dag gøre rent med et spansk par en hel dag.. Arbjdssgiveren fortalte som den naturligste ting i verden at de havde tre børn der sad nede i bilen og ventede. Der sad de hele dagen til de voksne havde fri. Min arbejdsgiver havde dog opserveret at den yngste blev når han så bilen fuldstændig udstyksløs i ansigtet og helt opgivende.Han var vel 7 måneder. Den ælsdte måske 4 år... Jeg måtte se med mine egne øjne - og ganske rigtigt der sad tre børn spændt fast på bagsædet af bilen udstyret med en bolle hver. Det var frygteligt at se. JEg kørte hjem og ringede til politiet og meldte det - havde desværre ikke tlf på mig. Derudover opsagde jeg mit arbejde kort efter da jeg ikke ville arbejde for en der tilsyneladende støttede børnemishandling som det i mine øjne var. Nåede dog at få at vide at børnene nu var blevet placeret i daginstitution mens forældrene arbejdede - så æodt godt kom der da ud af det,, Det triste var dog at forældrene også havde aften arbejde og her var ungerne også med....

Dette foregik i 2006 og ikke 86!

Kommentér på:
Er du mors lille dreng?????

Annonce