{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FladSkærm? HJÆLP
  • mathias a
    mathias a Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 115
    #1   18. okt 2008 Gode råd til køb af fladskæm:
    -Opløsningen bør være på 720p. 1080p er ofte spild af penge.
    -Der bør være en DVB-T tuner med mpeg-4. Hvis den har mepg-2 skal du have en ekstern boks ved siden af dit fjernsyn næste år.

• #2   18. okt 2008 Mathias A: Forkert. Hvorfor bør der være en DVB-Tuner i?

Det er jo ikke sikkert han får brug for det. Kommer jo an på hvilken tv aftale de har derhjemme.

• #3   18. okt 2008 Dennis S, jeg havde taget Panasonic tv'et. Jeg syntes ikke rigtig om LG's fjernsyn. Men det er jo min mening.

Hvilket syntes du selv der er bedst billede på? I så fald hvis du ikke har set begge, så tag ud og se dem og bedøm selv da det i sidste ende er dig selv som skal kigge på det til daglig.

• mathias a
    mathias a Tilmeldt:
    jun 2007

#4   18. okt 2008 Greve s: Fordi det analoge signal stopper næste år...

• #5   19. okt 2008 Hej. og mange tak for jers svar. Jeg har været ude og kigge på begge to, og jeg synes ikke rigtig at jeg kan se den store forskel på dem ikke andet ind prisen... Men jeg skal da lige ha fundet ud af DVB-Tuner i Dem og at det er mpeg-4...Jeg hælder også mest til Panasonic Tv`et men det er nok fordi at jeg ikke rigtig har hørt noget om Lg tv`et.... Jeg spøger fordi at jeg ikke vil købet katten i sækken...

• #6   19. okt 2008 hej men det er jo LCD. Jeg vil heller ha en plasma.. Men det var ellers et pænt tv...

• mathias a
    mathias a Tilmeldt:
    jun 2007

#7   19. okt 2008 Dennis s: ikke bare DVB tuner. Men DVB-T tuner.

DVB kan stå for forskellige ting.
    Der er DVB-T, DVB-C og DVB-S

• #8   20. okt 2008 mathias A: Ja, men det kommer stadigvæk an på udbyder af TV signalet... smiley

• mathias a
    mathias a Tilmeldt:
    jun 2007

#9   20. okt 2008 Greve s: ja men hvis du vil se DR og TV2 skal du have en DVB-T tuner.

• #10   20. okt 2008 Medmindre du er kunde ved YouSee eksempelvis... Eller ved Viasat. Det kører over hhv. coax-signalet og parabol. Så det er kun hvis du bor langt ude på bøheren og du ikke har fx parabol el. fiber smiley

• mathias a
    mathias a Tilmeldt:
    jun 2007

#11   20. okt 2008 Så kan man bruge DVB-S eller DVB-C så behøver man ikke have en boks ved siden af TVet

• anders c
    anders c Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 415
    #12   20. okt 2008 jeg har panasonic plasma 37 tommer er rigtig glad for det

• #13   20. okt 2008 Hej der skulle være DVB-T tuner i dem begge to...
    anders hvad hedder dit panasonic tv.

• anders c
    anders c Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 415
    #14   21. okt 2008 th37px7oe

Kommentér på:
FladSkærm? HJÆLP

Annonce