821 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til fladskærm {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg er ved at købe et Philips fladskærm der står det er et 200hz pmr. Men hvad betyder pmr ? Svare det til et almindelig 200hz?
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 26 Svar: 395
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 521
sep 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 521
Men som udgangspunkt, så tror jeg ikke du skal hænge dig ret meget i det. Køb et tv med bevidstheden om du ikke skal have det ret længe. Udviklingen på det område går jo lynhurtigt, så om et par år kommer der noget nyt, og uanset hvilket du køber nu, er det forældet allerede medmindre du spendere 15.000 og det regner jeg ikke med du gør
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 73
Du når at blive skør i hovedet, inden du er færdig. Medmindre det er en interesse.
Der er kun et rigtigt at gøre og det er at hoppe ned i den lokale radio/tv biks og se forskellen. For der er kæmpe forskel!
Uanset hvad du vælger, er skærmen om 2 år håbløst forældet. Yousee pusler med dvb-c2, Staten og branchen begynder langsomt at snakke om overgang til (Ligesom Boxer) At snakke dvb-t2 (Denne tuner er i de fleste skærme allerede idag) Og internet delen bliver opdateret hvert år.
Så gi dig bare god tid i forretningen. Overvej hvad du vil give for skærmen (For sælgeren vil helt sikkert sælge dig en der er minimum 2000,- dyrere, selvom han i virkeligheden ikke aner hvad han snakker om!)
sep 2013
sep 2013
Hjælp til fladskærm