{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til fladskærm
  • #2   5. sep 2013 Hæng mig ikke op på det, men det er noget med at Samsung eller Phillips deler vidst skærmen i 2, sådan at den ene halvdel er 100 hz og ligeså den anden. Dvs "billedekvaliteten" sådan set er 100hz, så det er egentlig bare for at røvrendedig dig til at tro du køber noget der er er bedre end det reelt er

• Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #3   5. sep 2013 Hej Jonas. Men 100hz er vil også fint , er det ikke? Har bare fået afvise at det skal være over 50hz smiley

• #4   5. sep 2013 Hvis du googler lidt finder du et mere kompetent svar. Altså jeg har læst både for og imod.

Men som udgangspunkt, så tror jeg ikke du skal hænge dig ret meget i det. Køb et tv med bevidstheden om du ikke skal have det ret længe. Udviklingen på det område går jo lynhurtigt, så om et par år kommer der noget nyt, og uanset hvilket du køber nu, er det forældet allerede medmindre du spendere 15.000 og det regner jeg ikke med du gør

• #5   5. sep 2013 Lad for gud skyld vær med at hænge dig i hertz.
    Du når at blive skør i hovedet, inden du er færdig. Medmindre det er en interesse. smiley
    Der er kun et rigtigt at gøre og det er at hoppe ned i den lokale radio/tv biks og se forskellen. For der er kæmpe forskel!

Uanset hvad du vælger, er skærmen om 2 år håbløst forældet. Yousee pusler med dvb-c2, Staten og branchen begynder langsomt at snakke om overgang til (Ligesom Boxer) At snakke dvb-t2 (Denne tuner er i de fleste skærme allerede idag) Og internet delen bliver opdateret hvert år.

Så gi dig bare god tid i forretningen. Overvej hvad du vil give for skærmen (For sælgeren vil helt sikkert sælge dig en der er minimum 2000,- dyrere, selvom han i virkeligheden ikke aner hvad han snakker om!)

• Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    sep 2013

#6   6. sep 2013 Hvorfor en ville i vælge a dem her?

profilbillede
  • Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    sep 2013

#7   6. sep 2013 ...

profilbillede
Kommentér på:
Hjælp til fladskærm

Annonce