Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP TIL FLADSKÆRM..
  • #1   17. nov 2008 guden 65kg buddybuildah . Ja og du ved tydeligvis INTET om det.

• #2   17. nov 2008
    Line R:

Budget?
    Forbrug? Film, spil, tv osv. Hvad bruger du det mes til? Hvad er vigtigt for dig?

• #3   17. nov 2008 Du skal ud i forretningerne og kigge og ud fra det beslutte dig hvad de syntes bedst om.

Jeg har selc to Sharp LCD skærme herhjemme på henholdsvis 37" og 46" og de er noget af det bedste til prisen hvis du spørger mange fagfolk.

• #4   17. nov 2008
    guden 65kg buddybuildah . Så fortæl mig hvorfor? Du ved jo intet om det, hvis du kommer med sådan en kommentar uden at begrunde.

• #5   17. nov 2008 guden 65kg buddybuildah . >> Hvis det er noget lort, hvordan kan det så være at Pioneer stadig er ubesejret i kampen meller LCD og plasma?

• #6   17. nov 2008 Martin J: Nemlig. Hvis man nævner Kuro vil enhver med bare lidt indsigt sige at det er den klare vinder.

• #7   17. nov 2008 Line R: Hvis du vil hjælpes, skulle du nok overveje at beskrive det bedre.

Jeg kan sagtens finde et til 3200 og et til 32.000.

• #8   17. nov 2008 Morten P >> Nemlig, men de er begyndt at få lidt problemer på markedet efter at der er blevet frigiver LED skærme i store størrelser også.

• #9   17. nov 2008 Martin J: Det bliver først et problem når OLED skærme ENGANG kommer. smiley

Plasma er pt det du får bedst billede med. Hvis vi snakker Pioneer.

Panasonic er value for money if you ask me. Nu blive begge skærme lavet samme sted, kun et plus. smiley

• #10   17. nov 2008 Morten P >> Har du set en LED skærm i aktion, sådan en er altså på højde med en Pioneer plasma, dog lidt dyrer, men hold kæft et godt billede og så en dynamisk kontrast på 1.000.000:1... Det er godt nok bare tal, men det er altså gode skærme og så fylder de ikke en skid.

• #11   17. nov 2008 Pioneer Kuro, er og bliver det ubesejret Plasma Skærm !
    intet mindre..

Og hvis vi snakker LCD skærme, hvorfor så ikk forsætte stilen, også anbefale Pioneer LCD skærme, som fåes i 32 " , 37 " og 46 " ..

SUPER billede..

Jeg må indrømme jeg er skuffet over de LED skærme.. :S
    Philips PES model, levere sku ikk et særlig godt billede, i forhold til Sony's X model..

• #12   17. nov 2008 Vil gerne have at det er en 42" ..

Vil ikke op i de 20.000 - 30.000, men er villig til at give mere end 3200 smiley

Havde tænkt lidt på omkring de 10.000, og havde overvejet at finde noget på wupti.com, hvor jeg også har fundet nogle der, for mig, ser fine ud? Men altså, ved intet om det?

• #13   17. nov 2008 Mads C >>Jeg var nu ellers rimelig imponeret over Sharp's nye XS1 serie, bedre billede end størstedelen af de LCD skærme man kan få og så er den kun 6 cm tyk på det tykkeste punkt, det er der vist ikke mange der man mache.

• #14   17. nov 2008 Kan anbefale denne her, det er den jeg har i 37" i soveværelset-

(link fjernet)

Men som sagt så tag ud og kig på tingene selv da der er lige så mange meninger som der er mennesker på jorden.

• #15   17. nov 2008 må indrømme jeg har ikke set Sharps.. Men Philips PES model, den er 4 cm på det tykkeste punkt, og ja.. virkelig skuffende.. smiley
    Æv, havde lige glædet mig sådan !

• #16   17. nov 2008 Martin J - tusind tak skal du have smiley

... vil stadig gerne høre flere meninger eller have konkrette anbefalinger hvis det er smiley

• #17   17. nov 2008 hvad med et 40" Samsung ?
    for 10.000 kan du næsten få deres topmodel..

hvordan får du dit tv ? Kabel, Parabol ?

• #18   17. nov 2008 http://www.flatpanels.dk/billeder/samsung6series-1l.jpg

• #19   17. nov 2008
    Mads C - jamen det lyder jo også meget godt? Kan du finde det et sted på nettet hvor man evt. kan købe det?

ehm. Jeg tror det er kabel? ;o) hehe.

• #20   17. nov 2008 Mads C >> Tog også lige fejl, en XS1 er 45 mm tyk.

Hvad er det for en Philips model der kun er 40 mm tyk på det tykkeste sted, syntes ikke jeg kan finde den.

• #21   17. nov 2008 Line R -

Yousee ?

• #22   17. nov 2008 Mads C - hehe. Føler mig lidt dum nu :b

Men ja, det er åbenbart kabel har jeg fået at vide nu.

• #23   17. nov 2008 (link fjernet)

Nu reklamere jeg lige for egne rækker..

• #24   17. nov 2008 Okay..

du kan nemlig i sådan et tv jeg har linket til, få Digital Kabel tv, eftersom der er den indbygget DVB-C Tuner, så når det Analog Signal lukker i 2012, så er du fri for at have en boks neden under dit fjernsyn.. smiley

• #25   17. nov 2008 Okay smiley

Forstod ikke rigtig hvad du lige skrev, men det lyder sikkert meget godt smiley

Kan du finde noget der evt er en smule billigere?

• #26   17. nov 2008 (link fjernet)

det der - er det godt? smiley

• #27   17. nov 2008 (link fjernet)

Eller det her måske? smiley

• #28   17. nov 2008 Vil helt klart anbefale Sony´en især til de penge !
    Og sørg nu for det er en W model du køber, ligesom den du linker til, og IKKE V.. W er deres go'e model.. smiley

• #29   17. nov 2008 Okay smiley

men tror du den er sådan okay-god? smiley

Måske et lidt dumt spørgsmål, men skal man sidde langt væk fra det, før det er ordentlig kvalitet, eller kan man godt sidde sådan forholdsvis tæt på? smiley

• #30   17. nov 2008 Mads C >> Hvor blev det link af til den Philips skærm der kun er 40 mm tyk på det tykkeste sted af?

• #31   17. nov 2008 Line R -

altså det afhænger jo af, hvad for et signal du sender ind i tv'et.. smiley
    Hvis du f.eks får Digital Kabel Tv, bliver billedet bedre, end normal.. smiley

Martin J -

Sorry, kommer liiige om 2 sekunder.. smiley

• #32   17. nov 2008 (link fjernet)

• #33   18. nov 2008 Mads C - Hvis det nu bare er almindeligt kabel-tv, er billedet så dårligt?

• #34   18. nov 2008 Line R -

Vil ikke sige dårligt..
    Men ja.. vil sige med Sony'en får du det bedste billede med alm kabel tv.. smiley

• #35   18. nov 2008 Okay smiley

tusind tak for hjælpen!! smiley

Kommentér på:
HJÆLP TIL FLADSKÆRM..

Annonce