{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Camilla V
Camilla V
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 76

plasma fladskærm {{forumTopicSubject}}

hey tænkt på at købe et tv det er 42 tommer og lidt info

HD-RDY 42" Plasma tv fra LG med XD Engine til en rablende vanvittig pris!
Dette HD-RDY 42" Plasma tv fra LG er udstyret med XD Engine der væsentligt forbedrer billedkvaliteten så billedet får mere fylde, skarphed og mindre støj. Med dynamisk kontrast på 15000:1 samt Virtual Surround Sound der simulerer surround gennem de indbyggede højtalere.

virker det til at være et fint fjernsys

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  plasma fladskærm
  • #1   2. nov 2008 Nej

LG er slet ikke med i fronten mht bedste Plasma TV.

Køb et Panasonic TH42PX80, det koster cirka 6000kr og er bedste TV til prisen.

Du skal over i noget Pioneer for at finde et bedre.

Er der tvivl så spørg på recordere.dk og flatpanels.dk

• Camilla V
    Camilla V Tilmeldt:
    jan 2008

#2   2. nov 2008 okey den skal ozz ha full HD da jeg skal bruge den til playstation 3

• #3   2. nov 2008 Læste ikke lige det hele, men med det Plasma, min kammi ha et 50" samsung som er et par måneder gammelt.
    Det har det med at icon'erne brænder sig fast i skærmen, særligt så'n som discovery som ikke er gennemsigtigt.. Hver gang der så er lyst oppe i det område kan man skimte mærket... Ellers super godt billede...

• Camilla V
    Camilla V Tilmeldt:
    jan 2008

#4   2. nov 2008 eller den her, det er en LCD

42" HD-RDY LCD tv med fremragende billede og lyd i et moderne og flot design til en CRAZY PRIS!
    42" HD-RDY LCD tv med Pixel Plus II HD for naturlige og rolige bevægelser. Incredible surround giver en fremragende lydoplevelse. Masser af tilslutningsmuligheder heriblandt 2xHDMI, 2xScart, S-video Pc-input.

• #5   2. nov 2008 Smid da et link til stedet du ser det;-)

• Camilla V
    Camilla V Tilmeldt:
    jan 2008

#6   2. nov 2008 (link fjernet)

• #7   2. nov 2008 jeg har philips 50" og det kører super godt, og PS3 kører det os ekstremt godt. havde først et samsung 50" men det brændte sig fast og billedkvalitet var virkelig dårlig, så købte jeg 50" philips og det spiller bare smiley

• Camilla V
    Camilla V Tilmeldt:
    jan 2008

#8   2. nov 2008 okey hvad var prisen på den og har du måske et link hvis du har købt den på nettet ?

• #9   2. nov 2008 (link fjernet) - prisen er lidt høj, men det er ihvert fald rimelig godt tv. smiley

• Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 391
    #10   2. nov 2008 Du siger det skal være FULL HD, men alligevel er alle dem du nævner kun HD READY.. smiley

HD-RDY = HD Ready

• Camilla V
    Camilla V Tilmeldt:
    jan 2008

#11   2. nov 2008 ja sry smiley havde ikk lige kikke det helt i gennem smiley

• Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 391
    #12   2. nov 2008 Mu ved jeg ikke hvor mange penge du vil bruge..

Men går selv og overvejer dette fjernsyn:

http://cinemagic.dk/shop/pioneer-pdp-lx5090-4143p.html

For man kan jo lige så godt købe ordenligt første gang smiley

• Camilla V
    Camilla V Tilmeldt:
    jan 2008

#13   2. nov 2008 det ser rigtig fint ud, men så mange penge har jeg ikk lige til det smiley

• #14   2. nov 2008 jeg skal have Full HD for det kan jeg også lægge mærke til med 3 meters afstand til skærmen...

NOT

• #15   3. nov 2008 Hehe Korrekt srchi.

Hvis jeg var tråd starteren ville jeg enten suse ind på et af de to fora jeg nævnte før, eller suse ind i Tapeconnection og få lidt rådgivning.

• #16   3. nov 2008 Blackic E

nemlig, for det vil hurtigt gå op for en at Full HD er en rigtig god ting, hvis man får noget ud af den...

PX80 er et af de bedste fjernsyn til prisen pt. og det er alligevel et stykke tid siden det er udkommet.

Nåmen. Camilla tag et kig på flatpanels og du vil modtage en meget bedre vejledning. Husk at fortælle på forummet hvad fjernsynet skal bruges til....

Kommentér på:
plasma fladskærm

Annonce