{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

Det er sku vigtigt! {{forumTopicSubject}}

Hej Tøser!!!!

Er der nogen af jer der har prøvet at være så gode veninder med en anden at man faktisk vokser fra hinanden, og man går fra at se hinanden hver dag til aldrig at se hinanden, over en længere periode...

Da jeg gik i Gym havde jeg det sådan med min bedste veninde. Så da vi blev færdig flyttede vi langt fra hinanden for at følge vores drømme og viderudannelse og sådan og der gik faktisk 4 år før jeg hørte noget til hende igen.

Har lige fået mail fra hendes mor, hun ligger på en rehabiliterings klinik fordi hun er manio depressiv og er blevet afhængig af hendes lykke pille som ikke længere kan hjælpe hende med hendes humør....

Fuck det er trist! Har det mega meget som om at jeg kunne have hjulpet hendes hvis bare jeg havde været der for hende.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er sku vigtigt!
  • #1   17. aug 2009 Du kunne ikke have gjort noget .. Det er en sygdom - og den kan ramme alle (selv folk der faktisk har et godt liv) ..
    Det er trist hun har det sådan og hvis du har lyst og overskud synes jeg du skal genoptage kontakten - men det er helt op til dig .. Ikke noget du er forpligtet til ..
    Det er naturligt at folk vokser fra hinanden - specielt når man flytter langt væk fra hinanden samtidig ..

Kommentér på:
Det er sku vigtigt!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce