{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

Det er sku utroligt. {{forumTopicSubject}}

Ja når man følger bare en smugle med og her tænker jeg i alle de natur brande som kun bliver være år for år - nu læste jeg om en større brand oppe i syd Norge og hvor den er tæt på et Atomkraftværk (der skrives dog at det ikke sku være i fare) og samtidigt læste jeg om en større brand i Italien + at der tales om en ny hedebølge i Spanien og jeg under mig over at verden ikke tager den stigning i naturbrande mere seriøse + der jo nok er mange naturbrande vi slet ikke høre om og så kan jeg da lige fortælle at der må løbe en lokal pyroman rundt i Slagelse der har været x-antal påsatte brande inden for få dage.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er sku utroligt.
  • #2   10. jul 2022 Annella nej da Slagelse er verdens midtpunkt - verdens navle smiley

• #5   10. jul 2022 Jojo det er skræmmende at vi mennesker ikke vil se alvoren i det og jeg vil uden slinger i valsen sige at klimaforandringerne også er en årsag til at det kun bliver være og tror at vi er nået den ene af de grader forskerne taler om og den gør også en forskel og tænk at vand koger omkring de 80-90 grader og som jeg skriver ku den ene grad gøre en stor forskel på hvordan kaos kan se ud.

• #7   10. jul 2022 Jojo sjovt du siger det men jeg holder også øje med træerne og ligeså alt det grønne og ja jeg kigger på vejret dagligt og med tanken om hvor mange gange der har været talt om at vi vil ku få ekstremt vejr og der så intet sker andet end 10 minutters regn - tænker jeg på Peter og Ulven da det er svært at tage alvorligt.

• #9   10. jul 2022 Tænk at Grønland var grøn engang....her er en grafisk, som det kunne se ud for 2.5 millioner år siden - før mennesker, før forurening ifølge forskere.

profilbillede
  • #10   10. jul 2022 Jojo vi er alle vigtige og kun ved at stå sammen kommer menneskeheden over den bakke smiley

• #11   10. jul 2022 Polysl jaaa men der var jo en årsag til at alle dinosauruserne døde og nu er vi over 8. milliarder mennesker på jorden og spørgsmålet er hvor mange der er plads til - hvor mange munde jorden kan mætte om der er vand nok og hvis jeg var jordens overhoved vil jeg lave en fødepolitik - grim tale men nogen skal jo sige det.

• #12   10. jul 2022 Leon

Man får aldrig gennemført en fødepolitik i Afrika da mange er katolske, Eneste løsning er at stoppe støtten - så tager naturen sin del. Det er bindegalt at de boller og får fra 5 til flere som de ikke kan forsørge - men så håber de jo at madvognen køre forbi, hvor der står en 5 stjernet kok - man skal jo passe på de krølhårede.

Jeg fatter ikke, at man stadig efter mere end 50 år, poster penge i det sorte hul.

regeringer i Afrika er glade, så behøver de ikke at gøre noget, de kan bare sidde og tælle sedler som ikke kommer deres befolkning til gode - for de har jo også NGO'er som jeg anser som idioter - som kan gå hjem når de har delt mad ud, bygget en brønd med en pumpe eller en skole - de ser slet ikke, at det hele er væk næste dag.

Stop nu for fanden med den hjælp til det sorte hul.

• #13   10. jul 2022 Polysl jeg kan godt forstå din tale og nu har jeg jo haft 2 børn i Afrika i over 10.år og de er blevet voksende og jeg har haft et Børnehjemsbarn fra Rumænien og hun var sku så glad og sød - men alt har en ende også selv om jeg forsøger at gøre en lille forskel i Danmark.

• #14   10. jul 2022 Leon

Det kan godt være, men jeg anser det møg hul som Afrika som et sort hul som suger alt til sig - hvis man skal tænke i atomiske tanker. Det er vildt korrupt. - man har grupper som stjæler nødhjælpen og sælger det på det sorte marked. Det lort gider jeg ikke støtte. FUck dem.

• #15   11. jul 2022 Polysl ja og med tanken om den rigdom Afrika stadigt besidder burde de ikke mangle midlerne til at ku betale sig til alt det de mangler olie - guld - diamanter og andet sku ku klare det.

Kommentér på:
Det er sku utroligt.

Annonce