{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Hvordan holder jeg kamera varmt? {{forumTopicSubject}}

hej da jeg skal på skiferie i uge 3 og gerne vil have mit eos 400 d med.. har jeg hørt at den bruger batteriet i løbet af ingen tid pga. kulden.. derfor vil jeg hører om det er muligt at købe noget omslag der kan varme det eller om i har nogle gode gør det selv løsninger.

Desuden vil jeg lige hører om hvordan batteriet har det med kraftig sol da jeg om en uge tager 3 uger til filippinerne for at holde jul og nytår.. det er jo sommer dernede.. håber i kan hjælpe..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan holder jeg kamera varmt?
  • Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 701
    #1   2. dec 2009 Batteriet har det fint med sol. Varme gør det ikke så meget. Mener de er sat til maks 50-60 grader. Tænk, og lad være med at stille det i forruden på en bil og gå derfra, det bliver alt for varmt.

I sneen kan du lægge det i en taske, så er det fint beskyttet mod kulden. Har du to batterier så tager du det ene ind i inderlommen på din jakke, og skifter ofte mellem de to, så holder batterierne sig varme..

• #2   2. dec 2009 Batterier holder længere af kulde. Har du aldrig puttet batterier i køleskabet?

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 701
  • #4   3. dec 2009 Som Anders siger, opbevar batteriet tæt på kroppen. Du skal også være opmærksom på at din LCD skærm på kameraet kan blive langsommere til at vise dine billeder, og måske endda fryse billedet når det bliver koldt. det kan du med fordel også forsøge at lægge ind til maven eller lign, hvis du har kameraet om halsen.

• Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Svar: 3
    #5   10. dec 2009 Umiddelbart tror jeg ikke du vil opleve de store problemer i sneen... Har selv brugt mit kamera på skituren, den ene dag med batterigreb og dagen efter uden, men med et ekstra batteri i inderlommen. Som Anders og Christian siger, hold det ekstra batteri ind til kroppen. Jeg fik dog aldrig brug for det ekstra, på trods af omkring 300 billeder...

Eneste "problem" jeg stødte på, var når den naturlige tørst opstår og man sniger sig ind på en af de skumle. Alt dugger til på kameraet, så gør dig ingen forhåbninger om at tage billeder indenfor, hvis du lige har haft det med i sneen!! smiley

Kommentér på:
Hvordan holder jeg kamera varmt?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce