Hvordan holder i jeres træning? Hvordan holder i jeres træning?
Hej baboom.
Jeg står i den situation at jeg gerne vil tabe mig nogle kilo. Sidste år mistede jeg min hest, og har siden da meldt mig ind i et fitnesscenter. Mit problem er bare at jeg har enormt svært ved at holde min træning ved lige, simpelthen fordi det keder mig helt enormt!
I min hverdag spiser jeg sundt, men da den også er ret travl pga. Gymnasiet, hvor jeg går i 3.g, samt mit arbejde, så bruger jeg det oftest som en undskyldning til at undgå træningen. Jeg må indrømme at jeg er lidt på bar bund, mht hvad jeg skal gøre, da jeg har mistet lysten til at træne.
Så mit spørgsmål til jer lyder; hvad gør I for at holde motivationen ved lige?
og hvordan får I det til at passe ind i jeres måske travle hverdag, uden at gå rundt med dårlig samvittighed, fordi der så er noget I tilgengæld ikke når?
På forhånd tak
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 1.012
sep 2011
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 176
Jeg er totalt indforstået med, at det er dårlige undskyldninger der gør jeg ikke får trænet.
Chris: alt løb for mig er bandlyst pga. En skade i begge ankler, og jeg cykler meget i forvejen
sep 2011
dec 2007
Chris: Det må jeg lige undersøge, om det er i mit område
jan 2007
Følger: 12 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 25 Svar: 506
Får dårlig samvittighed hvis jeg springer flere dage over.
Det er mere end hobby end et redskab til at tabe sig for mig. Det interessere mig at opnå resultater og spise sundt. Det har det dog ikke altid gjort. Men nu er det en vane.
Træner oftest sammen med nogle som er længere end jeg er. Det motiverer mig meget.
apr 2007
Følger: 1 Svar: 159
Du kan evt. finde noget du vil træne op til, et løb, konkurrence etc.
jan 2009
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 60
Når du står op, kig på din krop i spejlet, se om der er noget du vil forbedre og fokuser på det område med høj intensiteten under træningen, hvor efter du vil ha en vidunderlig følse af awesomehed! ;´) Og hold dig mål rettet, ved og gøre det om og om igen på andre områder på kroppen, sæt dig små mål og nå dem!
dec 2007
Casper S: Jeg er udemærket klar over hvordan min fremtid vil se ud mht. hverdagen. I mit indlæg påpeger jeg blot, at det kan blive en smule hektisk når jeg har sent fri, skal lave afleveringer, lektier og har to jobs oveni
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 159 Svar: 951
maj 2011
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 569
Få lavet et kort og effektivt program for at bringe tiden ned.
Find en bekendt at træne med. Det skal ikke være en ven, da der så går snak i det.
Jeg har fået det som vane at træne og bliver hyperaktiv og kan ikke sove, hvis jeg ikke får gjort det. Og så sover man bare pisse godt efter hård træning
Hvordan holder i jeres træning?