Den Eneste Ene? {{forumTopicSubject}}
Jeg har gået med denne her tanke i lan tid nu og for at være ærlig fra starten af som jeg altid er i mine indlæg, så er der ikke noget der hedder. Den eneste ene i dag. Der ikke en som man kan sige. Han/hun er den jeg vil dø for! Eller stole på med mit liv! Eller Blive sammen med til mit liv's ende!
Den her snak kommer af både gode og dårlige oplevelser med tidligere forhold og gennem tiden's forløb. Snakken kommer fra egen erfaring og mine nærmeste venner/bekendtskab.
Tror i på, at den ny tid er som den gamle tid. At to mennesker finder hinanden og forbliver sammen til livet's ende..?
Jeg tror det næppe, da det er så nemt at skride fra hinanden i dag og bare pga. en lille ting bliver et forholdt fuck'd up..
På forhånd TAK! Være ærlige i jeres svar, tak ;O)
jul 2009
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 248
jeg har været igennem et utal af forhold og heller aldrig troet på "den eneste ene" men er hoppet over i den anden lejr nu, hun er min eneste ene..
Jeg havde givet totalt op på forhold og havde bare en "kæreste" jeg boede med og havde sex med, men der var sq ikke nogen følelser med det, men det ændrede sig totalt med min nu forlovede...
som Phil Collins synger "you cant hurry love, you just have to wait"
Men giver dig ret, det er blevet for nemt at komme ud af ægteskab, og folk er alt for ligeglade med hinanden og knepper udenom osv, det er sq skammeligt..
jun 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 28
Pure, jeg glad for at høre, at der andre derude som kan finde den såkaldte eneste ene. Jeg synes personligt ikke, der noget der skal hedde det.
Der vil self. altid være en som man vil elske meget højt og holde af og gøre alt for, men at der aldrig komme en eneste overvejelse om at gå¨fra hinanden pga. en del pres af de problemer, de nu kommer i eller andet, så vil jeg sige, at det er et falskt forhold. Og når sådan nogle overvejlser/tankere kommer til en, så bliver det til noget større at tænke på også ender det tit i, at de forlader hinanden og lader problemerne ligge. Det sker hverdag og det i både vores blandt danskere og os andengenerationsindvandrere.
Plus, som du også nævner og jeg self. har også gjort opmærsom på. Det meget nemt at blive skilt idag. Det umuligt at fatte, men desværre, er det...
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 40
Du må bare blive ved med at prøve og skifte indtil du finder den rette for dig, alt andet er spild af tid ;o))
jun 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 28
Den Eneste Ene?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside