{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.235 visninger | Oprettet:

Den eneste ene ? {{forumTopicSubject}}

findes den eneste ene ? jeg vil bestemt mene at den gør, for hver gang jeg ser mine forældre ved jeg at de er "deres" eneste ene. Jeg er den slags fyr der tro på skæbnen, kærlighed ved første blik og er klar en håbløs romantikker.

Hvor mange af jeg her inde tror, på skæbnen, og den eneste ene, som jeg gør ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den eneste ene ?
  • #1   18. maj 2012 Lad os antage at din hypotese holder med den "eneste ene"... Hvad vil du gøre hvis du så ikke møder hende? Nøjes? For med den eneste ene må du mene THE ONE, hvilket kan være hvem som helst, hvis man laver regnestykket er chancen for at finde hende nær nul... Så NEJ jeg tror der er masser af eneste ene'er derude, og ja man må "nøjes" på nogle punkter smiley

• #2   18. maj 2012 Jeg tror på den eneste ene smiley

Efter at have set min farmor og farfar, som har været sammen lige siden deres folkeskole, Ja så har jeg fået præcis samme holdning som dig.

Lige pt. er jeg kærester med en fantastisk pige, som jeg har kendt siden jeg var helt lille og gået i folkeskole med, hvor vi derefeter blev kærester i 9. klasse til nu, hvor jeg går i 2.g og skal til at starte i 3.g

Ja rettere sagt, så er jeg blevet kærester med min bedste venninde, forholdet var aldrig planlagt, det kom bare helt af sig selv. nu efter godt og vel at have været kærester med hende i over 2 år. Så er vi begge 2 stadig, som et helt ny forelskede kæreste par. Ved godt det måske lyder til at være lidt tidligt, men ja jeg ser squ en fremtid i hende, der er ingenting vi skjuler for hinanden, og vi bakker hinanden op til hver en tid. Jeg er stensikker på jeg aldrig finder en pige som hende igen.

Efter at have set min farmor blive knust af at miste hendes livs kærlighed, så tror jeg på at kan lade sig gøre. Det at høre min farfar og farmor har været sammen siden deres folkeskole, er det der driver tanken om at min nuværende kæreste, kan være den eneste ene og at skæbnen førte os sammen.

• #3   18. maj 2012 Dennis L En dejlig sød lille historie du kom med der, mange tak for den smiley og dejligt at vi deler den samme synspunkt

• #4   18. maj 2012 Karakter-Giveren. Jeg er helt med hvad du mener, og du har sikkert ret smiley

• #5   18. maj 2012 jeg gør!det har jeg gjort i snart 11 år. gik rundt om et hjørne og blev mødt af et stort skævt bøllesmil og har været fucked siden:)

• #6   18. maj 2012 Female Bandit - Endnu en solstråle historie takker for den smiley

• #8   18. maj 2012 ** Calla** det var da godt nok træls

• #9   18. maj 2012 Jeg gjorde på et tidspunkt og i 6 år troede jeg også at det var hende jeg var sammen med.... Men det viste det sig så at det var det ikke alligevel.....

• #11   18. maj 2012 Det tror jeg ikke der gør.

Forklarer det i morgen engang.

• #12   18. maj 2012 Nej da.

• #13   18. maj 2012 Var sikker på at hende jeg brugte 12 år af mit liv på var den eneste ene, det var hun så ikke den lille utro køter.

• Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #15   18. maj 2012 Ja. Jeg er sammen med.min.eneste ene. På 9år nu. Mødtes i biografen tilfældigt, har været kærester siden. Og ja han er min eneste ene. Ingen af os kan fungere uden den anden.

• #16   18. maj 2012 Det går over end tiden Louise smiley

• #17   18. maj 2012 Tror heller ikke på den eneste ene..

Er sikker på det er skæbnen der gør, at man finder sammen med en, hvor det hele bare går op i en højere enhed smiley

• #18   18. maj 2012 selvf. findes den eneste... har fundet min og er nu gift og har 2 unger sammen... om under 1år køber vi også hus sammen... har været sammen i snart 10år

• Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    jan 2012

#19   18. maj 2012 Martin j: nej det gør det ikke. De ting vi har sammen er ubeskrivelige. Det til døden os skiller.

• #20   18. maj 2012 Louise h - godt verden ikke kun består af så positive og godtroende mennesker som dig... For så ville verden da være et Latterligt sted.

• Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    jan 2012

#21   18. maj 2012 John, du velkommen til.at synes jeg er latterlig. Har det ikke mindre godt af det. Og hvis vi alle var så negative som dig ville mennesket ikke eksistere.

Hav en dejlig dag folkens.

• #22   18. maj 2012 Dejligt at se at folk her inden tror på det samme, men samtidig kan man være uenige for mennesker er anderledes smiley Og ja hav en dejlig dag alle sammen, jeg takker for de gode indputs smiley

• #23   18. maj 2012 At tro at der findes en eneste ene, og samtidig tro på skæbnen, er en ignorant opfattelse.

I og med at man tror på skæbnen, accepterer man samtidig at man ikke har reel indflydelse på sit liv og sine handlinger, for man vil tro på at alt er bestemt på forhånd, og man vil dermed fralægge sig ethvert valg man kan foretage sig i livet. Alle beslutninger og valg du tager, vil være forudbestemt og dit liv er dømt til at følge den tråd, som er blevet spundet i skæbnens navn, og du kan ikke gøre noget for at ændre på det.

Tanken om at der er en eneste ene, er, omend hvor romantisk det virker, som sagt en ignorant indstilling til kærligheden. Der vil være tusinder, måske titusinder eller flere som du ville kunne leve lykkeligt med hele dit liv, og måske finder du en af dem, eller også gør du ikke. Men at tro der kun er en person i verden der er "ment til dig på forhånd", er at begrænse sig selv. Du kan måske finde en du kan leve lykkelig med i ti år, men så slutter det. Eller du kan finde en du kan leve lykkeligt med i 30 år før det slutter. Men for at finde den eneste ene, ville du skulle prøve at have et forhold med alle mennesker, før du ved hvilken der er den rigtige.

Alle forhold har noget specielt i sig, ellers ville man ikke have et forhold sammen. Og det kan føles så specielt, så man kan tro det er nu man har fundet den eneste ene. Men så snart man sætter den titel på sin partner, og overgiver sig til den tro, vil man begynde at lukke øjnene for eventuelle problemer eller andre negative ting og finde sig i dem fordi ens partner jo er "den eneste ene", i stedet for at komme videre og finde en ny partner og være glad i sit liv.

For nogle mennesker lykkes det at være sammen med samme partner, lykkeligt, i mange år, måske hele livet. Og det kan jeg kun være glad for på deres vegne, men det er indbildsk at tro at der er kun er en udvalgt partner til en.

bo S har ret, når han siger at mennesket er bygget til at forplante sig, derfor kan mænd sprede deres sæd ret hyppigt, og en kvinde kan føde mange børn igennem sit liv. Det er tydeligt at mennesket er udviklet til at formere sig, og ideologier som monogami og kærlighed er moraler udviklet løbende, da mennesker blev mere intelligent og lagde flere og flere instinkter fra sig.

• #24   18. maj 2012 Den eneste ene findes da ! Til sommer er det 10 år siden vi blev kærester, 9 år siden vi flyttede sammen, 5 år siden vi købte hus, 4,5 år siden vi fik en lille hund og 6 måneder siden vi fik en lille dreng.

Uden tvivl den eneste ene - måtte igennem mange inden ! Men det var vejen værd !

• #25   18. maj 2012 Et liv du kunne have haft med mange andre mennesker. Du har bare fundet en ud af de nærmest uendelige personer som det er lykkes dig at skabe en tilværelse med.

• #26   18. maj 2012 Overhovedet ikke. Jeg tror man kan finde personer, man kan have et godt og lykkeligt liv med - men jeg tror ikke på, at der kun findes én.

• #27   18. maj 2012 fuck hvor ville jeg dog ønske at verden KUN bestod af mennesker som Louise.. for hvor ville det dog være et dejligt sted, istedet for alle i bitre sure mennesker der føler stig trådt på og nu har behov for at svine en pige der faktisk er glad for hvad hun har...

• #28   19. maj 2012 næh det gør jeg ikke.

Men min klud med kloroform og snor.
    Hjælper mig da lidt med i og finde hende.

• #29   19. maj 2012 Jeg tror ikke på den eneste ene

Og et eller andet sted, så ville det da være kedeligt, hvis det nu var sådan, for så er der jo ikke noget at arbejde for i forholdet. og hvis der kun findes en enkelt derude til sig, så er der sgu da mange mennesker på jorden der er ekstrem heldige hva! smiley

Man vælger den bedste ud fra det udvalg man nu har fundet og den som også vil en selv. Så handler det om hvor god man er til at udvikle forholdet sammen.

Og jeg er forlovet og har kommet sammen med min kæreste i 4 år nu.

• Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    jan 2012

#30   21. maj 2012 At finde den eneste ene kan fa være tidsbestemt..man.ændrer sig. Men hvis man ikke tror på. Der findes "den eneste ene" så betyder det jo man aldrig bliver tilfreds og slår sig til tåls.

Jeg ville aldrig NØJES med en mand. Aldrig. hvis jeg ikke kunne få ham jeg ville have ville jeg ikke have en anden.

Og nu kører vi på vores 9år. Vi har tre børn.under fire år og fire hunde plus diverse. Og vi er stadig som nyforelsket. Og ingen skal nogensinde diktere om.den eneste.ene findes. I.min verden gør den.

Jeg håber for alle der søger den.eneste.ene.at i finder den!!!

• #31   21. maj 2012 Jeg har været fuldt ud tilfreds med mine ekser, og jeg har fuldt ud accepteret at der var en chance for det ikke varer evigt. På samme måde som jeg vil acceptere det næste gang jeg får en kæreste.

Jeg vil nærmere sige at du lever i en urealistisk drømmeverden, og jeg er spændt på din holdning hvis det viser sig jeres forhold ikke holder. Hvilket jeg håber det gør, og jeg ønsker jer alt lykke i fremtiden, men jeg deler ikke din overbevisning og valg.

• #32   21. maj 2012 Og hvordan vidste du at din fyr/mand var din eneste ene? Lige da du mødte ham? Ellers måtte du jo have "nøjes" med ham indtil du fandt ud af han var din "eneste ene".

• Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    jan 2012

#33   22. maj 2012 Lolwut: faktisk, første gang vi så hinanden var foran biografen, ingen af os så filmen. Kun hinanden. Dagen efter mødte jeg ham igen, og vidste ham ville jeg have. Han troppede så op med den største røde rose. Siden har vi været kærester. Han ville have mig lige så meget som jeg ville ham. Ingen af os.kan tænke tanken om at få en anden. Og tanken om vi en dag ikke skulle være sammen, den tid den sorg. Men endnu har vi begge lyst/ følelsen osv om at det for altid.

Og jeg har ikke nøjes of taget den næstbedste. Næ det ham og kun ham jeg vil have. Så må verden og baboom tænke sit.

• #34   22. maj 2012 Jeg tænker mit i hvert fald, for det lyder som om du har nøjes indtil du mødte ham. Eller han var måske din første kæreste, det er en mulighed.

"Den tid den sorg" - Så du anerkender der er en chance for det ikke holder for evigt?

• Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    jan 2012

#35   22. maj 2012 Han er ikke min første kæreste.

Man skal aldrig sige aldrig. Folk ændres, men tror stadig på det kan vare evigt. Et forhold er ikke kun optur. Men man skal kunne takle dårlige perioder sammen. Være åbne og tale.sammen. Den dag kommunikationen stopper dør forholdet.

• Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    jan 2012

#36   22. maj 2012 Det første.du skrev. Jeg blev forelsket i mine x er. Men da jeg. Temmelig hurtigt opdagede at det ikke var.nogen.der var.noget sluttede jeg det. Jeg har ikke haft den følelse, eller den der kærlighed ved førsteblik med andre.

• #37   22. maj 2012 At finde den eneste ene, kommer vel også an på hvor mange krav du selv stiller?
    For de personer som lever længe sammen, går ikke op i de samme værdier, som dem fra "for lækker til love" smiley Måske et dårligt eksembel?
    Men, der går de op i for mange ting, og dog de forkerte syntes jeg selv.
    Hvis du stiller for mange krav, så er chancerne i hvert fald = 0.

Jeg har før, efter min egen mening og smag, været sammen med en pige, som virkelig var "model look", hvis man kan kalde det, det. Men det holdte 1år, da hun virkelig ikke var min type personlighedsmessigt.

Men hvis man ser ordenlig på tingene, kan du syntes en pige er lige så smuk, med hendes udstråling end sådan en som jeg beskrev længere oppe. Så lad hver at stil for mange krav, så skal den eneste ene i hvert fald nok findes smiley

• #38   22. maj 2012 Louise, hvad vil du gøre hvis jeres forhold ikke holder? For så er han ikke din eneste ene alligevel. Vil du finde en ny "eneste ene", eller holde fast i jeres fortid resten af dine dage og stadig se ham som din eneste ene?

Det er måske negativt tænkt, men lad os nu antage at det går i vasken.

Men dine ekser, som du var forelsket i, har du troet de var den eneste ene, eller kunne du godt nøjes dengang? Jeg citerer: "Men hvis man ikke tror på. Der findes "den eneste ene" så betyder det jo man aldrig bliver tilfreds og slår sig til tåls.

Jeg ville aldrig NØJES med en mand. Aldrig. "

Så er det forkert opfattet at du kunne nøjes dengang, og at du i virkeligheden bare blev så betaget af din fyr første gang du så ham, at du gav ham en chance og senere fandt ud af han har potentiale til at være din "eneste ene", så det kalder du ham nu?

• Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    jan 2012

#39   22. maj 2012 Hvis det en dag skulle gå i stykker, så har vi haft en fantastisk tid sammen og om jeg finder en ny. Det må tiden vise.

Angående mine xer, har jeg jo.ikke nøjes når jeg stopper forholdet når jeg lærer dem at kende.bedre. Jeg var ung.

Min mand har jeg kaldt min eneste fra.dag et og kalder ham det stadig.

Udtrykket eneste ene.dækker altså ikke at der kun er en på verden for.en. Den.dækker når man en sjælden gang.finder noget der er så fantastisk at det svært at.nævne ord. Der er sikkert flere i verden man.passer sådan sammen med, det ikke til at sige. Har ikke.behov for at lede.

Nå men.nu vil jeg bruge min.tid på noget andet lolwut. Forskellige.meninger har vi da heldigvis lov at hav. Hav en.dejlig dag og nyd det dejlige vejr.

• #40   22. maj 2012 Jeg har ikke flere spørgsmål, du besvarede selv de sidste jeg havde.

Men jo tak, og i lige måde.

• DM B
    DM B Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 48
    #41   23. maj 2012 Den eneste ene = At være Fucking Ærlig

ellers går ens forhold aldrig...

• #42   23. maj 2012 Kender nu ingen forhold som ville gå i længden ved at gå at være uærlige smiley

• DM B
    DM B Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 48
    #43   23. maj 2012 jeg kender et par, hvor hun seriøst, udnytter hver en chance.. desværre manipulere hun med ham...

Derfor siger jeg det

• #44   23. maj 2012 Det var netop derfor jeg skrev "i længden" ind i min text smiley

• #45   27. maj 2012 jeg tror på det.

desværre er den tid nok slut, i det senmonderne samfund.

Kærlighedsmæssigt ville jeg sgu heller være blevet født i det traditionelle samfund.:(

• #46   2. jun 2012 den eneste ene er så meget sagt hmmm ved ikke måske lidt blandede følelser. jeg har kendt min kæreste i 6½ år vi har været sammen 6 mdr nu, fra start jamen jeg faldt pladask jeg var solgt, han var bare speciel, men dengang var vi begge unge og ville ikke binde os, men efter et år uden at være sammen med andre mødte han en anden tættere på hvor han boede, og hun kunne give ham den nærhed tryghed som jeg ikke kunne i hverdagene.
    de var sammen i 5 årfik en datter efter blot 1 år, jeg var ødelagt, men kom videre fik selv en søn 2 år efter og 1 år efter igen fik de endnu en lille dreng, deres forhold var meget on off.
    vi måtte ikke snakke sammen for hans dame, så når chancen bød sig, var vi sammen.
    han turde ikke gå fra hende tanken om ikke at skulle være sammen med sine børn hver dag skræmte ham.

men nu vi sammen har 3 børn i alderen 2,3,4. kunne ikke forstille mig at ungerne ikke var der heller ikke hans.

elsker dem og de mig, og jeg deres far af hele mit hjerte og jah jeg vil leve resten af mit liv med ham.

MEN er os realist ved det (kan) gå i stykker HÅBER det ikke men chancen er der altid.

jeg vil nyde hver dag med ham og håbe det aldrig sker, men hvis det sker, skal jeg os nok komme videre, og jah finde en anden at dele glæder med så det bare et nyt eventyr.

Elsker min kæreste elsker vores liv både i medgang og modgang, han er min bedste ven, med ham kan jeg være mig og jeg skal ikke være bange for at sige min mening.

han gør mig glad MEN det gjorde de andre os da det var godt smiley

Kommentér på:
Den eneste ene ?

Annonce