{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.282 visninger | Oprettet:

Synes om ideen??? {{forumTopicSubject}}

Hey everybody

Ville egentligt bare lige hører hvad i synes om mit kommende projekt??

Skal have en drage lavet på skulderbladet... Den skal så spy ild som bliver lavet om til tribal. Tribalen skal så gå en smule op af halsen og ned over brystkassen og lave en "ramme" rund og korset (det som jeg har nu på brystkassen). Udover det skal tribalen gå ud over min overarm og ind på undersiden af overarmen hvor den skal lave en ramme til teksten FRATERNITAS som skal skrives der med nogle speciele bogstaver. Tribalen på oversiden af overarmen skal så have en form for fyld i. Du ved hvor der nærmest er et billede inde under tribalen hvor man ser ind til billedet gennem tribalen. Der skal der så være en viking med en dansk amulet hængende om halsen. Det skal repræsentere min stolthed over Danmark. Armuleten skal bare dannebrog og det skal være det eneste farve i hele tusen. Fraternitas betyder broderskab og det skal repræsentere mit bånd til brødrene. De får formentlig også en tusch med Fraternitas blandet ind i på en eller anden måde når de bliver gamle nok.

Hva synes i om den ide?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Synes om ideen???
  • #1   23. jan 2010 Lyder som det kan blive monster fedt hvis det bliver lavet på den rigtige måde smiley

  • #2   24. jan 2010 Beskrivelsen var skrevet til en kammi før jeg kopieret den herind.. så hvis den er skrevet til "du" så er det derfor smiley og stavefejl er gratis...

    Tusind tak Kat smiley Startede bare med korset men så fik jeg blod på tanden og ovenstående beskrivelse er også resultatet af lang tids tænken og søgen og tænken og tegnet smiley Men tror også resultatet bliver det bedste når ideen er gennemtænkt... Korset havde jeg i tankerne siden jeg var 15 og hvis man ser på de første skitser jeg lavede og hva det endte ud med er det slet ikke det samme...

    Tomsens pige: Ja det er über vigtigt for mig lige nu at jeg finder de helt rigtige illustrationer og har fået en veninde til at tegne dragen for mig så den bliver lige som jeg vil have den... Har nok kigget 1000 billeder igennem af forskellige drager uden resultat... Men ja regner med at kigge min tatovørs arbejde igennem i de forskellige emner. Ved han er alt for hardcore til tribal så der bliver jeg hos ham men hvis dragen ikke er hans stil så får jeg den lavet et andet sted...


  • #3   25. jan 2010 * Det lyder som en rigtig god ide, det fede er jo at man ikke behøver få lavet en hel tus et ted når den består af flere ting, og netop er der jo mange der er gode til en ting men ikke begår sig bedst i andet så , god ide smiley

  • #4   26. jan 2010 Er af helt samme mening.. for når du har gennemtænkt det har man også overvejet om det er noget man kunne komme til at fortryde... Hvis det er impulsivt så kan den tanke komme bagefter... også er det lidt for sent.

    Har altid ville have tribals og en ting der skulle vise jeg var dansker og stolt af det det... Overvejede Danish Pride men det virkede bare så "fremmed" da det jo er skrevet på engelsk. Så kom jeg på ideen med vikingen og det er jo så blevet til ovenstående smiley Men mange tak, altid bekræftende og fedt at få at vide at det ikke kun er mig der synes det..

    Må man hører dine ideer? kunne jo være man kunne hjælpe med noget du var i tvivl om?


  • #5   26. jan 2010 Fuck det lyder fedt... elsker det nordiske tema!!! Men en hel arm er jo også meget så du skal jo også tænke en hel del smiley Hvem har du til at lave det?

    You got that right... Havde jeg haft pengene og skulle jeg ikke tage hensyn til jobbet havde jeg nok en heeeeeeel del flere tusser smiley men da jeg søger ind på et job hvor tusser nok ikke er så velkomne endnu må jeg desværre holde dem under T-shirten smiley


Kommentér på:
Synes om ideen???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce