Alle Piger se her!! {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen. Vi er en gruppe mennesker der har udviklet en ny måde at sælge og anvende kosmetik på. Vi lægger stor fokus på at produkterne består af så vidt muligt økologiske og derefter naturlige ingredienser. Altså ingen former for kemiske tilsætningsstoffer som parabener osv. Vi er foreløbig kun i den meget spæde start og har indtil videre kun 1 færdigt produkt der så dog kan sammensættes til en masse forskellige med henblik på hvilke egenskaber og duft produktet skal have. Meningen er at det gerne skulle ende med en komplet produkt serie indenfor både hudpleje, shampoo, og parfumer. Grunden til at jeg har oprettet en tråd herinde er at jeg kunne enormt godt tænkte mig at høre folks mening om vores koncept og vores hjemmeside. Jeg håber i lige vil bruge ti min på at klikke jer rundt på siden og derefter evt. skrive en kort mail eller svare her i tråden om hvad i synes om ideen og hjemmesiden og det med at man selv har mulighed for at være med til at sammensætte det færdige produkt.
link til hjemmesiden www.organicchoice.dk
På forhånd tak.
dec 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 1.506
Held og lykke.
dec 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 20 Svar: 271
feb 2008