{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

dating/piger {{forumTopicSubject}}

Hey nu har jeg været på en del dating sider over de sidste 8 år ca.. og er ved og være så træt af og se på tøze profiler hvor de beskriver den fyr de vil ha.. fint nok men passer den beskrivelse på en og man skriver så får man aldrig svar. hva er der galt med tøzerne i det her land.. vil alle kun ha trænede fyre der er solbrune. eller hva er der galt.. for det tvivler jeg godt nok på. og så er der dem der siger at de svare 100% hvis der er billede på.. meeenn nej de kigger kun billederne og så sker der ikke mere. er alle piger virkelig sådan eller hvor er dem der gider lære en og kende før de bedømmer..

er jeg den eneste der har det sådan.? og hva har i til jeres forsvar tøzer..
jeg syntes da ikke selv jeg er vildt grim..

og hvis i /de ikke vil skrive med en kan i / de da i det mindste skrive at man ikke er noget for jer / dem..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dating/piger
  • kasper j
    kasper j Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 16
    #1   29. maj 2008 nogle piger er bare mærkelige oven i. sådan er det..

• Lau  L
    Lau L Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 240
    #2   29. maj 2008 Der sidder en med rimelig dårligt selvtillid. Har du prøvet venner ?? Og bevæge dig væk fra din com så sker der noget af sig selv. 8 år med net dating og endnu ikke givet potte, prøv at skift taktik.

• #3   29. maj 2008 Dating siderne er et sted hvor trunterne kan vælge og vrage. Det er jo et slaraffenland for dem. Så mit råd er at droppe de sider og komme udenfor istedet for at sidde på nettet og stene. For ude i virkeligheden møder du med sikkerhed flere mennesker

• #4   29. maj 2008 ja jeg kommer da osse ud.. det her handler om det der sker på nettet.. har venner og det hele.

skifte taktik ?

• Lau  L
    Lau L Tilmeldt:
    maj 2008

#5   29. maj 2008 Taktik. VÆK fra de fucking sider og ud i livet. tag på stranden og grill og surfe så møder du nogle. tag i sommerhus med nogle venner, jeg lover der er piger tæt på som har gjort det samme. (hvis du har et, men det har alle jo idag)

• #6   29. maj 2008 ALLE piger er mærkelige oven i..

• #7   29. maj 2008 nu skal i jo ikke misforstå.. jeg sidder jo ikke kun ved min com heletiden.. og har jo ikke været på dating sider konstant i 8 år. jeg har været on off og på mange forskellige sider men det er stortset det samme på alle sider og derfor dette emne.. jeg kommer skam osse ud men at være på disco siger mig ikke rigtig noget det har der aldrig gjort..

• #8   29. maj 2008 desperat. nej sys jeg da ikke.. evt nogen råd til hvordan man ikke virker sådan in case off..

eller nogen eksempler på hvordan man virker desperat..

• #9   29. maj 2008 sådan er mange piger desværre.

• #10   29. maj 2008 Lise jeg er 100% mig selv.. gider da ikke lade som om jeg er en anden det får man da intet ud af.. jeg er som jeg er og siger stortset altid min mening. men der er jo osse mange folk der ikke kan tåle og høre ens mening derfor har jeg osse måtte skifte lidt ud i vennerne..

• #11   29. maj 2008 Måske du ikke skulle fokusere så meget på at få en kæreste. Så kommer det lige pludselig smiley
    Og nej, ikke alle piger kigger udelukkende på udseende smiley Men mest personlighed. For mig er udseende ligemeget, hvis blot manden tænder mig.
    Så du må jo bare leve livet, så kommer de kvinder nok smiley

• #12   29. maj 2008 Fini jeg har ikke travlt eller noget.. som der står så undrede det mig bare at det er det samme man kommer ind til på hver dating side.. og jeg syntes at rigtigt mange piger er ens når man kigger på deres profiltekster og når det så kommer til stykket er det noget helt andet de går efter...

• #13   29. maj 2008 Jamen, jeg tror bare, at mange kvinder mener, at de kan vælge og vrage smiley Og dermed få det absolutte perfekte smiley
    Hvis man så ikke opfylder dette, så har man ingen interesse..
    Og det er jo så nemt at afvise på nettet

• #14   29. maj 2008 ja det er det jeg mener.. men hvorfor kan de ikke bare skrive at man ikke har deres interesse. og de kan jo ikke vide hva de får når de ikke giver folk en chance..

• #15   29. maj 2008 Daniel

Jeg har aldrig selv prøvet at score gennem nettet. Men synes også at det er noget andet, hvis man finder kæresten derude. På nettet kan det altså være svært at finde en der er seriøs. For du skal jo være klar over en ting. På sådan en dating side, så sidder både pige og dreng og skriver med 20 andre samtidigt. Har mange venner der bruger DKBN fx. og hverdag oppe til træning fortæller de om de forskellige piger de har mødtes med gennem siden, men tit og ofte ender det bare ud i et eller andet one night stand and that's it. Husk nu, der er jo flere med i spillet jo, og man køber først en bil, når alle de interessante biler man synes om er prøvekørt smiley
    Hold dig til realiteten smiley

• #16   29. maj 2008 Nej, det ved jeg godt, at de ikke kan. Men kvinder er meget fokuseret på udseendet, og behager det dem ikke, er det nemmere bare helt at lade være med at skrive. Der er nok bare ikke så mange, der er i stand til at kigge væk fra udseendet først, og tage sig den chance at lære vedkommendes sjæl at kende

• #17   29. maj 2008 hehe ja tak Micky har osse datet flere gennem tiden fra nettet og det holder bare ikke. har ikke mødt en endnu der var seriøs.. men man har jo lov og håbe.. det er jo så udbredt og finde dem på nettet.. selvom de så til gengæl er skide useriøse. hehe

Fini det er det jeg mener at pigernes tekst ikke passer en dyt til det de søger. for det i sidste ende kommer and på udseendet. men hvorfor? vil de kun ha en pæn fyr og så det ligemeget om han behandler den som en lort..
    tror sku ikke alle pigerne tænker særlig langt hva det angår..

• #18   29. maj 2008 jo tak Bow.. sådan ser jeg skam osse på det... men det jo rart nok og hør om man er den eneste der har det sådan.. og om der er andre der har prøvet det samme..

• #19   29. maj 2008 Nej, de vil skam have begge dele. Han skal både være pæn og behandle dem godt + være rig. Hvis han er en nitte, forsøger de sig med næste pæne fyr
    Jamen, jeg tror, at det skyldes, at der ikke er status i at have en grim/fed/anderledes whatever mand som ung kvinde (jeg snakker alt fra 20-30 år).
    Når kvinderne bliver lidt ældre (med mindre at det er de der overdrevne poptøser), så begynder de indre værdier at betyde mere..,
    Men altså - man skal jo være ok pæn, før nogen gider snakke til en, og de dermed kan lære ens sjæl at kende.

• #20   29. maj 2008 Jeg har selv været den kvinde, da jeg var yngre. Men nu betyder det ydre ikke ret meget. Man skal bare kunne tænde på ham
    Og det var da sjovt at bare kunne vælge og vrage mellem alle de lækre fyre, Og de grimme tænkte man bare; stakler, I har aldrig en chance, om I så var nok så perfekt indeni

• #21   29. maj 2008 Men hvilke sider besøger du egentlig?

• #22   29. maj 2008 Ja men det er jo fuldstændig plat det der.. jeg sætter sku da 100 gange mere pris på en der er dejlig og være sammen med end en der er så pæn/ smuk at alle fyre kigger på hende.. self må hun da godt klæ sig pænt og gøre sig til, men for mig ikke alle andre.

• #23   29. maj 2008 må ærligt indrømme at jeg troede ikke piger var sådan.. de har jo ingen selvrespekt når de vælger på den måde.. de tror alle sammen at de er vildt pæne og lækre og så vil de kun ha det de selv syntes er pæn nok til dem. men de glemmer og tænke på at ikke alle fyre gider ha en sminke dåse eller en model som kæreste..

• #24   29. maj 2008 Præcis smiley Jeg giver dig ret smiley
    Men altså sådan er det at være ung kvinde med en rimelig portion selvtillid.

• #25   29. maj 2008 hehe ja tak for det..

• #26   29. maj 2008 Ja, du er nok nødt til at "nøjes"

• #27   29. maj 2008 ja men forum er jo til for at få sagt ting som man vil sige.. men tak for svarene.. jeg tager det bare stille og roligt som jeg altid har gjort.

• #28   29. maj 2008 Sådan en klam stredkode i nakken hjælper jo heller ikke lige frem vel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #29   29. maj 2008 M&M pas du bare dit eget hvis du ikke har noget fornuftig og sige.

• #30   29. maj 2008 Siger bare min mening......... Kan du ikke tåle at høre folks meninger, mon ikke du så skulle finde et andet forrum og ynke i !!!

• #31   29. maj 2008 det du siger har jo intet med emnet og gøre..

• Lau  L
    Lau L Tilmeldt:
    maj 2008

#32   29. maj 2008 jo det er en af de grunde til pigerne ikke vil dig og en anden grund er den måde du puster dig op på når der bliver givet kritik og råd

• #33   29. maj 2008 jamen sådan er jeg. jeg puster mig da ikke op..

Kommentér på:
dating/piger

Annonce