{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  protein pulver
  • #1   2. mar 2011 dengang jeg tog det var det indenfor 30 min efter træning, hvor kroppen er mest modtagelig overfor mad og proteiner

• michael .
    michael . Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 49
    #2   2. mar 2011 det er også sådan jeg gør det.. men føler bare ikke der sker en skid inden for de sidste 12 uge. ville godt der sket noget mere..

• #3   2. mar 2011 Man SKAL ikke tage protein pulver i det hele taget. Så der har vi første fejltagelse.

Protein pulver er det som man kalder et kosttilskud.

Som ordet ganske rigtigt indikerer, så er det et tilskud til ens kost. Normalt er et tilskud noget der mangler. Altså er det et tilskud man kan tage hvis det mangler i ens kost.

• #4   2. mar 2011 jeps.... det jo en hel jungle for at finde noget der virker, prøv tun smiley gør jeg...

tun efter træning
    tun 3 timer efter træning
    og tun lige inden jeg går iseng

altså bare en dåse

• #5   2. mar 2011 jeg er enig med blackie... jeg spiser kun frugt og grønt til mellemmåltiderne og til frokost og derfor mangler jeg proteiner i min kost ,, og jeg tager så en protein shake til hvert måltid , men lad vær med at tænke så meget på tilskud start med at træne ordentligt og få lært at lave øvelserne rigtigt så du ungår skader ..

• michael .
    michael . Tilmeldt:
    nov 2007

#6   2. mar 2011 Jamen jeg får ikke nok protein i min kost. Hvor meget skal hver måltid indholde protein altså grem. Nu taler jeg om morgen og middag og aften smiley

• #7   2. mar 2011 jeg tager en måleske .. der svarer til at jeg får 24 gram protein .. og på træningsdage tager jeg også en måleske 30 min inden træning og lige efter træning .. men husk nu snakker vi om whey / valle protein som er et hurtigt omtagende protein og så drikker jeg en enkelt shake inden jeg går i seng af den slags som hedder kassein protein som er en langsomt optagende protein .. på grund af at der vil gå lang tid før jeg vil noget protein igen smiley

• michael .
    michael . Tilmeldt:
    nov 2007

#8   2. mar 2011 Okay Super tak for hjælpen smiley

• michael .
    michael . Tilmeldt:
    nov 2007

#10   3. mar 2011 Chris. Så lad være med at skrive noget hvis du altid skal lukke lort ud hver gang du skriver ! Du skal ikke skrive i hver emme

• Mark L
    Mark L Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 196
    #11   3. mar 2011 giver chris ret ^^

• #12   3. mar 2011 der er sikkert mange tungmetaller i tun ,, men det var ikke det der blev spurgt om smiley

Kommentér på:
protein pulver

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce