{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.308 visninger | Oprettet:

problemer {{forumTopicSubject}}

er der nogle der kan svare mig på hvorfor jeg altid bliver forelsket i de piger so der siger at de elsker mig og alt det der men som så siger 2 til 3 måneder efter at jeg skal lade dem være og det hele bare var skuespil.

er der nogle der kan fortælde mig hvondan jeg kan undgå at blive forelsket i dem og hvondan jeg kan finde ud af om de er sådan inden jeg bliver forelsket i dem og hvad der kendetegner dem

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer
  • #1   12. aug 2012 ^
    DET HANDLER VEL BARE OM AT VÆRE SMART!
    Se evt. nogle af de iphone samtaler hvor de tager røven og får sandheden at vide! smiley

• #2   12. aug 2012 har du overvejet om der måske er noget ved dig der gør udslaget?

• #3   12. aug 2012 Du tager det vel ikke seriøst hvis en eller anden tøs siger hun elsker dig uden at i er i et forhold ?

• #4   12. aug 2012 nej jeg tager det skam ikke seriøst før at mand er der hvor mand ikke helt ved om mand kommer sammen eller ej fordig der ikke er en af os der har spurgt om vi skulde komme sammen så mand gik ud fra at vi var sammen det var kun det der spørsmå skal vi komme sammen og så svaret la det var det eneste der manglede

• #6   12. aug 2012 Det handler vel enlig bare om ikke at være for naive Bulgarska zavinagi ikke ? smiley

• #7   12. aug 2012 jeg kan så fortælde dig at jeg kommer mig ikke særlig hurtit over dem jeg har virkelig gjort alt for at beholde dem også nå de siger at de ikke gider mig mere gør jeg alt får at de bliver også er det så sandheden kommer fram med at det hele bare var skuespild og så bliver jeg først knust og det er jeg i rigti lang tid der var en jeg ikke kom mig over før der var gådet et helt år

• #9   13. aug 2012 lasse du virke lidt umoden og det kan være det er det pigerne bliver trætte af, prøv at tage en pause fra pigerne og finde dig selv og hvad du virkelig vil. så du ikke bare finder en pige for at have en at være sammen med, vent til den rigtige dukker op, øv dig på diverse dating sider, så du lærer at tale om nogle spænende ting og ikke kommer til at virke genet, og husk nu ikke at forelske dig i dem du øver dig på, se det kun som træning, og gør så nogle ting som du er glad for og gør dig godt, så vil det begynde at lyse ud af dig, at her er en mand der hvilder i sig selv, og så skal du nok finde den ægte kærlighed med tiden, men hold en pause med at forelske dig

• #10   13. aug 2012 Jan N jeg har skam også tænkt mig at holde en pause fra pigerne

• #11   13. aug 2012 det lyder godt, det handler om at tænke på og beskytte sig selv

• #12   13. aug 2012 ja det har jeg så lært nu smiley bare lidt forsent detsvære

• #13   13. aug 2012 Nu når du skriver at du gør alt for at beholde pigerne selv når de er skredet fra dig.. Så kunne jeg godt forstille mig at du er mere end almindeligt omklamrende og typen der ringer og skriver til pigen konstant.. Og det er der ikke mange der gider i længden, for det bliver sgu hurtigt irriterende og trættende... Så prøv næste gang at give tøsen lidt plads og fred, så hun ikke bliver pissetræt af dig i løbet af 14 dage... Og for guds skyld : Jeg elsker dig ! Bare fordi i har kysset et par gange, det virker sgu så falskt ! For man elsker ikke en person før man har været sammen i et godt stykke tid og kender hinanden rigtig godt....

• #14   13. aug 2012 Faktisk er det vi siger til dig Lasse er, at du skal stoppe med at være pisse irriterende og stalker agtig, og begynde at opføre dig cool! smiley

Kommentér på:
problemer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce