{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt kamera
  • #1   5. sep 2012 600D er et udemærket kamera, som du vil kunne få meget ud af.
    Og hvis dit budget er 4500,- er de godt givet ud, hvis du ikke er interesseret i at købe brugt.

• #2   5. sep 2012 De fleste der sælger dem brugt går heller ikke så langt under prisen at det kan betale sig, de tror kraftedme det er lavet af guld:)

Jeg plejer at finde mit over ebay.com Der er som regel nogle tusinder at spare, men man skal være heldig smiley

• #3   5. sep 2012 Okay.. For synes da det er er en fin pris den er sat ned til.. Den koster omkring 8000kr i den kendte fotobutikker..

• #4   5. sep 2012 Ja man kan være heldig og få et super tilbud, så er det bare om at slå til smiley

• #5   5. sep 2012 Skal man ligefrem ha lov til det af sin bankrådgiver. Skræmmende. smiley

• #6   5. sep 2012 Jaa for er lige flyttet bank og rart nok ikke og gøre noget dumt smiley

• #7   5. sep 2012 Har standard der følger med til Canon og så har jeg en 55-250 mm is. Har en Canon 1000D EOS.. Har ikke noget mod og købe det brugt, men når man kigger så ligger de i næsten samme pris som dette her..

• #8   5. sep 2012 kig på dba.. Har lige købt et 550D med batterigreb, 3 batterier, 2 ladere, taske, std. objekt for 4000 ink forsendelse.. Og det hele er i org. kasser med kvittering på..

• #9   5. sep 2012 Du skal ikke være så nervøs for at købe brugt, sørg for at der er en original kvittering og sørg for at du har en god mavefornemmelse, så går du ikke helt galt.
    Men en 600d for 4500 er ikke voldsom dyrt syntes jeg (selvom det er Canon smiley ) Men spørgsmålet er om der skal et nyt hus til og ikke et nyt stykke glas (objektiv) istedet, for det vil mærkbart ændre dine billeder. Hvis du vælger objektiv, så kik efter noget med et rødt bånd (hvis det er canon) ude foran på objektivet, samt det der står et L i den kombination af bogstaver og tal der er på den. Så vil du se en anden verden åbne sig, for der er MEGET stor forskel i klarheden på dine billeder, når man går fra consumer glas til pro. smiley

Jeg er Nikon man (som du nok har noteret dig smiley ) så kan ikke komme med så meget pro / con på Canons ting, men har da prøvet en smule af deres, samt mine venner bruger Canon (har ikke fået dem over på the dark side endnu)

Skriv gerne hvis der er noget du tror jeg kan hjælpe med

Vh

• #10   5. sep 2012 okay smiley jamen kigger også på dba smiley

• #12   5. sep 2012 Enig med John c der. TEST ALTID udstyret når det er brugt. Men igen hav stadig den gode mavefornemmelse og gerne original kvitt med.

• #13   5. sep 2012 Hvorfor 600D og ikk bare et 550D ?

Den eneste forskel er flipskærm..

• #15   6. sep 2012 Okay smiley tak allesammen smiley super gode råd..

HS-Photo - jaa det ved jeg ikke smiley men joo der var en fer fandt et link på den og den er da 1000 kr billigere, så det bliver nok d550 smiley

Kommentér på:
Nyt kamera

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce